مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

33 عکس دکوراسیون خانه کوچک

چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷ ق.ظ | | ۰ نظر

33 عکس دکوراسیون خانه کوچک

kitchen decorationدر طراحی دکوراسیون خانه کوچک توجه به استفاده مفید از فضاها (عدم ایجاد فضای پرتی) از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهره گیری از رنگ های روشن ، استفاده از سبک های معماری مینیمال ، نورپردازی مناسب و … می توانند هر کدام به نوعی در بزرگتر جلوه دادن فضای دکوراسیون خانه کوچک تاثیر گذار باشند. در این بخش از وب سایت خانه طرح به بررسی ۵ منزل کوچک می پردازیم که عکس دکوراسیون خانه ها نیز پیوست این بررسی شده است. در طراحی این دکوراسیون خانه کوچک از هارمونی سفید و مشکی استفاده شده. طراحی داخلی به سبک مدرن است و از لوستر هایی استفاده شده که شما را به یاد عروس دریایی می اندازد! برای میز کانتر و بخشی از فضای کابینت از متریالی شبیه به سنگِ مرمر استفاده شده تا فضای داخلی لوکس و لاکچری دیده شود. عکس دکوراسیون خانه فوق را ادامه مطلب مشاهده فرمایید. طراحی این منزل به سبک مدرن و کاملا مینیمال است. بهره گیری از نور مخفی ، لوستر چوبی و هارمونی روشن از ویژگی های شاخص این منزل کوچک است.

kitchen decorationرنگ دیوارها و طرح دیوارپوشها و حتی کفپوشهای خانه تاثیر بسیار زیادی در جذابتر شدن دکوراسیون داخلی منزل دارد. رنگها از نظر روانشناسی تاثیر زیادی روی شما دارند و بهتر است متناسب با سلیقه، روانشناسی رنگ و سازگار با دیگر اجزای دکوراسیون شما باشد. به عنوان مثال میتوانید از رنگهای روشن و شاد برای هال و پذیرایی استفاده کنید تا آرامش بیشتری داشته باشید. برای اتاقها، آشپزخانه و سرویس بهداشتی میتوانید از ترکیب رنگی دیگر استفاده کنید. البته حواستان باشد همانطور که گفتیم رنگها اثرات و معانی مشخصی دارند. بنابراین دقت کنید تناسب و تضاد رنگی را هم با دکوراسیون خودتان سازگار کنید. دکوراسیون اخلی منزل مهم است زیرا ما در آن زندگی میکنیم و ساعتهای زیادی در آن حضور داریم. بنابراین سبک آن و نکاتی که باید در طراحیش لحاظ شود، اهمیت بسیار زیادی دارد. در بسیاری از موارد میتوانید از طراحان داخلی کمک بگیرید، ولی اگر میخواهید خودتان دست به کار شوید، نکات مهمی وجود دارد که در این مطلب به آنها پرداختیم.

را در نظر بگیرید نه این که فقط به چند قسمت خاص توجه کنید.

kitchen decorationما بهترین و حتی بیشترین ساعات عمر خود را در محیط منزل سپری می کنیم و فضای این محیط تاثیر زیادی بر روی حال و هوایمان می گذارد. داشتن دکوراسیون منزل زیبا می تواند یک فضای دلنشین را ایجاد نماید، البته طراحی دکوراسیون کار آسانی نیست و نیاز به مطالعه و تجربه فراوان دارد. هنگامی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل خود گرفتید باید همه قسمت های منزل شامل پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و … را در نظر بگیرید نه این که فقط به چند قسمت خاص توجه کنید. طراحی دکوراسیون منزل را می توان اینگونه نیز تعریف کرد، هماهنگ سازی اجزای داخلی منزل برای بهبود زیبایی و دلنشین شدن فضای خانه و همچنین بهینه سازی فضا به صورت هنرمندانه معنا نمود. البته در این فرایند، هماهنگی بین رنگ ها و اجزای داخلی و اثاثیه منزل، جلوه دهی این اجزا را هماهنگ تر به نمایش خواهد گذاشت. با انتخاب مناسب فاکتور هایی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، می توان با کمترین هزینه و گاهاً کمترین دردسر تغییرات زیادی در منزل خود ایجاد کنیم.

  • آشپزخانه زیبای بهاره رهنما + عکس
  • کفپوش در طراحی دکوراسیون
  • لیست خواسته های خود را بنویسید
  • رنگهای غالب: زرد، طوسی، آبی و سفید
  • استفاده از بازفت های مختلف
  • قفسهبندی تمام دیوارها
  • تنالیته رنگ های خنثی و گرم

kitchen decorationعلاوه بر آن زمانی که از وسایل بیشتری در خانه استفاده می کنید، محیط خانه را کوچک تر جلوه می دهید. در هر اتاق از خانه شما، برداشتن چیزهای غیر ضروری و دور کردن آن ها از دید بیننده، یکی از بهترین راه ها برای کمک به ایجاد حس زیبایی در فضای شما است. این مرحله بسیار طاقت فرسا به نظر می رسد و شاید با خودتان بگویید این همه وسیله را کجا قرار دهم؟ اما باور کنید ارزشش را دارد. می توانید تمام این وسایل را در یک کمد مخصوص بگذارید تا اگر روزی آن ها را احتیاج داشتید، به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. بهترین کار این است که در ابتدا سبک مناسب برای منزل خود را انتخاب کنید و سپس بر اساس این سبک، وسایل دکوری و تزئینی مد نظر خود را در معرض دید قرار دهید. استفاده از وسایل زیاد، می تواند خانهی شما را کوچک و شلوغ نشان دهد.

  • کمد حولههای خود را خارج از حمام کنار در قرار دهید
  • رنگ نوری که به کار برده شده
  • سفید صدفی
  • سفید ساده
  • لوازم کوچک سرویس بهداشتی را به صورت ست خریداری کنید
  • متراژ فضا: ١٠٣ متر مربع
  • سبزیکاری در باغچه حیاط را فراموش نکنید
  • تشک: ۱.۵ میلیون تومان

kitchen decorationشما به محض درخواست خدمات طراحی دکوراسیون منزل، به طراحانی دسترسی پیدا میکنید که هر یک از آنان قیمتی را پیشنهاد میدهند و شما با مشاهده آنان میتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. چگونه بهترین طراح و دکوراتور را انتخاب کنیم؟ همانطور که گفته شد بعد از درخواست شما، متخصصان خودشان را به شما معرفی میکنند. حال منطقی است که گزینش آنها کمی سخت باشد. به همین دلیل ما امکانی را فراهم کردهایم تا بتوانید بهترین تصمیم خود را بگیرید. یک جا با تمامی طراحان آشنا شوید. برای داشتن زیباترین دکوراسیون منزل باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟ برای داشتن بهترین دکوراسیون منزل باید به همه چیز توجه کرد. اگر میخواهید زیباترین دکوراسیون منزل را داشته باشید، باید طراحی آشپزخانه را به بهترین نحو انجام دهید. کابینتهای مناسبی انتخاب کنید و برای نصب کابینت، بهترین نصابان را برگزینید. اگر بین نقاشی ساختمان، نصب کاغذ دیواری و نصب پوستر شک دارید اول از طراحان دکوراسیون منزل مشورت بگیرید و برای نقاشی ساختمان بهترین و مناسبترین رنگ و برای نصب کاغذ دیواری، مناسبترین طرح را برگزینید.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationاین قانون در واقع نسبت استفاده از رنگ ها را مشخص می کند تا هماهنگی و هارمونی در فضا ایجاد گردد. برای انتخاب رنگ ها می توانید از “چرخه رنگ ” که در اینترنت موجود است، استفاده کنید. چگونه قانون 60 - 30 - 10 را در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل اعمال کنیم ؟ از رنگ اصلی ( رنگ اولیه ) در دکوراسیون خود به میزان 60% استفاده نمایید. به عنوان مثال در فضای پذیرایی می توان بخش اعظمی از دیوارها ، نقوش بزرگ قالی و یک مبل را در نظر بگیرید. از رنگ ثانویه یا دومین رنگی که برای دکوراسیون انتخاب می کنید، به میزان 30 درصد و دقیقا نصف رنگ اولیه در محیط استفاده نمایید. به عنوان مثال پرده ها ، صندلی های تک و بخش کمی از دیوار را در نظر بگیرید. رنگ دوم در واقع از رنگ اولیه پشتیبانی می کند و باید از رنگ اول متفاوت باشد تا هر دو به چشم بیایند.

زمان برای شروع زمان برای شروع دکوراسیون خانه

بـه جای اسـتفاده از چراغ های رومیزی از چراغ های دیواری اسـتفاده کنید. همچنین می توانید تاقچه های کوچکی در کنار تخت خوابتان و روی دیوار تعبیه کنید، و وسایل الکترونیکی کوچک یا دیگر لوازمتان را روی آنها قرار دهید تا نیازی بـه میزهای دسـت و پا گیر نداشته باشید. تا جایی که می توانید قفسه ها و کمدهای دیواری را جایگزین اثاثیه بزرگ اتاق کنید. در ضمن یک آینه با اندازه مناسب هم روی دیوار اتاق نصب کنید تا فضای آن را بزرگ تر نشان دهید. همچنین این آینه ها باعث می شوند که با بازتاب نور در اتاق، محیط روشن تری داشته باشید. یکی از مشکلات بسیار بزرگ دکوراسیون منزل کوچک عدم وجود جای کافی برای آشپزخانه و قرار دادن وسیله های زیاد در آن است. اغشاش بصری و بی نظمی اصلا مناسب فضا های کوجک نیست، بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق، لازم است نسبت به مرتب بودن فضا حساس تر شوید و نیز از جمع آوری لوازم اضافی خودداری کنید.

kitchen decorationاز طرفی هم لازم است به نگهداری گلها و میزان نوری که در فضا نیاز دارند، توجه کرد. استفاده از گیاهان تنها جنبه زیبایی و روحیه بخشی را به همراه نخواهد داشت، بلکه علاوه بر زیبا شدن فضا با گیاهان، میتوان به بهبود کیفیت هوایی که موجود است نیز کمک کرد. دکوراسیون داخلی سبکهای متفاوتی را شامل میشود. این سبک ها با هدف زیبایی و استفاده بهینه از فضای داخلی طراحی و انتخاب میشوند. در ادامه به بررسی 9 مورد از سبک دکوراسیون داخلی که مورد پسند بسیاری از افراد هستند و اغلب جلوه بهتری برای منزل به همراه خواهند داشت، پرداختهام. با ما همراه باشید. سبک مدرن معمولا ما را به یاد خانه هایی با چیدمان خشک و بی روح البته تمیزی میاندازد که در ساخت آن از فلز، شیشه و سنگ استفاده شده است. همچنین کاربرد لوازم ضروری و غیر ضروری کمی در آن به چشم میخورد. سبک مدرن در زمانهای مختلفی وجود داشته است فقط با گذشت زمان و قدیمی شدن استایل مدرن در بازهای از زمان، نام آن تغییر کرده است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فرش ورودی آپارتمان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی