مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بهترین اسپری آبرسان پوست صورت کدام است!!

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰ ق.ظ | | ۰ نظر

داشتن پوست جوان، شاداب، باطراوت و درخشان آرزوی هر فردی و مخصوصا خانم‌ها است. گاهی اوقات در اثر برخی اتفاقات، پوست صورت‌مان خشک و چروکیده می‌شود و زیبایی خود را از دست می‌دهد. پوست صورت یکی از اصلی‌ترین عناصر زیبایی در چهره افراد محسوب می‌شود، از این رو رسیدگی و مراقبت از آن از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است. شما در هر سن و سالی که باشید باید به سلامت پوست خود اهمیت دهید، در غیر این صورت خیلی زود پوست‌تان پیر و شکسته می‌شود. زمانی که پوست صورت، آب و رطوبت خود را از دست می‌دهد خیلی زود خشک، چروکیده، کدر و سفت می‌شود.
 

این اتفاق معمولا بعد از شستن آرایش و ظهرهای تابستان که آفتاب به‌طور مستقیم روی پوست می‌تابد اتفاق می‌افتد. برخی افراد این تصور را دارند که خشکی پوست‌شان را می‌توانند با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان درمان کنند ولی متاسفانه این روش موقتی است و تنها برای چند ساعت پوست شما را مرطوب نگه می‌دارد. خوشبختانه راه‌های زیادی برای آبرسانی عمیق به پوست وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از اسپری آب است. اسپری آب صورت یک محصول آبرسان و مراقبت از پوست است که فواید زیادی برای پوست صورت دارد.

اسپری آب به‌راحتی قابل حمل است و هر زمان که در پوست‌تان احساس خشکی داشته باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر شما فردی هستید که به سلامت پوست‌تان اهمیت می‌دهید حتما در مورد اسپری آب  و کاربردی که دارد چیزهایی شنیده‌اید. این اسپری خواص زیادی برای پوست صورت دارد و از این رو در بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. اسپری آب معدنی یک آبرسان قوی برای پوست صورت است و به جذب بهتر کرم مرطوب‌کننده و آبرسان کمک می‌کند. احتمالا بعد از شنیدن نام اسپری آب این فکر را می‌کنید که منظور از اسپری آب این است که مقداری آب داخل یک آبپاش بریزید و روی پوست صورت‌تان بپاشید، اما این‌طور نیست.
 

آب معمولی روی پوست صورت باقی می‌ماند و بعد از چند دقیقه به‌طور کامل تبخیر می‌شود، ولی اسپری آب به عمق پوست نفوذ می‌کند و آن را برای مدت زمان طولانی نرم و مرطوب نگه می‌دارد. این اسپری از منافذ باز پوست وارد لایه‌های عمیق آن می‌شود و آن را آبرسانی می‌کند. اسپری آب همراه با خود، مواد مغذی را نیز وارد پوست می‌کند و سبب افزایش گردش خون در پوست صورت می‌شود. اگر بخواهیم به فواید اسپری آب برای پوست اشاره کنیم می‌توانیم به تنظیم دمای بدن، ایجاد تعادل در پوست صورت و کل بدن و همچنین بالا بردن جریان خون در مغز اشاره کنیم.
 

در واقع نحوه عملکرد این محصول مراقبتی به این شکل است که با اسپری شدن آن روی پوست، سبب ایجاد انقباض در رگ‌های خونی و افزایش گردش خون می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید که پوست خود را به‌صورت عمقی تغذیه کنید و پوستی مقاوم و سرحال داشته باشید، خوب است که از این اسپری آب استفاده کنید. برای استفاده از تمام خواص اسپری آب کافی است آن را در روتین روزانه مراقبت از پوست قرار دهید و به‌طور منظم از آن استفاده کنید. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در مورد خواص شگفت‌انگیز این محصول جادویی بیشتر بدانید تا انتها مقاله با ما همراه باشید.  اسپری آب صورت چیست + نحوه استفاده از اسپری آبرسان صورت را بدانید!

 

 

ایجاد تعادل در پوست صورت
 


 

پوست انسان همانند دیگر قسمت‌های بدن از چندین سلول ساخته شده است که تمامی آن‌ها برای اینکه بتوانند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند نیاز به حجم مناسبی از آب دارند. زمانی که آب مورد نیاز برای سلول‌های پوستی تامین نشود پوست دچار خشکی و چروکیدگی می‌شود و زیبایی خود را از دست می‌دهد. در این شرایط برای اینکه بتوانید از خشکی زیاد پوست جلوگیری کنید و تعادل را در آن برقرار کنید نیاز به آب بیشتری دارید. یکی از محصولاتی که به افزایش رطوبت پوست کمک می‌کند، اسپری آب است. هر زمان که احساس کردید پوست‌تان خشک و بدون آب است از اسپری آب استفاده کنید تا شاداب و سرحال شود. 

 

 

جلوگیری از خشکی پوست صورت
 

خشکی پوست یکی از مشکلات بزرگ پوستی است که اکثر ما کمابیش با آن درگیر هستیم. خشکی پوست زمانی اتفاق می‌افتد که، بدن رطوبت و چربی طبیعی خود را از دست می‌دهد و به مرور خشک و چروکیده می‌شود. خشکی پوست ممکن است موقتی باشد و فقط در بعضی از فصل‌ها به سراغ‌مان بیاید یا اینکه همیشه و در تمام فصول همراه ما باشد. خوشبختانه درمان مشکل کم‌آبی پوست به‌راحتی قابل حل است و هیچ نگرانی از بابت آن وجود ندارد. یکی از لوازمی که برای درمان کم‌آبی از آن استفاده می‌شود اسپری آب است. اسپری آب پوست صورت، نه‌تنها خشکی پوست را از بین می‌برد بلکه سبب روشن، درخشان و خنک شدن پوست نیز می‌شود. اگر نوع پوست‌تان خشک است بهتر است از اسپری آبی استفاده کنید که حاوی هیالورونیک‌اسید و اسکوالین باشد. استفاده مداوم از این نوع اسپری‌ها در مدت کوتاهی پوست شما را شفاف و سرحال می‌کند. 

 

 

پیشگیری از سوزش و قرمزی پوست صورت
 

قرمزی و سوزش پوست می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که یکی از آن‌ها خشکی بیش از اندازه پوست است. گاهی اوقات در اثر آفتاب‌گرفتن یا عدم نوشیدن آب کافی، پوست دچار کم‌آبی می‌شود. در این شرایط ظاهر پوست خشک، چروکیده و قرمز می‌شود و معمولا با خارش همراه است. این مشکل معمولا نگران‌کننده نیست و با درمان‌های ساده حل می‌شود. یکی از روش‌های درمانی که در این وضعیت به کمک شما می‌آید استفاده از اسپری آب است. از اسپری آب معدنی صورت می‌توانید حین سفر، بعد از آفتاب‌گرفتن، ورزش، اصلاح و اپیلاسیون و همچنین برای بهبود انواع سوختگی‌ها استفاده کنید.

 

سرم‌های پوستی جدید که توسط برندهای معتبر جهانی تولید می‌شود، حاوی ذرات بسیار ریز طلای 24 عیار است. ذرات طلا در انواع سرم‌های مختلف به‌صورت خالص یا همراه با ترکیبات مفید مثل کلاژن، هیالورونیک اسید و روغن‌های گیاهی قرار می‌گیرد.

از تاثیر سرم طلا برای جای جوش تا جوانسازی و مرطوب‌کنندگی نیز مس توان اشاره کرد.

وجود هیالورونیک‌اسید به آبرسانی بیشتر و وجود کلاژن باعث بالا رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. اما خود طلا عملکردهای مختلفی دارد که این ویژگی‌ها مورد تایید بسیاری از متخصصان پوست و مو جهان است.

سرم گلد کلاژن بالانس یکی از این محصولات است که در ترکیبات آن علاوه بر طلا، از کلاژن نیز برای حداکثر جوان‌سازی پوست، استفاده می‌شود.

 

ویژگی های سرم طلای خوب:

  • کاهش چین و چروک، خطوط ریز و لکه‌های پوستی
  • تحریک سلول‌های پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • روشن‌کننده پوست
  • کاهش روند تخریب کلاژن پوست
  • درمان آسیب‌های ناشی از نور خورشید
  • بهبود حساسیت پوست
  • بهبود التهاب پوست
  • افزایش قابلیت ارتجاعی پوست
  • درخشان‌کننده پوست

پیشنهاد نویسنده : سرم طلا چیست و معرفی بهترین سرم و طرز استفاده آن

رطوبت‌رسانی به پوست صورت
 

حفظ آب و رطوبت مورد نیاز پوست، تاثیر زیادی بر جوانی و شادابی پوست دارد و به همین جهت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روش‌های زیادی برای آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست وجود دارد و یکی از بهترین آن‌ها استفاده از اسپری آب است. هیچ تفاوتی ندارد که در شهرهایی زندگی کنید که دارای آب و هوای گرم و خشک باشد یا نزدیکی دریا زندگی کنید و هوای محل زندگی‌تان مرطوب باشد، در هر صورت باید رطوبت مورد نیاز پوست‌تان را تامین کنید. زمانی که پوست هیدراته باشد، ظاهر شادابی خواهد داشت و دیرتر پیر و چروکیده می‌شود. اسپری آب یک راه سریع و در دسترس برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست است و به راحتی قابل حمل می‌باشد. 

 

 

رساندن مواد مغذی به پوست صورت
 


 

زمان خرید اسپری آب باید دقت کنید، محصولی را انتخاب کنید که مناسب پوست‌تان باشد و مواد مغذی مورد نیاز آن را تامین کند. در اسپری‌های آب، معمولا از مواد معدنی استفاده می‌شود، با این حال بهتر است زمان خرید اسپری آب ترکیبات به‌کار در آن را مطالعه کنید. در بسیاری از اسپری‌های آب پوست صورت از عصاره چای سبز و گیاه آلوئه‌ورا استفاده می‌شود که هر دو آن‌ها به سلامت پوست کمک می‌کنند. چای سبز دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی است و استفاده از آن روند پیری پوست را کاهش می‌دهد. آنتی‌اکسیدان با اثر مخرب رادیکال‌های آزاد مقابله کرده و آلودگی‌های محیطی را خنثی می‌کند. 


آلوئه‌ورا نیز با داشتن ویتامین‌های مورد نیاز پوست، سبب افزایش رطوبت و استحکام پوست صورت می‌شود. گیاه آلوئه‌ورا سرشار از ویتامین‌های E و C است و بعد از استفاده پوست را نرم و لطیف می‌کند. اسپری آب در واقع نوع جدیدی از تونرهای آبرسان است که استفاده از آن سبب روشن و درخشان شدن رنگ پوست می‌شود. اسپری آب کمک می‌کند تا پوست شما مواد مغذی موجود در کرم‌ها و محصولات مراقبت از پوست را بهتر جذب کند، از این رو به یک اسپری آب خوب و آرامش‌بخش احتیاج دارید. 

 

 

کاهش روند پیری و جوانسازی پوست صورت


کم‌آبی پوست سبب پژمرده شدن و تیره شدن رنگ پوست می‌شود که در واقع نشانه‌هایی برای بروز پیری پوست محسوب می‌شوند. اکثر ما به دلیل مشغله‌هایی که داریم فراموش می‌کنیم در طول روز آب بنوشیم و همین موضوع باعث کم آب شدن پوست‌مان می‌شود. بیشترین مواقعی که بدن آب خود را از دست می‌دهد بعد از پاک کردن آرایش و ظهرهای تابستان است که خورشید وسط آسمان قرار دارد. برخی از افراد بر این عقیده‌اند که استفاده مداوم از کرم مرطوب‌کننده و آبرسان، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند، ولی متاسفانه این کار تاثیر چندانی بر آبرسانی به پوست ندارد. 
 

با استفاده از کرم مرطوب‌کننده فقط لایه رویی و سطح پوست مرطوب می‌شود و لایه‌های زیری که عمیق‌تر هستند همچنان بدون آب باقی می‌مانند. بهترین راه برای اینکه بتوانید لایه‌های زیرین را هم آبرسانی کنید، استفاده از اسپری آب مناسب پوست است. این اسپری به عمق پوست نفوذ کرده و سبب طراوت و شادابی پوست صورت شما می‌شود. سعی کنید استفاده از اسپری آب را در روتین روزانه مراقبت از پوست قرار دهید و به‌طور منظم از آن استفاده کنید. این اسپری تا 60 درصد، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و باعث می‌شود پوست‌تان جوان و زیبا باقی بماند. 

 


ایجاد شادابی، درخشش و سلامتی در پوست صورت
 

اگر دوست دارید پوست‌ صورت‌تان شاداب و درخشان شود و به دنبال راهی برای رسیدن به آن هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از اسپری آب مناسب پوست صورت است. زمانی که پوست صورت در معرض گرما و تابش نور خورشید قرار بگیرد آب، رطوبت و شادابی خود را از دست می‌دهد. اسپری آب، رطوبت زیادی را به اعماق پوست منتقل می‌کند و از این طریق پوست را سرحال می‌آورد. پس اگر می‌خواهید در ظهرهای گرم و سوزان تابستان پوستی شاداب، درخشان و زیبا داشته باشید کافی است یک تا دو پاف اسپری آب را روی پوست صورت‌تان بپاشید. استفاده از این محصول، ظهر گرم و تابستانی شما را به یک صبح دل‌انگیز بهاری تبدیل می‌کند. 

بهترین مارک کانسیلر زیر چشم

امروزه کانسیلرها یکی از اصلی ترین اجزای میکاپ چهره به شمار می روند که به طور مستقیم در جلوه نهایی آرایش شما دخالت دارند، بنابراین خرید بهترین انواع آن ها موضوع ویژه ایست که باید به آن توجه داشته باشید. در این زمینه برندهای مختلفی فعالیت می کنند که ممکن است در ابتدا باعث سردرگمی تان شوند. بهترین مارک کانسیلر دور چشم را بشناسید.

 

آیا استفاده از اسپری آب به نوع پوست صورت بستگی دارد؟
 


 

شاید این تصور را داشته باشید که فقط برخی افراد با نوع خاصی از پوست می‌توانند از اسپری آب مخصوص پوست صورت استفاده کنند، ولی به هیچ‌ وجه این‌طور نیست. هیچ اهمیتی ندارد که پوست‌تان خشک، چرب، نرمال، مختلط، جوش‌دار و یا حساس باشد، زیرا اسپری آب برای هر نوع پوستی عملیات آبرسانی را به‌خوبی انجام می‌دهد. در واقع اسپری آب پوست صورت، باید جزیی از روتین روزانه مراقبت از پوست صورت قرار بگیرد و به‌صورت منظم از آن استفاده شود. اگر پوست خشکی دارید، حتما باید از اسپری آب مناسب پوست خشک استفاده کنید تا خشکی پوست‌تان تا حد زیادی برطرف شود. اگر هم پوست چرب و مستعد آکنه دارید باید محصولی را انتخاب کنید که فاقد روغن و سیلیکون باشد. این نوع از اسپری‌ها منافذ باز پوست را از بین می‌برند و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کنند. استفاده از اسپری آب سازگار با پوست، پوست شما را سیراب می‌کند و سبب لطافت و درخشندگی آن می‌شود. 

 

 

روش استفاده از اسپری آب صورت
 

تا به اینجا مقاله در مورد اسپری آب و کاربرد آن برای پوست صورت صحبت کردیم. حال می‌خواهیم روش استفاده از آن را هم به شما آموزش دهیم. مانند دیگر محصولات مراقبت از پوست، استفاده از اسپری آب نیز راه و روش مخصوص به خودش را دارد. شما آزاد هستید هر ساعت از روز که دل‌تان خواست از اسپری آب استفاده کنید. برای استفاده از اسپری آب باید در ابتدا صورت‌تان را تمیز بشویید و وقتی که هنوز پوست‌تان مرطوب است اسپری آب را روی پوست صورت بپاشید.
 

قبل از زدن اسپری، آن را به‌خوبی تکان دهید و زمانی که اسپری می‌کنید نفس‌تان را نگه‌ دارید و چشم‌هایتان را ببندید تا محتویات آن وارد چشم و بینی نشود. اسپری را در فاصله 10 تا 15 سانتی‌متری از صورت نگه دارید و سپس بپاشید. مراقب باشید که محتویات اسپری را از روی پوست پاک نکنید و اجازه دهید ترکیبات داخل آن به آهستگی جذب پوست‌تان شود. زمانی که اسپری را روی پوست صورت اعمال می‌کنید با فشار ملایم دست آن را وارد منافذ کنید تا به‌صورت عمیق، جذب پوست‌تان شود. بعد از استفاده از اسپری آب، برای نتیجه بهتر می‌توانید از سرم یا مرطوب‌کننده‌های مناسب پوست صورت استفاده کنید. 

 

 

نکات مهم هنگام خرید اسپری آب صورت
 


 

اگر قصد خرید اسپری آب معدنی را دارید، باید زمان خرید آن به یکسری نکات توجه کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با اسپری‌های آب معدنی وجود دارد اسیدی بودن آن‌ها است. زمان خرید اسپری آب، از خرید اسپری‌های حاوی اسید خودداری کنید. همان‌طور که هنگام خرید لوازم آرایش از محصولات حاوی روغن، عطر، الکل و اسید دوری می‌کنید، اسپری آب معدنی هم از این قاعده مستثنی نیست. سعی کنید اسپری را تهیه کنید که حاوی اسید و آنزیم‌های میوه نباشد. این مسئله زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که می‌خواهید اسپری را به پوست حساس و نازک اطراف چشم‌ها بزنید.
 

این نواحی بسیار حساس هستند و با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی آسیب می‌بینند. محصولاتی که حاوی اسید و الکل هستند سبب تحریک پوست اطراف چشم می‌شوند و در واقع این نواحی نسبت به دیگر قسمت‌های پوست، عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسید و الکل از خود نشان می‌دهند. نکته مهم دیگری که در رابطه با خرید اسپری آب صورت وجود دارد این است که نوعی از اسپری را خریداری کنید که سازگار با پوست صورت‌تان باشد. در رابطه با این نکته که اسپری آب باید سازگار با نوع پوست باشد در قسمت قبل توضیح دادیم.
 

همان‌طور که تا به اینجا مقاله گفتیم، اسپری آب، خواص زیادی برای پوست صورت شما دارد. در ادامه چند اسپری آب فوق‌العاده را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رطوبت مورد نیاز پوست‌تان را تامین کنید. تمامی این محصولات در وبسایت ریحا موجود هستند و می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. اگر هم تجربه استفاده از هر کدام از این محصولات را داشته‌اید خوشحال می‌شویم تا نظرتان را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. 

سورفکتانت ها چه هستند و چه کارایی دارند؟

برای این که بدانیم تکنولوژی تری مول چیست، ابتدا باید با ساختار کلی مواد شوینده بخصوص شامپوها آشنا شویم.

سورفکتانت ها همه کاره ترین محصولات صنایع شیمیایی هستند. در هر حوزه صنعتی از مواد شوینده خانگی گرفته تا اقلام غذایی و مواد دارویی از این ماده استفاده می شود. اصطلاح سورفکتانت از کلمه ماده فعال سطحی گرفته شده است. آن‌ها مولکول‌ های آمفی ‌فیل هستند که در هوا و آب جذب می ‌شوند. در سطح مشترک آب و هوا، این مولکول ها خود را به گونه ای تراز می کنند که قسمت آب گریز در هوا و قسمت آب دوست در آب باشد. این فرآیند باعث کاهش کشش سطحی می شود.

اصول اولیه سورفکتانت

 همانطور که گفته شد، سورفکتانت ها مولکول های آمفی دوست هستند که دارای قسمت های آبگریز و آب دوست هستند. دم آبگریز یک هیدروکربن، فلوروکربن یا سیلوکسان است. سورفکتانت ها معمولا بر اساس سر قطبی آن ها طبقه بندی می شوند زیرا دم های آبگریز اغلب مشابه هستند. اگر سر آن بدون بار باشد، سورفکتانت غیر یونی نامیده می شود. اگر سر آن دارای بار منفی یا مثبت باشد به ترتیب آنیونی یا کاتیونی نامیده می شود. اگر دارای هر دو گروه مثبت و منفی باشد، سورفکتانت را زوئیتریونی می نامند. تکنولوژی تری مول چیست و شامپوها با این فناوری چه خصوصیاتی دارند؟ 

 

۱- اسپری آب معدنی اوریاژ
 

 

ساختار پوست انسان برای حفظ سلامتی و رشد سلول‌هایش به مواد معدنی احتیاج دارد. این ماده از بروز مشکلاتی از جمله چین و چروک پوست جلوگیری می‌کند و سبب شادابی و طراوت پوست می‌شود. اسپری آب معدنی اوریاژ سرشار از املاح معدنی مورد نیاز پوست است و استفاده از آن به بهبود جریان خون کمک می‌کند. املاح معدنی موجود در این اسپری آب، عملکرد عضلات پوست را اصلاح می‌کند و با افزایش رطوبت مورد نیاز پوست، سبب تغذیه و تقویت پوست صورت می‌شود. این اسپری آب معدنی برای استفاده روزانه مناسب است و پوست را نرم و شفاف می‌کند.
 

اسپری آب معدنی اوریاژ از پوست صورت شما در برابر اثر مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و مانع از پیری زودرس پوست می‌شود. این اسپری آب، التیام‌بخش است و به بهبود قرمزی، خارش و تحریکات پوستی کمک می‌کند. اسپری آب معدنی اوریاژ خاصیت ضدالتهابی و ترمیم‌کنندگی دارد و استفاده از آن موجب بازسازی سلول‌های پوستی می‌شود. این محصول با دارا بودن غلظت بالایی از نمک‌های معدنی، باعث آبرسانی عمیق به سلول‌های پوستی می‌شود. همچنین سیلیکون موجود در این اسپری از لایه هیدرولیپدیک پوست محافظت کرده و با استفاده از نمک‌های معدنی که دارد به استحکام لایه محافظ پوست کمک می‌کند.

 


۲- اسپری آب هیدرابیو بروم بایودرما
 

 

هرچه از خواص اسپری آب برای پوست صورت بگوییم باز هم کم گفته‌ایم. اسپری آب، پوست را به‌صورت عمقی آبرسانی می‌کند و سبب طراوت و شادابی آن می‌شود. زمانی که پوست صورت آب و رطوبت خود را از دست می‌دهد، کدر و خشک می‌شود. از این رو به محصولی احتیاج دارید که آب مورد نیاز پوست‌تان را تامین کند. اسپری آب هیدرابیو بروم بایودرما یک آبرسان قوی برای پوست صورت که احساس طراوت و شادابی را به پوست‌تان هدیه می‌دهد. این اسپری آبرسان به هیچ وجه حساسیت‌زا نیست و استفاده مداوم از آن، احساس سوزش و خارش را از بین می‌برد.
 

این محصول فرانسوی فوق‌العاده غیرکومدون‌زا و تسکین‌دهنده است. اسپری آب هیدرابیو بروم بایودرما برای هر نوع پوستی از خشک گرفته تا چرب قابل استفاده است و علائم اگزما و مشکلات پوستی را برطرف می‌کند. برای استفاده از این محصول هیچ محدودیتی وجود ندارد و هرزمان که احساس خشکی و کشیدگی داشتید می‌توانید از آن استفاده کنید. اسپری آب هیدرابیو بروم بایودرما فاقد الکل، پارابن، عطر و سیلیکون است و مناسب استفاده برای کودکان و بزرگسالان می‌باشد. 

 


۳- اسپری آب ترمال اون
 

خرید اسپری آب ترمال اون

 

اون یک برند محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی است که نام آن از چشمه‌های آب معدنی اون گرفته شده است. آب معدنی این چشمه سرشار از املاح معدنی است و علاوه بر برطرف کردن مشکلات پوستی، سبب درمان بیماری‌های پوستی نیز می‌شود. این برند برای ساخت محصولاتش علاوه بر آب معدنی، از ترکیبات دیگری همچون روغن‌های گیاهی و طبیعی، گلیسیرین، ویتامین و عناصر مفید نیز استفاده می‌کند. از مزیت‌های محصولات برند اون می‌توان به عدم استفاده از پارابن و مواد حساسیت‌زا در ساخت محصولات اشاره کرد. یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار برند اون، اسپری آب ترمال اون است.
 

اسپری آب ترمال اون دارای ترکیباتی با PH خنثی است و برای استفاده روی پوست صورت و بدن کاملا مناسب است. ترکیبات به‌کار رفته در ساخت این اسپری آب معدنی، علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست، التیام‌بخش نیز هست و سبب درمان التهابات و آفتاب‌سوختگی می‌شود. این محصول پوستی، تاثیر ماندگاری دارد و برای انواع پوست‌ها قابل استفاده می‌باشد. اسپری آب ترمال اون با ایجاد یک لایه محافظ و تقویت‌کننده روی سطح پوست، همچون سدی محکم، از بروز هرگونه آسیب پوستی جلوگیری می‌کند. این اسپری آب، حاوی سیلیکات، مس، روی، کلسیم و منیزیم است و از ایجاد حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های مهم این اسپری آب معدنی می‌توان به خاصیت آنتی‌اکسیدانی و مرطوب‌کنندگی آن اشاره کرد. 

 


۴- اسپری آب ادو ترمال ویشی
 

 

پوست بدن انسان همچون یک لایه محافظ و محکم، در طول روز در معرض انواع آلودگی‌ها، لوازم آرایش، اشعه مضر خورشید و... قرار دارد که تمامی آن‌ها به پوست آسیب می‌زنند. سلول‌های بدن به‌گونه‌ای هستند که با گذشت زمان، انرژی لازم برای بازسازی و ترمیم آسیب‌های ایجاد شده را از دست می‌دهند و نیاز به تقویت و رطوبت‌رسانی دارند. یکی از محصولاتی که سبب آبرسانی و تقویت سلول‌های پوستی می‌شود، اسپری آب است. اسپری آب ادو ترمال ویشی با فرمولاسیون خاص و منحصر به فردی که دارد، علاوه بر رفع آسیب‌های پوستی، سبب افزایش شادابی و لطافت پوست می‌شود.
 

این اسپری از ترکیب 15 ماده معدنی تهیه شده است که تمامی آن‌ها در کنار یکدیگر سبب ترمیم، بازسازی و آبرسانی عمیق سلول‌های پوستی می‌شود. این محصول تقویت‌کننده با تحریک سنتز پروتئین‌های موثر در ساختار اپیدرم پوست، مقاومت و قدرت دفاعی لایه محافظ پوست را افزایش می‌دهد و از آن در برابر آسیب‌های محیطی مختلف محافظت می‌کند. این محصول منحصر به فرد، خواص زیادی برای پوست صورت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به محافظت از پوست در برابر آثار مخرب اشعه‌های UV، تقویت قدرت دفاعی پوست در برابر آسیب‌های خارجی به کمک آنتی‌اکسیدان‌ها، التیام و کاهش حاسیست‌های پوستی نظیر خارش، احساس کشیدگی و قرمزی در پوست اشاره کرد. فرمولاسیون این اسپری آب کاملا اختصاصی است و برای کودکان و افرادی که پوست حساسی دارند نیز قابل استفاده است. 

 


۵- اسپری آبرسان شارژ واتر مک 
 

 

اگر پوست صورت‌تان خشک، چروکیده و پوسته پوسته شده است، علت اصلی آن کم آبی است. اگر دوست ندارید این مسئله پوست‌تان آسیب بزند و به دنبال راهی برای درمان آن هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات آبرسان است. این محصولات با تامین آب و رطوبت مورد نیاز پوست، چهره شما را شاداب و سرحال می‌کند. مک یک برند آمریکایی در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبتی است که طرفداران زیادی دارد. یکی از محصولات تولیدی این برند محبوب اسپری آبرسان شارژ واتر مک است. این اسپری آبرسان، خاصیت با خاصیت تغذیه‌کنندگی که دارد پوست شما را شاداب و شفاف نشان می‌دهد.
 

استفاده از این محصول قبل از انجام آرایش، زیرساز مناسبی برای میکاپ است و باعث می‌شود لوازم آرایش، بهتر و زیباتر روی پوست صورت‌تان بنشیند. این اسپری آبرسان حاوی مواد معدنی است و با رایحه‌های مرکبات و چای سبز غنی شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به رطوبت رسانی عمیق به پوست، بازگرداندن انرژی و تجدید حیات پوست، قابلیت جذب سریع، ایجاد سطح صاف برای داشتن آرایشی یکنواخت، مقاوم کردن پوست در برابر از دست دادن رطوبت و غنی شده با ذغال جهت آبرسانی پوست اشاره کرد. استفاده مداوم از این اسپری آبرسان، شل شدگی پوست را برطرف و به جوانسازی آن کمک می‌کند. وجود آب دیونیزه در محصول آبرسان، در مدت کوتاهی به پوست صورت انرژی و شادابی می‌بخشد و برای پوست‌های حساس نیز قابل استفاده می‌باشد. 

منبع : نمایندگی محصولات تراست 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی