مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

چه کسی بخاری هوشمند شیائومی را می خواهد؟

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۵۱ ب.ظ | | ۰ نظر

چه کسی بخاری هوشمند شیائومی را می خواهد؟

بخاری هوشمند شیائومیاز دیگر ویژگی های این هیتر گازی افزایش سطح حرارت با به کارگیری مبدل حرارتی پوسته و لوله استفاده از استیل آلومینایز در مبدل حرارتی، جهت جلوگیری از خوردگی و افزایش دوام آن می باشد. دارای فن آکسیال که در پرتاب و گردش گرما کالی ناب بسیار مؤثر است. فن کم صدا و مشعل in-shot به عملکرد کم صدای این محصول کمک می کند. هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0618 در صورت نصب توسط سرویسکاران مجاز شرکت انرژی دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش توسط شرکت انرژی می باشد. شرکت انرژی با دارا بودن بیش از 180 مرکز خدمات پس از فروش مجاز در سراسر کشور از محصولات خود پشتیبانی کامل می نماید. در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، قیمت های تضمین شده و مشخصات فنی هیتر و بخاری کارگاهی انرژی ، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

  • چرخش دستی به طرفین
  • فاصله از اجسام قابل اشتعال
  • از سالم بودن المنت برقی فن هیتر اطمینان حاصل کنید
  • قابل نصب در سقف و فضای باز می باشند
  • دسته هیتر سبک و ارگونومی
  • موجب آلودگی هوا نمیشوند
  • | اجتماعی
  • به آسانی قابل حمل هستند

هیتر خانگیجت هیتر گازی با توجه به سوخت مصرفی، موتور دستگاه را به حرارت مورد نیاز می رساند و سپس به وسیله ی فن دمنده گرما را به محیط انتقال می دهد. ممکن است موقعی که از هیتر استفاده می کنید خرابی هایی برای هیتر به وجود بیاید و آیا این خرابی قابل تعمیر است یا نه و کدام قطعات هیتر قابل تعویض هستند؟ چه افرادی قادر به تعمیر انواع مختلف هیترها هستند و چه خدماتی برای این کار ارائه می دهند و کدام یک از برندهای تولید کننده هیتر قابل تعمیر می باشد؟ اگر شما نیز به دنبال یافتن پاسخ این پرسش ها هستید با ما در این مطلب همراه باشید. هیترها ممکن است در طول مدت استفاده به دلایلی نظیر نوسانات برق، ضربه خوردن، اتصالی سیم رابط، استفاده ناصحیح و … دچار مشکلات و خرابی هایی شوند. در این بخش شایع ترین این مشکلات و خرابی ها را معرفی می کنیم.

بخاری هوشمند شیائومی

چرا که اگر سیم خیلی کوتاه باشد همواره باید به دنبال پریز برق باشید و استفاده از سیم رابط هم با توجه به خطری که به دنبال دارد به هیچ عنوان توصیه نمیشود. قیمت فن هیتر براساس قابلیتهایی که به شما عرضه میکند، تعیین میشود. برندهای مختلف، فن هیتر را با قیمتهای متنوعی عرضه میکنند. گارانتی داشتن یا نداشتن دستگاه نیز موجب تفاوت قیمت میشود. شما باید متناسب با نیازتان و با توجه به ویژگیهایی از فن هیتر که برای شما مهم است، اقدام به انتخاب و خرید فن هیتر کنید. سعی کنید قبل از خرید نظرات کاربران هر دستگاه را به دقت بررسی کنید و مزایا و معایب هر برند و مدل را به خوبی مطالعه کنید. با وجود این ویژگی در دستگاه میتوانید خیالتان از بابت یخ زدگی و خرابی فن هیتر در فضای بسیار سرد مطمئن شوید. هنگام خرید فن هیتر مانند خرید هر وسیلهی دیگری به شناخت برندهای معروف و باکیفیت نیاز دارید. فنهای هیتر شرکت پارس خزر در مدلها و ابعاد مختلف عرضه شده است.

هیتر هوشمنداینگونه از فن هیترها به نصب نیازی ندارند. این فن هیترها محیط را آلوده نمیکنند و برای خانه، دفتر کار و محیطهایی همچون گلخانه که به آلودگی حساس هستند گزینه مناسبی محسوب میشوند. قابلحمل بودن فن هیتر باعث میشود تا در هر جایی که مایل هستید بتوانید آن را قرار دهید. هرجا که به برق دسترسی داشته باشید نیز میتوانید از فن هیتر استفاده کنید. فن هیتر قادر به گرم کردن محیط با متراژ بالا نخواهد بود. مصرف بالای انرژی برق که در مقایسه با بخاری گازی هزینه بالاتری دارد. بهعنوانمثال درصورتیکه فن هیتر شما بهصورت دائم روشن باشد ماهانه 200 هزار تومان برق مصرف خواهید کرد. داغ شدن بیشازحد المنتور ممکن است باعث آتشسوزی شود. هنگام خرید فن هیتر حتماً باید مشخصات فیزیکی آن در نظر گرفته شوند. ظاهر فن هیتر علاوه بر زیبایی در عملکرد آن نیز تأثیرگذار خواهد بود. بهعنوانمثال انحنای خروجی باد گرم در برخی از مدلهای فن هیتر باعث خواهد شد تا محیط شما زودتر گرم شود.

را میتوان نام برد. در این مقاله به بررسی انواع هیترها و ویژگی و توانایی های هرکدام خواهیم پرداخت. هیتر و هویه کوییک 700 یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین هیترهای موجود در بازار در بین تعمیرکاران موبایل است. وجود همزمان هیتر و هویه در یک دستگاه از یک سو و از طرفی دیگر قدرت بالای گرمای هیتر از مهمترین ویژگی های این دستگاه خرید بخاری برقی هوشمند شیائومی قدرتمند است. هیتر و هویه هوشمند کوییک 706W Plus مدل ارتقاء یافته مدل کوییک 700 است. کیفیت بالای دسته ی هیتر و هویه، سنسور هوشمند قطع کن و آماده به کار دستگاه و همچنین نمایشگر دیجیتالی از جمله مهمترین ویژگی های کوییک 706W Plus است. Quick 706W از جمله محصولات میان رده این شرکت به حساب میآید . وجود همزمان هیتر و هویه ، اشغال فضای کمتر و قدرت بیشتر نیز از دیگر ویزگی های مهم این محصول پرقدرت است. توان مصرفی هیتر 580 وات بوده و دارای سنسور قطع کن و آماده به کار است.

هیتر هوشمندیکی از محبوبترین هیترها در بازار لوازم خانگی سالهای اخیر در ایران از برند پارس خزر است که به خوبی جایگاه خود را به دست اورده و طرفداران زیادی هم دارد. طراحی ساده و زیبای فن هیتر پارس خزر، طرفدارانی را به سوی خود جلب کرده است. توان گرمایشی فن هیتر پارس خزر بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات تعریف شده است و ولتاژ ورودی برق ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت است. چنس پلاستیک استفاده شده در فن هیتر پارس خزر، در برابر حرارت مقاوم است و کیفیت لازم را دارد. به طور معمول سه قابلیت هوای سرد، گرم و داغ را دارد. دکمهای بر روی فن تعبیه شده است که در حالتهای مختلف قابل تنظیم است و سرعت فن داخلی را تعیین میکند. وجود تایمر در برخی از مدلهای برند پارس خزر، شرایطی را فراهم میسازد تا زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را مدیریت کنید. همچنین مکانی پشت فن هیتر تعبیه شده است تا بتوانید سیم را جمع و به صورت مرتب در آن قرار دهید.

1. به نشان استاندارد فن هیتر توجه کنید. فن هیتر شما باید دارای گواهی مورد تایید انجمن استاندارد باشد. 2. دستورالعمل فن هیتر را به طور کامل مطالعه کنید. برچسبهای هشداردهنده و دستورالعمل شرکت سازنده، اطلاعات لازم برای استفادهی ایمن از فن هیتر را به شما ارائه خواهد کرد. 3. فن هیتر را به ولتاژ مناسب وصل کنید و حتما از محافظ استفاده کنید. استفاده از پریز جدا برای فن هیتر از ضروریات است. 4. پریز سالم را برای اتصال فن هیتر انتخاب کنید. پریز نباید خراب یا شل باشد. 5. هنگام استفاده از فن هیتر مراقب کودکان و حیوانات خانگی باشید. 6. بهتر است از فن هیتر برای گرم کردن اتاق در شب استفاده نکنید زیرا قرار گرفتن پتو بر روی آن موجب آتشسوزی خواهد شد. 7. فن هیتر برای پخت و پز یا خشک کردن لباسها طراحی نشده است؛ بنابراین از انجام این کارها اجتناب کنید. 8. فن هیتر را از مواد اشتعالزا دور نگه دارید.

  • کوره هوای گرم
  • توان آن بالاست؛
  • انتخاب گزینه
  • سبک و جمعوجور است؛

هیتر شیائومیفن رومیزی پارس خزر مدل FH2000P از بهترین گزینهها برای تامین گرمایش فضاهای کوچک مانند ادارات، مغازهها و اتاقهای کوچک بهشمار میرود. بدنه این مدل هیتر برقی برند پارسخزر از متریال پلاستیک مقاوم و بادوام در برابر گرما و مرغوب ساخته شدهاست. لازم به ذکر است که قابلیت استفاده از این دستگاه بهعنوان فن در هوای گرم نیز امکانپذیر میباشد. هیتر برقی رومیزی مدل FH2000P در اندازه جمع و جور با امکان حمل و جابجایی طراحی شدهاست. برخورداری از سنسور خاموش شدن خودکار، از نقاط قوت فن رومیزی پارس خزر مدل FH2000P محسوب میشود. براین اساس، در مواقع بستهشدن مجاری گردش هوا یا داغ شدن بیش از حد مجاز، سنسور هیتر بهصورت خودکار با قطع نمودن جریان برق و خاموش شدن المنتها، احتمال بروز حادثه یا خطر جدی را بهحداقل میرساند. همچنین، فن هیتر برقی Pars Khazar FH2000P از ضریب ایمنی و امنیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. علاوهبراین، المنتهای تعبیه شده در ساختار این دستگاه از طول عمر بالا و مرغوبیت مطلوبی بهره میبرند.

نمی‌خواهم می‌خواهم این زمان خیلی را روی هیتر هوشمند صرف کنم. در مورد شما چطور؟

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی