مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

28 مدل دکوراسیون خانه ایرانی در سال 1400

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۲۴ ق.ظ | | ۰ نظر

28 مدل دکوراسیون خانه ایرانی در سال 1400

kitchen decorationدکوراسیون خانه ایرانی ویژگی های منحصر بفردی دارد که آنرا از بقیه نمونه های موجود در جهان متمایز می کند. دکوراسیون منزل ایرانی بیشتر به سبک کلاسیک و سنتی گرایش داشته و در عین زیبایی، جلوه ای فاخر و باشکوه از خود بنمایش می گذارند. تقریبا جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون هر منزلی در ایران، فرش ها و قالی های ماشینی یا دست باف گران بها هستند. فرش یکی از اصلی ترین نشانه های شناخت هنر و فرهنگ ایرانی در میان مردم کشورهای دیگر نیز بوده است. از دیرباز فرش یکی از نشانه های قدرتمند فرهنگی مردمان ایران زمین بوده و هست و اگر قرار بر فخرفروشی! بر مردم سایر کشورها باشد معمولاً یکی از مهمترین گزینه ها، فرش است. بعداز فرش ها، مبلمان سبک سنتی و کلاسیک نیز از جمله وسایلی است که اکثر خانه های ایرانی در قسمت پذیرایی از آن استفاده می کنند. دکوراسیون اتاق پذیرایی نزد ایرانیان اهمیت بسیار زیادی دارد و شاید دلیل اصلی انتخاب مبلمانی لوکس و باشکوه به سبک سنتی در این مکان هم همین باشد. مبل های استیل در ایران سابقه بسیار طولانی و قدیمی دارند و به همین دلیل حساسیت بروی زیبایی و اصالت در مدل های جدید مبل استیل نیز کاملا دیده می شود. ترکیبِ وسایلی مانند مبلمان سلطنتی و کلاسیک در کنار انواع فرش زیبا می تواند همان دکوراسیون خانه ایرانی ناب و بی نظیری باشد که هر طراح خلاق و ایده پردازی در ذهن خود دارد. در کنار این دکوراسیون زیبا «نورپردازی مناسب» و به دور از زیاده روی را هم باید مد نظر قرار داد.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationبرای فرش اتاق نشیمن نیز باید مدلی ضخیم و نرم که تمیزی آن نیز راحت باشد را انتخاب کنید. این مدل فرش ها هم از نظر بهداشتی مناسب بوده و هم برای امنیت کودک انتخاب بهتری هستند. یکی از نکات ایمنی که در تمام اتاق ها باید مورد توجه قرار بگیرد استفاده از حفاظ برای پنجره ها است. برای حفاظت از پنجره ها از روش های متفاوتی می توانید استفاده کنید. در کشور ما معمولا برای خانه های بچه دار برای حفاظت از پنجره ها از نرده های فلزی استفاده می شود. اما استفاده از قفل پنجره که کودک نتواند آن را باز کند نیز روش کارآمدی خواهد بود. این روش های امنیتی به خصوص برای پنجره هایی که به مبل ها و صندلی ها نزدیک هستند حتما باید اعمال شوند. آشپزخانه های اوپن که با نام آشپزخانه های آمریکایی نیز شناخته می شوند، برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم با برداشتن دیوار های میان آشپزخانه و سالن و برای ایجاد نقشه ای باز در خانه مطرح شدند.

8 اسرار: نحوه استفاده دکوراسیون خانه برای ایجاد یک سودآور شرکت(محصول)

kitchen decorationحمام بزرگ و شیشه ای این اتاق، رنگ صورتی را وارد دکوراسیون کرده. تابلوی روی دیوار هم با رنگ های گرم و متالیک خود فضا را جذاب تر کرده. حمام این اتاق، یک روشویی با دو سینک و یک دیوار صورتی دارد که با دو چراغ دیواری روشن شده. چراغ سقفی حمام، از دور شبیه حباب های بیشماری است که از یک وان پر از کف بیرون می زند. وان حمام، بدنه کاشی دارد و زیر پنجره ای که چشم انداز شهر را به نمایش می گذارد قرار گرفته. کنار میله و قفسه های مخصوص لوازم حمام، یک میمون دیگر در حال دُم تکان دادن است. اتاقک دوش، کمی سایه مسی و لولا و ریزه کاری های مسی دارد تا با بقیه فضای خانه هماهنگ باشد. نردبان مشکی، محل نگهداری خوشبوکننده و حوله های اضافی است. درست روبروی درب های کشویی و شیشه ای حمام، یک کمد بزرگ لباس قرار گرفته.

هر بنا و ساختمانی پس از چندین سال احتیاج به بازسازی دارد. دلیل این امر این است که سیستم های لولهکشی در ساختمان، گچ کاری، نمای ساختمان، کفپوشها و … پس از گذشت مدتی بسیار مستهلک و غیرقابل استفاده میشوند و نیاز به بازسازی دارند. بازسازی آپارتمان و یا بازسازی ساختمان روشی صحیح برای تغییر است. زیرا اصولاً هزینه آن به نسبت هزینه تخریب و نوسازی بنا بسیار مقرونبهصرفه تر است. به تعمیرات نیاز دارند و دارای استحکام و پایداری هستند به بازسازی آنها پرداخته شود. شما میتوانید برای مشاوره رایگان در مورد نحوه بازسازی دکوراسیون منزل خود همینالان با شمارههای ۰۹۱۲۲۸۶۹۲۲۰ | ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ بهطور مستقیم تماس بگیرید. چرا ساختمان خود را بازسازی کنید؟ معمولاً ساختمانها از چند طریق بازسازی میشوند یا ساختمانهایی احیا میشوند. معمولاً بازسازی ساختمان و سازه ساختمان به دلایلی ازجمله فرسایش ساختمان، بالا رفتن سن و ماندگاری خانه و گاهی اوقات نیز هدف از بازسازی ساختار ساختمان برای تغییر کاربری آن است.

  • محیط بازی کودک
  • مرتب کردن اتاق با جعبههای تزئینی
  • پریز های پوشش دار و جمع کننده کابل ها
  • متراژ فضا: 105 متر مربع

کاماپرس در ادامه به ارائه نکاتی درباره خرید میز نهارخوری و چیدمان آنها در منزل میپردازد. چگونه میز ناهارخوری مناسب با چیدمان منزل را انتخاب کنیم؟ میز ناهارخوری یکی از عناصر اساسی در دکوراسیون هر خانه است که غالبا در دو بخش سالن پذیرایی یا در آشپزخانه از آن استفاده میشود. درحال حاضر تولید انواع میز ناهارخوری در طرحها و رنگهای متنوع، سبب شده تا مشتریان در خرید میز ناهارخوری متناسب با دکوراسیون منزل خود دچار سردرگمی شوند. پیش از اقدام به خرید میز نهارخوری ، یک مکان مناسب در سالن پذیرایی یا آشپزخانه را برای قرار دادن میز انتخاب کنید. دقت داشته باشید که تناسب متراژ این فضا با ابعاد میزی که خریداری میکنید، تاثیر بسیاری در جلوه میز موردنظر در دکوراسیون دارد. دقت داشته باشید که محل قرارگیری میز بر سر راه عبور یا راهروها نبوده و میز و صندلی عبور افراد در فضای خانه را با مشکل روبهرو نکنند.

kitchen decorationسبک روستیک: سبک روستیک یا همان سبک روستایی، واقعاً زیبا و دیدنی است. در یک دکوراسیون روستیک، بیشترین چیزی که میبینید سنگ است و چوب. برخی دیزاینرها توصیه میکنند که در طراحی دکوراسیون روستیک از وسایل رنگ و رو رفته و قدیمی استفاده شود تا محیط اصالت یابد. سبک مینیمال: سادگی بیش از حد سبک مینیمال احتمالاً شما را به یاد سبک مدرن میاندازد. در این دکوراسیون هرگونه وسایل دکوری اضافی حذف و تنها لوازم کاربردی باقی میماند. یک دکوراسیون مینیمال خلوت است و رنگهای خنثی از جمله سفید در آن بیشترین کاربرد را دارد. اگر میخواهید دکوراسیون داخلی شیک و تماشایی داشته باشید، باید به جزئیات دقت کنید. یادتان باشد که زیبایی یک دکوراسیون در استفاده از وسایلی ساده و زیبا و چیدمان استاندارد آنها خلاصه میشود. چندان سخت نیست، تنها کافیست با اصول اولیه و مهم طراحی دکوراسیون آشنا باشید و آن را مرحله به مرحله اجرا کنید. یکی از اشتباهات رایج افراد در طراحی دکوراسیون این است که تنها به عناصر و مهم و پایه توجه میکنند و از جزئیات غافل میشوند.

اینکه از چه زمانی شروع شد و از کجا به کجا رسیده است.

kitchen decorationدر ابتدا ببینید چه وسایلی برای تغییر دکوراسون در اختیار دارید. سپس در ذهن خود شروع به مدل سازی کنید. البته میتوانید برای دکوراسیون مجدد از برنامههای سه بعدی ساز نیز کمک بگیرید. دکوراسیون و چیدمان و دیزاین منزل در دههای گذشته بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. دیزاین منزل در سالهای مختلف با تغییر رویه و سبک روبرو بوده است. از سبک معاصر گرفته تا سبک مدرن هر مدل ویژگی خود را دارد. در دکوراسیون منزل سلیقه افراد نیز دخیل است. ترکیب رنگ در چیدمان منزل بسیار مهم است. هماهنگی رنگها با یکدیگر میتواند آرامش را به فضا و محیط خانه بیاورد. آرامشی که بر کیفیت زندگی انسان نیز تاثیر گذار است. البته در چیدمان منزل میزان بودجه اختصاصی به این امر نیز مهم است. برای معرفی انواع دکوراسیون و دیزاین منزل ابتدا بهتر است تاریخچه مختصری در مورد دکوراسیون منزل گفته شود. اینکه از چه زمانی شروع شد و از کجا به کجا رسیده است. شواهد تاریخی نشان میدهد شروع چینش در محیط اطراف انسانها به دوران انسانهای پیش از تاریخ بر میگردد.

  • استفاده از آینه در چیدمان منزل
  • پرده ها: یک میلیون تومان
  • سبک دکوراسیون: تلفیقی از مدرن و سنتی
  • کمد حولههای خود را خارج از حمام کنار در قرار دهید
  • حفاظ پنجره ها
  • متراژ فضا: 46 متر مربع
  • پیانو: ۱۵ میلیون تومان، خرید از رشت

kitchen decorationبه همین دلیل توجه داشتن به چگونگی اعمال دکوراسیون منزل می تواند علاوه بر زیبایی و چشم نوازی خانه، بر روحیهی ما نیز تاثیر زیادی داشته باشد. چیزی در مورد دکوراسیون منزل وجود دارد که باعث می شود بعد از ایجاد یک دکوراسیون داخلی خوب و مطلوب برای منزل ما هرگز نخواهیم خانه را ترک کنیم. همهی ما آشپزخانه های مدرن را به خاطر طراحی خیره کننده و لوازم جانبی زرق و برق دار و زیبای آن دوست داریم، اما اگر یک آشپزخانه شلوغ به نظر برسد، جلوهی آن وسایل زیبا نیز از بین می رود. در یک خانه شلوغ تمام وسایل نامنظم و غیر ضروری به نظر می رسد. در دنیای امروزی که سبک مدرن وارد آن شده است، استفاده از تعداد زیادی از وسایل کار اشتباهی می باشد. منزل شما باید شامل وسایل ضروری و دکورهایی متناسب با سبک خانه تان باشد تا زیبایی آن را حفظ کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن لطفا از صفحه ما بخواهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی