مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

۱۲ ایده کم خرج برای تغییر دکوراسیون خانه در عید نوروز با کمترین هزینه

kitchen decorationبا این ایده شما میتوانید تغییر دکوراسیون اتاق خواب و پذیرایی و هر جایی که فضای مناسبی در دیوار وجود دارد را با کمترین دکوراسیون ورودی خانه هزینه انجام دهید. یک شلف نصب کنید و با قرار دادن لوازم دکوری روی آن ظاهر جدید به خانه خود بدهید. اضافه کردن چند عکسی که دوست دارید روی یک سمت دیوار نشیمن یا راهروی منزلتان میتواند تأثیر بسیار خوبی بر حس و حالتان بگذارد. از طرف دیگر این ایده کم خرج و کم هزینه تغییر دکوراسیون منزل میتواند خانه شما را به مکان دوست داشتنیتر و زیباتری تبدیل کنید که هم خودتان و هم مهمانهای شما با دیدن آن شگفت زده خواهید شد. این ایده تغییر دکوراسیون حتی میتواند به کار گرفتن وسایل تزیینی دست ساز در اتاق خواب باشد. قرار دادن گلهای طبیعی روی میز یک ایده کم هزینه تغییر دکوراسیون منزل است. شما میتوانید با قرار دادن گل طبیعی در چند گلدان و گذاشتن آنها در چند جای خانه رنگ و جلوه زیبایی به خانه اضافه کنید.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationاین نکات به شما کمک می کنند تا بتوانید هنگام طراحی داخلی خانه های کوچک خلاقانه عمل کرده و از تمامی موجودی فضایی خود بهترین استفاده را ببرید . برای آپارتمان هایی که کوچک تر است می توان وسایلی تهیه کرد که بتوان آن ها را به چند شکل و منظور مورد استفاده قرار داد . برای مثال می توان اپن را مرتفع تر طراحی نمود و با صندلی به عنوان میز غذاخوری استفاده کرد . از مبل های تخت شو برای خوابیدن روی آن و یا کشوهایی که روی آن ها مانند میز است برای کنار مبلمان بهره برد . این کار کمک می کند تا در جایی کم با استفاده از چند وسیله بتوان کارهای زیادی انجام داد . در تمامی خانه ها می توان فضاهای پرت زیادی مشاهده نمود که از آن ها هیچ استفاده ای نمی شود . برای مثال می توان در اتاق های خوابی که دارای ارتفاعی بیش از معمول می باشند از تخت های دو طبقه استفاده نمود و یا فضای زیر پله را به فضایی برای مطالعه تبدیل کرد .

جعبه های ذخیره سازی پارچه ای می توانند در سازماندهی اتاق کودک شما کمک زیادی کنند. علاوه بر نگهداری لباسهای شسته شده، میتوانید از این سبد بهعنوان سازماندهنده اسباببازی استفاده کنید و فضایی را در کابینتها و سایر جعبههای اسباببازی آزاد کنید. به یاد داشته باشید، هر چه فضای بیشتری را آزاد کنید، می توانید با رشد کودک در مراحل مختلف رشد، اتاق را تغییر دهید. اما چرا سراغ پارچه برویم؟ وقتی بچه ها شروع به خزیدن می کنند، هر چیزی را می جوند که ملموس باشد. بنابراین، پلاستیکها میتوانند به لثههای آنها آسیب بزنند یا حتی به دلیل سموم، عوارضی برای سلامتی ایجاد کنند. مهمتر از همه، شما دوست دارید که کودک از سنین پایین محصولات سازگار با محیط زیست را بپذیرد. ایجاد یک فضای تک رنگ عالی برای کودک شما چیزی بیش از سبک است. انتخاب رنگ تک رنگ یکی از بهترین ایدههای دکور اتاق کودک است که رشد مغز و رشد بصری را افزایش میدهد. معمولاً نوزادان کوچکتر در حدود یک تا چهار ماهگی سیاه، خاکستری و سفید می بینند.

  • آباژور:۱.۳ میلیون تومان، خرید از رشت
  • چیدمان اصولی
  • آویزان کردن بعضی از وسایل
  • سفید ساده
  • اتاق نشیمن و پذیرایی
  • فضای خواب
  • جدا کردن فضای ورودی از پذیرایی
  • اندازهگیری دقیق فضاها

kitchen decorationپس بهتر است شما دور بایستید و نظارهگر باشید و گهگاه فقط راهنماییهای کوچکی بکنید. همانطور که گفته شد نوجوانها علاقه زیادی دارند که تمامی وسایلشان را اطراف خودشان نگه دارند و معمولا اتاق آنها پر است از لوازم خرد و ریز، برای حفظ نظم فضایی، بهتر است وسایل را دستهبندی شده در اتاق نگهدارید؛ براساس کاربرد، تم رنگی، جنس و … گاهی ممکن است اتاق نوجوان شما فضای کافی برای تمام امکاناتی که میخواهد نداشته باشد، در اینصورت میشود از مبلمان چندمنظوره استفاده کرد؛ تختهای تاشو، ترکیب تخت و میز یا تخت و کشو و … شاید در گذشته اتاق نوزاد و کودک اهمیت چندانی نداشت اما امروزه تاثیر این قضیه ثابت شده است، چون مستقیما در روحیه و شخصیت نوزاد و کودک تاثیرگذار است. طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک باید از دو جنبه بررسی شود؛ بحث ایمنی فضا و روانشناسی. برای اتاق خواب نوزاد بیشترین مساله ایمنی آن در تخت خواب است؛ پس محافظ تخت اهمیت زیادی دارد.

kitchen decorationاین کار را میشود با کاشیهای بین کابینتی، یک قالیچه کوچک طرحدار، چند گلدان یا چند وسیله رنگی انجام داد. در آشپزخانه زیر علاوه بر کابینتهای دو رنگ زیبا، متخصص سلام ساختمان آنها را نورپردازی کرده که باعث زیبایی بیشتر آشپزخانه شده است. با کلیک روی تصویر میتوانید درخواست خودتان را ثبت کنید و بهصورت رایگان مشاوره دریافت کنید. آشپزخانه فضایی است که هرچه روشنتر باشد، حس بهتری را منتقل میکند. به همین دلیل اگر امکان استفاده از نور طبیعی را داشته باشید که چه بهتر، در غیر اینصورت نورپردازی مصنوعی باید بهگونهای باشد که نور کافی را برای فضا تامین کند. برای کمک به این مساله از نورهای زیرکابینتی هم میتوان استفاده کرد. در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟ گاهی اوقات اتاقهای خواب علاوه بر عملکرد اصلی، فضایی برای کار یا درس هم محسوب میشوند، پس باید این مساله در دکوراسیون اتاق خواب در نظر گرفته شود.

از المانهای تزئینی در این خانه هم میتوان به گلدانهای فوقالعاده زیبا و صنایع دستی چوبی اشاره کرد. مبل شکل ال همیشه نماد مدرنیته بوده و هست. در خانههای ایرانی هم به وفور از مبل ال استفاده میشود. چرا که در کمتر فضای ممکن بیشترین افراد را میتواند بر روی خود جای دهد و نیاز شما به مبلمان دیگر را برطرف میکند. میز جلو مبلی در این دکوراسیون هم طراحی جالبی دارد و ترکیب فلز و چوب را به خوبی به نمایش گذاشته است. شما میتوانید از این مدل ایده بگیرید و از آن در خانه مدرن خود استفاده کنید. سبک مدرن بهترین انتخاب برای خانههای کوچک و نقلی است؛ زیرا ضروریترین وسایل در دکوراسیون منزل به کار میرود. این وسایل مدرن نیز حجم کمی دارند و کمترین فضا را به خود اشغال میکنند. بنابراین، طراح این منزل بهترین سبک را برای دکوراسیون آن انتخاب کرده است. استفاده از آینه چه در سبک مدرن و چه در سبک ایرانی رواج زیادی دارد.

دیوارها 30 درصد از جلوه فضای داخلی را شامل میشوند.

kitchen decorationنکته: با تقسیم کردن فضاها میتوان از سبکهای مختلف دکوراسیون داخلی برای قسمتهای مختلف استفاده کرد که زیبایی و تنوع را به همراه خواهد داشت. فاکتور پنجم: رنگ آمیزی یک اصل است! دیوارها 30 درصد از جلوه فضای داخلی را شامل میشوند. به همین دلیل وقتی وارد فضای داخلی منزلی میشویم رنگ و طرح به کار گرفته شده روی دیوارها اولین موردی است که معمولا به چشم میخورد. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای دیوار امر بسیار مهمی به شمار میرود که بهتر است در نهایت سلیقه و دقت انتخاب شود. حتی اغلب توصیه میشود از یک طراح خبره برای انتخاب آن مشورت گرفته شود. شاید جالب باشد بدانید رنگی که برای خانههای کوچک انتخاب میشود، در بزرگتر نشان دادن ابعاد آنها بسیار موثر خواهد بود. نکته مهم برای بزرگ جلوه کردن فضا تنها این است که رنگ دیوارها روشن انتخاب شود. همچنین رنگ دیوار و سقف یک رنگ یا کاملا نزدیک بهم طرح کانتر کافه باشد.

  • انتخاب سبک مدنظر
  • خانهای همانند گالری
  • استفاده از رنگهای پر رنگ
  • ظروف و قابلمه: ۵ میلیون تومان، خرید از مکانهای مختلف
  • مبلمان خراطی شده
  • موقعیت شهر: رشت/ محله: بلوار انصاری
  • دکوراسیون داخلی سنتی
  • انتخاب مبلمان

kitchen decoration۲.۱ چگونه از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟ ۲.۲ چگونه یک اتاق را با آینه تزئین میکنید؟ ۲.۳ آیا ایده نصب آینه بر روی دیوار قدیمی و از مد افتاده است؟ ۲.۴ آینه را در اتاق نشیمن چگونه طراحی میکنید؟ ۲.۵ اندازه مناسب برای یک آینه قدی چیست؟ برای برخی از اتاقها، تزئین با آینه ساده و طراحی و قرارگیری آن طبیعی به نظر میرسد. بهعنوان مثال آینه دکوری و بزرگ همیشه هنگامی که بالای شومینه نصب شود ظاهری عالی ایجاد میکند. با این حال، در فضاهای دیگر، مانند آشپزخانه یا حتی اتاق خواب، ممکن است چالش بیشتری به همراه داشته باشد. گزینههای استفاده از آینه بسیار زیاد است زیرا آینهها به سبکهای مختلفی ساخته میشوند. به دلیل توانایی آن در بازتاب نور، آینه یک نقطه کانونی عالی در انتهای یک فضای باریک است. چنانچه آن را با یک میز و یک گیاه ست کنید، تصویری زیبا خواهید داشت. همچنین استفاده از آینه برای اتاقهای کوچک ضروری است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شلف دکوری پذیرایی وب سایت خود باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی