مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

لپ تاپ ایسوس

laptopهنگامی که صحبت از خرید یک لپ تاپ مطمئن و کارآمد مطرح میشود، تمامی توجهها به لپ تاپ ایسوس معطوف خواهد استوک لپ تاپ شد. تنوع بالای مدلها و طیف گسترده قیمت لپ تاپ ایسوس نیز سبب شده است تا مشتریان بسیاری به خرید لپ تاپ ایسوس علاقمند شوند. لپ تاپ های ایسوس مناسب انواع گوناگونی از کاربریها هستند و به همین دلیل هر مشتری با هر سطح بودجه میتواند یکی از انواع لپ تاپ asus را برای خرید انتخاب کند. دستهبندیهای مختلفی از انواع لپ تاپ asus ارائه شده است. در یک نگاه کلی میتوان انواع لپ تاپ ایسوس را در سه گروه لپتاپهای قدرتمند و حرفهای، لپتاپهای میانرده و لپتاپهای اقتصادی دستهبندی کرد. چنین لپ تاپهایی در کنار قدرت و سرعت بالا، از قیمت بالاتری نیز نسبت به سایرین برخوردار هستند. سری محصولات ROG و TUF با ویژگیهای خاص و طراحی منحصربهفرد خود به نوعی گل سرسبد این دستهبندی هستند. این لپ تاپها با پردازشگرهای Core i7 یا Core i9، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce و مانیتورهای باکیفیت خود تقریبا برای هر نوع بازی سنگین یا کاربرد حرفهای بسیار مناسب هستند.

  • اقلام همراه : باتری، دفترچه راهنما، شارژر
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i3 ۹۱۰۰ یا نسل نهمی
  • ۲۴ گیگا بایت رم با سرعت ۲۶۶۶
  • پردازنده: Intel Core i3, i5, i7 یا AMD Ryzen 3, 5
  • مشاوره خرید انواع کامپیوترهای دسکتاپ و لپتاپ

laptopمنظور ما این است که شما نمیتوانید از یک لپتاپ معمولی که عمر کوتاه مدت باتری آن فقط 2 ساعت است انتظار باتری لپتاپ ایسوس چند هزار دلاری را داشته باشید که عمر کوتاه مدت 24 ساعته دارد! اما باز هم این راهکارها میتوانند به قدری مفید باشند که تفاوتهای زیادی در سیستمتان ایجاد کنند. چرا که شما میتوانید تا جای ممکن و در حد لپتاپ خودتان، عمر باتری را بیشتر کنید. چرا که اگر این راهکارها را انجام ندهید، عمر باتری لپتاپتان زودتر به پایان میرسد و در نتیجه، سریعا فاسد میگردد. با استفاده از راهکارهایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، میتوانید عمر طولانی مدت باتری لپتاپتان را افزایش دهید. یکی از مهمترین مواردی که میتواند عمر باتری لپ تاپ را افزایش دهد، نحوه شارژ کردن آن است. در واقع هیچ چیزی نمیتواند مانند شارژ کردن غیر اصولی، باتری لپتاپ را دچار شوک کند. زمانی که شارژ باتری لپتاپ از یک حدی پایینتر بیاید، دچار شوک میشود.

  • تعمیر فلت
  • گارانتی شامل چه مواردی میشود؟
  • رم ddr3
  • شورای مرکزی
  • برند ام اس ای (MSI)
  • ادغام مناسبی از کانورتیبل ها
  • عدم پشتیبانی 24×7 مشتری

این نوع سیستمها دارای کیسهاس معمولاً بزرگی هستند و فضایی برای اجزای اضافی مانند حافظه اضافی یا کارتهای صدای اختصاصی دارند. کامپیوتر بالا رده به مدلی گفته میشود که قابلیت اجرای تمام بازیهای جدید با بالاترین وضوح را دارد. در این مدلها به دلیل وجود آپشنهای تخصصی، قیمت کامپیوتر کامل معمولاً کمی بالا است. همچنین عمر طولانی این کامپیوترها بزرگترین مزیت آنها محسوب میشود. در این قسمت میخواهیم درباره مؤلفههای مهم سیستم کامپیوتری صحبت کنیم. شناخت این موارد به خرید آسان کامپیوتر با هزینه مناسب کمک میکند. پردازنده قلب کامپیوتر شماست. این قطعه تعیین میکند که کامپیوتر شما چقدر سریع و روان کار کند. در حال حاضر انواع مختلفی از پردازندهها در بازار موجود است. پردازندههای AMD، سری اینتل (i3،i5 و غیره) و Celeron. اکثر دستگاههای فعلی دارای حداقل پردازنده Core i3 اینتل هستند. حافظه یا RAM مقدار فضای دسترسی به دادههای موجود در کامپیوتر شما است. رم به عنوان فضای موقت عمل میکند و به شما امکان میدهد چندین برنامه را بدون کاهش سرعت و عملکرد سیستم اجرا کنید.

چگونه لپ تاپ را آنلاین پیدا کنیم

laptopهمانطور که گفتیم کاربران میتوانند قیمت روز لپ تاپها را روی کالاهای فروشگاه آنلاین دیجی تامین مشاهده کنند و از دستهبندیهای مختلف بیشتر آگاه شوند. طبق نوسانات زیاد بازار، نه تنها برای لپ تاپها بلکه برای تمام محصولات، امکان قیمتگذاری ثابت وجود ندارد. فاکتورهایی که در خرید یک لپ تاپ ایسوس ASUS باید مورد توجه قرار دهید نیازهای خودتان است. اگر بودجه خیلی محدودی دارید، مشخصا انتخاب شما به چند مدل محدود میشود. در صورتی که به دنبال یک لپ تاپ متوسط میگردید بهتر است مطابق با فناوریهای روز از پورتهای مناسبی برخوردار باشد. به پردازنده توجه کنید و فقط عدد کنار i در عبارت Core i نشان از تواناییهای لپ تاپ ندارد. ممکن است یک لپ تاپ ایسوس Core i5 بهتر از یک لپ تاپ Core i7 کارایی داشته باشد. حافظه هارد را SSD انتخاب کنید، مگر اینکه کارهای شما در حد استفاده مولتیمدیا یا مواردی از این دست باشد. البته گاهی کاربران به خاطر محدودیت بودجه یک لپ تاپ با هارد HDD و کانفیگ قدرتمند در رَم و گرافیک را انتخاب میکنند.

laptopدر این بین باید بدانید که کارت گرافیک های موجود در هر لپ تاپ ها در مقایسه با سیستم های گیمینگ عملکرد نسبتا ضعیف تری از خود نشان می دهند. کاربر قادر است بر روی لپ تاپ و کامپیوتر، هر نوع ویندوزی را نصب کند. با این حال ممکن است در پارهای از اوقات به واسطه کارت گرافیک موجود در هر کدام از سیستم ها با ارورهایی مواجه شوید. به مانند سایر بخش ها و سخت افزارهای موجود در لپ تاپ و کامپیوتر، پردازنده های گرافیکی نیز با هم تفاوت اساسی دارند. بدون تردید کاربران نباید انتظار داشته باشند که از پردازنده های گرافیکی کوچک لپتاپها عملکردی یکسان و مشابه با عملکرد پردازنده گرافیکی pc مشاهده کنند. کارت گرافیک های قدرتمند و حجیم موجود در کامپیوترهای رومیزی، قدرت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. به عنوان مثال کارت گرافیک قدرتمند RTX 3070 در مقایسه با پردازنده گرافیکی لپ تاپ از هسته های بیشتری بهره می برد.

کامپیوتر - راهکار بیشتر سازنده باشید؟

مارکهای hp ، Asus ، HTC ، iMate از معروفترین های بازار است . ورک استیشن نوعی کامپیوتر رومیزی است اما با قابلیت هایی فرارتر از چیزی که کامپیوتر رومیزی می نامیم . معمولا با چندین حافظه جانبی و پردازنده های زیاد برای طراحی کارهای گرافیکی و رسانه ای مثل ویرایش صوت و تصویر و طراحی بازیهای کامپیوتری حتی به صورت همزمان ساخته می شوند . کامپیوتری که برای سرویس دهی به کامپیوترهای دیگر تحت شبکه سراسری وب طراحی و ساخته می شود . کامپیوتری با حجم بسیار زیاد حافظه ، پردازنده های قوی و پر سرعت و قطعاتی با بهترین کیفیت . این کامپیوتر باید به طور شبانه روزی روشن و به اینترنت متصل باشد تا سایتهایی که روی فضای مجازی آن قرار دارند دچار مشکل نشوند . کامپیوترهای مرکزی فضای بسیار زیادی را اشغال می کنند ( یک اتاق یا حتی یک خانه معمول ) و برای اهداف خاصی مثل ثبت و پردازش اطلاعات بانکی ، آمار و سر شماری ، برنامه ریزی های اقتصادی و تراکنش های مالی و …

رایانه: آیا شما واقعاً نیاز دارید؟ It will ارائه کمک به تعیین!

laptopاگر نخواهید لپتاپ دستدوم بخرید، باید بدانید در زمان نگارش مقالهی پیش رو، حداقل باید حدود ۷ میلیون تومان برای خرید لپتاپ اقتصادی هزینه کنید. در این بازهی قیمتی، لپتاپهای زیادی در بازار وجود دارد که اکثرشان هم مشخصات کموبیش یکسانی دارند. دراینمیان، مدلهایی هستند که درمقایسهبا سایر مدلها، ارزش خرید بیشتری دارند و تجربهی کاربری بهتری را دراختیارتان قرار میدهند. پیشنهاد میشود اگر انتظار سرعت و عملکرد نسبتاً خوبی از لپتاپ خود دارید، در این بازهی قیمتی سراغ خرید لپتاپ دستدوم از یک فروشندهی قابلاطمینان بروید. ارزانترین مدل «IdeaPad 3 لنوو» از نمایشگر ۱۴ اینچی TN مات با وضوح HD، رم ۴ گیگابایت DDR4، پردازندهی چهار هستهای اینتل Pentium N5030 و یک ترابایت هارددیسک بهره میبرد. اگر میخواهید از لپتاپ خود بیشتر برای تماشای انواع محتوای تصویری استفاده کنید؛ وضوح نمایشگر برای شما اهمیت ویژهای خواهد داشت. ردهی قیمتی حدود ۱۰ میلیون تومان، جایی است که میتوان لپتاپی با پردازندههای Core i3 اینتل را خرید و بعدها با هزینهی ناچیز و اضافهکردن حافظهی SSD و کمی رم بیشتر، تا چند سال از لپتاپ بهخوبی استفاده کرد.

laptopمنظور از دو در یک این است که لپ تاپ شما هم یک لپ تاپ است و هم یک تبلت! اکثر این دسته از لپ تاپ ها دارای لولا 360 درجه هستند که با خم کردن کامل صفحه نمایشگر می توانید آنرا تبدیل به یک تبلت کنید. از این رو اگر به این قابلیت علاقه دارید، می توانید در حین خرید لپ تاپ به آن دقت کافی داشته باشید. همچنین اگر برای شما این قابلیت ها اهمیت ندارند، می توانید لپ تاپ های عادی را انتخاب کنید و هزینه اضافی نکنید. قبل از آنکه شما به قیمت و مشخصات لپ تاپ مدنظر خودتان دقت کنید، باید بدانید که سایز لپ تاپ شما چند است؟ آیا این سایز مناسب شما می باشد؟ آیا حمل آن آسان می باشد؟ 11 تا 12 اینچ : باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ هایی هستند که دارای صفحه نمایش 11 تا 12 اینچی هستند و بطور معمول بین 1.1 کیلوگرم تا 1.5 کیلوگرم وزن دارند.

laptopشاید دفعات اول، به ظاهر هیچ اتفاقی برای باتریتان نیفتد. اما به مرور زمان، یکی از سلولهای باتریتان با مشکل مواجه خواهد شد.در نتیجه، اگر قصد دارید باتری لپتاپتان را جدا کنید، بهترین کار ممکن این است که ابتدا سیستمتان را در حالت Hibernate قرار دهید. پس از آن، میتوانید باتری را از لپتاپتان جدا کرده و به صورت مستقیم از سیستمتان استفاده کنید. برای متصل کردن باتری به لپتاپتان هم دقیقا باید همین قانون را رعایت کنید. یعنی ابتدا لپتاپ را در حالت Hibernate قرار دهید، سپس باتری را به لپتاپ متصل کرده و پس از آن مجددا سیستمتان را روشن کنید. اگر با استفاده از این روش اصول، باتری لپتاپتان را جدا کنید، هیچ گونه مشکلی برای آن، در درازمدت اتفاق نخواهد افتاد. ما در این مقاله سعی کردیم به سوال اصلی لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد، پاسخهای متفاوتی بدهیم. چرا که حتم داریم خودتان هم با مطالعه این مطلب پی به تعدد مطالب در مورد شارژ کردن باتری و نگهداری شارژ لپتاپ ایسوس خواهید برد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لپ تاپ استوک hp لطفا از سایت ما دیدن کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی