مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

شایعترین اشتباهات افراد با کرم صورت میکنند

همچنین یک کرم خوب نباید حاوی رنگ افزودنی و عطر بیش از حد باشد، تا پوست خشک را تحریک نکرده و در آن نظرات درباره ژل لاغری ایچون بیوتی خارش ایجاد نکند. به این نکته نیز توجه کنید که اگر پوست بسیار خشکی دارید، محصولات فاقد الکل برای جلوگیری از بروز بثورات پوستی میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده و نرم کننده درمالیفت حاوی اوره 10% مناسب پوست خشک بوده و به کاهش علائم ناشی از خشکی پوست و اگزما کمک میکند. کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense حجم 50 میلی لیتر از جمله کرمهای پر فروش موجود در بازار است. این مرطوب کننده تیوپی مناسب پوستهای معمولی بوده، به افزایش شفافیت پوست و کاهش چین و چروک پرداخته و روند پیری پوست را کند میکند. این محصول همچنین فاقد پارابن است و با ایجاد یک لایه نازک هیدرولیپیدی به تقویت لایههای دفاعی پوست کمک میکند. همچنین کرم مرطوب کننده مای مدل Nutri Touch حجم 200 میلی لیتر نیز از فروش بالایی برخوردار است.

کوتیکول به عنوان یک محافظ طبیعی ناخن عمل می کند.

مرطوب کننده ها برای تبدیل هوای خشک و سرد به هوای گرم و مرطوب معجزه می کنند. در واقع باعث حفظ هوای گرم و مرطوب پوست، مو و ناخنهای شما می شوند. می توانید از مرطوب کننده های فضا استفاده کنید یا مقداری آب را در یک قابلمه روی اجاق گاز بجوشانید تا فضای خانه کمی مرطوب شود. کوتیکول به عنوان یک محافظ طبیعی ناخن عمل می کند. مرطوب کردن کوتیکول ها با کرم یا روغن به محافظت و تقویت ناخن های شما کمک می کند. هنگام انجام کارهایی مانند لباسشویی یا ظرفشویی از دستکش برای مراقبت از ناخن ها در زمستان استفاده کنید. هنگامی که دستکش می پوشید، از ناخن های خود در برابر خشکی محافظت می کنید و در عین حال آن ها را از آلودگی دور نگه می دارید. استفاده از دستکش می تواند از ناخن های شما در برابر شکستگی و هوای سرد محافظت کند. اگر ناخن شما شکسته باید سوهان بکشید تا به لباس یا دستکش و شال شما گیر نکند.

این روغن یک مرطوب کننده عالی است.

دراین مقاله قصد داریم ۶ ماسک شگفت انگیز خانگی را آموزش بدهیم. با ما همراه باشید. روغن نارگیل بدون از بین بردن چربی طبیعی پوست، درخشش و برق بیش از اندازه ای که در انتهای روز در پوست به وجود می آید را از بین می برد. روغن نارگیل از ترکیبات منحصر به فردی تشکیل شده است. اسید لینولئیک (که از آکنه جلوگیری می کند) و اسید لوریک (که آبرسان و ضد میکروب است) در درمان و پاکسازی پوست تاثیر گذارند. این روغن یک مرطوب کننده عالی است. اگر پوستی مستعد به آکنه دارید از روغن نارگیل قیمت کرم پودر کلینیک اصل استفاده نکنید. مگر اینکه مطمئن باشید پوست شما می تواند آن را تحمل کند. نحوه استفاده : یک مقدار از روغن نارگیل را به مدت ۳۰ ثانیه روی پوست خود ماساژ بدهید. سپس یک حوله گرم را روی صورت خود بمالید تا منافذ پوستتان باز شود. ۱۵ تا ۳۰ ثانیه صبر کنید، سپس روغن را با حوله پاک کنید. از این ترکیب می توانید برای روشن شدن پوست دست نیز استفاده کنید.

برای کلیک یا نه روی: رنگ مو و بلاگینگ

از همان دوران دبستان به ما یاد دادند که ویتامین E برای سلامت پوست، ناخن و موی ما بسیار مهم و ضروری است. اگر به دنبال ارتشی برای محافظت از پوست و ناخن هستید، باید بدانید که یکی از نیروهای مهم و کلیدی در این ارتش، ویتامین E خواهد بود. به وسیله تغذیه مناسب پوست با ویتامین E، روند پیری پوست شما به تاخیر میافتد. ویتامین E نیز همانند آنتی اکسیدانها قادر است تا رادیکالهای آزاد را مهار کند. همانطور که ذکر کردیم، رادیکالهای آزاد باعث آسیب به بافت پوستی و حتی سرطان در انسان میشوند. عوامل مختلف خارجی و داخلی ممکن است باعث اختلال در کلاژن سازی پوست شوند. ویتامین E سپر دفاعی در مقابل سیستم کلاژن سازی خواهد بود و این سیستم را از گزند هرگونه اختلالگر مصون قیمت کرم پودر کلینیک نگه میدارد. جالب است بدانید که ویتامین E نیز همانند ویتامین D با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تولید میشود. البته به دلیل وجود آلودگیهای مختلف در هوا و عدم سلامت کامل لایه اوزون، باید از مکملهای مختلف نیز استفاده کنیم و نمیتوان تنها به نور خورشید اکتفا کرد.

آنها نیز همانند هیالورونیک اسید خاصیت ضد باکتریایی دارند بنابراین باکتری های آکنه زا را از بین برده و باعث رفع آکنه می شود و در نهایت به روشن تر و یک دست شدن رنگ پوست می شوند. مهمترین اصل در از بین بردن انواع جوش پاک شدن پوست از هر نوع آلودگی می باشد همچنین تقویت سد دفاعی پوست برای جلوگیری از نفوذ آلودگی ها نیز عامل مهم دیگری برای عدم بروز مجدد آن خواهد بود. خاصیت ضد باکتری و ضد عفونی آن باعث از بین رفتن هر نوع باکتری و وعفونت از پوست شده که به از بین رفتن جوش ها کمک شایانی می کند. به مرور و با از بین رفتن جوش و جای جوش منافذ پوست نیز کوچک می شوند و رنگ پوست نیز روشن تر و یک دست می شود. معمولا ماسک های کره ای دارای قدرت جذب بالایی هستند و این به خاطر مواد به کار رفته در پارچه آن است بدین صورت محلول یا سرم که حاوی مواد مغذی پوست است به خوبی در آن نفوذ می کنند.

سپس ماسک را پاک کرده و با آب گرم صورت خود را بشویید.

با این ماده، میتوانید پوست خود را به راحتی اسکراب کنید و از شر سلولهای مرده خلاص شوید. جو دوسر همچنین در آبرسانی و کاهش خارش و حساسیتهای پوستی نیز بسیار مفید است. برای تهیه این ماسک، میتوانید ۲ قاشق غذاخوری ماست را با ۲ قاشق غذاخوری جو دوسر مخلوط کنید و اجازه دهید که ماسک تا ۳۰ دقیقه روی پوستتان باقی بماند. سپس ماسک را پاک کرده و با آب گرم صورت خود را بشویید. نعناع، آلوئه ورا، گوجه و خیار، همگی از آبرسانها و التیامدهندههای قوی برای پوست هستند. این مواد با خنک کردن سریع پوست، میتوانند التهاب و درد ناشی از آفتاب سوختگی را به خوبی کاهش دهند. برای تهیه این ماسک، میتوانید ۲ قاشق غذاخوری ماست را با ۱ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا مخلوط کنید و اجازه دهید که ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوستتان باقی بماند. نوع سوم این ماسک را میتوانید با یک مشت نعنای کاملا ریز شده و ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری ماست، بسازید.

تفاوتی نمی کند که کدام یک از انواع این کرم ها را استفاده کنید؛ حتماً باید به دستورالعمل مصرف کرم های چاق کننده صورت توجه داشته باشید. برخی از انواع این کرم ها مخصوص دور چشم هستند تا علاوه بر رفع تیرگی و شل شدگی پوست این ناحیه، باعث ترمیم و شادابی این قسمت شوند. یکی از مهم ترین مزایای کرم چاق کننده صورت، کمک کردن به ترمیم سلول های پوست است. وقتی سلول های پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهند، یعنی سنتز کلاژن مختل شده است. خرید کرم چاق کننده صورت کمک میکند که این عارضه برطرف شود و پوست شل شده و افتاده صورت، در مدت زمان کوتاهی، سلامت خود را به دست بیاورد. کرم های چاق کننده صورت، خاصیت روشن کنندگی و آبرسانی هم دارند. معمولاً در اکثر این کرم ها از ویتامین E و عصاره های گیاهی استفاده شده است. اکثر این محصولات برای پوست های دارای جوش یا پوست های آسیب پذیر هم مناسب هستند.

  • حجم دادن به موها
  • شادابکننده و طراوتبخش پوست
  • یک عدد موز
  • تقویت تاره های آسیب دیده
  • شامپو محافظ رنگ

بسته نوع به مواد تشکیل دهنده ماسک هایی که انتخاب می کنید، می توانند به پاکسازی پوست، و حفظ رنگ پوست با درخشندگی فوق العاده صورت شما کمک کنند. پوست شما روزانه در معرض کثیفی، سبوم، عرق، آرایش و سایر عناصر محیطی آسیب زا قرار می گیرد. این سموم راه خود را به عمق پوست باز می کنند و می توانند منافذ پوست شما را مسدود کنند. افرادی که پوست چرب دارند منافذ باز و بزرگی دارند که بیشتر از سایر انواع پوست مستعد گرفتگی هستند. ماسک ورقه ای مخصوص سم زدایی به باز شدن این منافذ کمک می کند و تمام آلاینده ها را از پوست خارج می کند. ماسک های ورقه ای که حاوی زغال هستند، تمام ناخالصی های به دام افتاده را بیرون می کشند و اندازه منافذ بزرگ را کاهش می دهند. گرد و غبار، آلودگی و استرس از جمله عواملی هستند که باعث می شوند پوست شما به مرور زمان کدر و فرسوده شود.

ماست فواید باورنکردنی برای موهای وز دارد.

شکر قهوهای یک لایهبردار عالی برای مو است که به خلاص شدن از شر سلولهای مرده پوست سر و مو کمک میکند. روغن زیتون فرابکر همیشه به عنوان یک نرم کننده طبیعی برای درمان موهای خشک استفاده شده است. ایجاد رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست سر، برای داشتن موهایی نرم و درخشان از جمله تغیراتی است که روغن زیتون ایجاد میکند. موز دارای شگفتیهای مخفی برای حالت دادن به مو است. آنها سرشار از روغنهای طبیعی، پتاسیم، کربوهیدراتها و ویتامینها هستند که همگی به حفظ رطوبت کمک میکنند و به از بین بردن موخوره آزاردهنده کمک میکنند. ماست فواید باورنکردنی برای موهای وز دارد. ماست دارای سطوح بالایی از اسیدلاکتیک است که به درمان موهای کدر و آسیب دیده کمک میکند، بنابراین این ماده ضروری است. 1. همه مواد را با هم در مخلوط کن بریزید یا موز را له کنید و مواد را هم بزنید تا همه به خوبی با هم مخلوط شوند. 2. ماسک را روی موهای مرطوب از بالا به پایین بمالید.

  • رنگ دائم
  • به هیچ عنوان از شامپو برای شستشوی موها استفاده نکنید
  • و چند قطره اسانس اسطوخودوس
  • دو قاشق سوپخوری آرد برنج
  • سفت کننده و محکم کننده پوست

باعث بهبود رنگ و بافت پوست می شوند. روزانه سلول های مرده ، کثیفی و چربی روی پوست شما جمع می شود و پوست صورت را کدر و ناسالم نشان می دهد. یک لایه برداری ملایم با اسکراب یا ماسک تجمع سلول های مرده پوست را از بین برده و باعث ایجاد پوستی شاداب، تمیز، صاف و سالم می شود. 2. از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کنند. منافذ پوست از سموم (چربی های طبیعی پوست)، آلودگی ها، ذرات آرایشی و تعریق پر می شوند و ممکن است کاملا مسدود شوند که باعث ایجاد لکه های پوستی روی صورت می شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که هفته ای یک تا دوبار صورت خود را با یک ماسک یا اسکراب تمیز کنید. 3. به محو شدن جای لکه ها، جوش ها و زخم ها کمک می کنند. لایه برداری با ماسک و اسکراب باعث صاف شدن بافت پوست و از بین بردن پوست خشک و مرده می شود. همچنین با گذشت زمان پوست یکدست تر شده و از بروز آکنه جلوگیری می شود. 4. به جذب سریع محصولات مراقبت و درمان پوستی کمک می کنند. باید برای رسیدن به لایه اصلی پوست نفوذ بیشتری داشته باشند. با از بین بردن سلول های مرده و لایه برداری پوست با ماسک و اسکراب، به این محصولات کمک می کنید تا بیشترین کارایی را داشته باشند. 5. با علائم پیری مبارزه می کنند. به طور معمول پوست ما هر 25 الی 30 روز بازسازی و ترمیم می شود اما با بالا رفتن سن این روند کندتر می شود و به این معنی است که باید پوست خود را تقویت کنیم. ماسک ها و اسکراب ها به جوان سازی پوست کمک شایانی می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی