مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

دکوراسیون خانهی ملیسا و فریبرز؛ هم مدرن، هم سنتی!

kitchen decorationدلیل انتخاب این خانه برای شما چیست؟ چه مدت برای پیدا کردنش زمان سپری شد؟ اطلاعاتی در رابطه با گذشته خانه خود دارید؟ آیا منزلتان بازسازی شده است؟ در زمان خرید این خانه یک واحد آپارتمان قدیمی نه سال ساخت و بازسازی نشده بود که معماری سنتی داشت. البته ما خودمان آن را تا حدی بازسازی کردیم. داستان دکوراسیون خانه خود را تعریف کنید. بسیاری از افراد رنگها را دوست دارند و به آنها علاقه مندند، ولی اکثریت جرات و جسارت استفاده از رنگها را ندارند. به همین دلیل به رنگهای خنثی بسنده میکنند. من قصد داشتم طراحی دکوراسیون منزل به گونهای متفاوت و خاص باشد، برای همین سعی کردم آن را به نحوی چیدمان کنم که پرانرژی و رنگی باشد و حتی به سبک لباس پوشیدنم نزدیکتر به نظر برسد. چرا این رنگ و سبک را برای چیدمان انتخاب کرده اید؟ من از رنگها به شدت لذت میبرم، چون موجب روحیه عالی و حال خوبم میشوند.

  • سفید صدفی
  • وسایل غیرضروری را حذف کنید
  • روشویی و سرویس دستشویی: ۱.۴ میلیون تومان
  • اندازهگیری دقیق فضاها
  • چه تفکری در پشت طراحی به سبک معاصر بوده است؟

kitchen decorationمهاجرت به بخشهای شهری و در نتیجه کوچکتر شدن فضای زندگی یکی از تاثیرگذارترین عوامل برای سبک طراحی معاصر بوده است. اگر میخواهید رنگ سفید را در خانه خود استفاده کنید نکات زیر را حتما مورد توجه قرار دهید. پیش از رنگ کردن اتاق آن اشپزخانه بدون اپن را وارسی کنید. اتاقهایی که چندان در معرض نور نیستند و نور ظهرگاهی به آنها میتابد نور خاکستری-آبی دریافت میکنند که برای اتاق خواب تابستانی، اتاق ورزش یا محل کار مناسب است. سفید ساده نور رنگهای سرد این فضا را تنظیم میکند و همهچیز را در حالتی متعادل نگاه میدارد. نگاهی به بیرون از خانه بیندازید و ببینید چه چیزهایی جلوی پنجره قرار دارد. برای مثال درختی بزرگ جلوی خانه ورود نور خورشید را کم میکند و روی خانه سایه میاندازد. در این صورت استفاده بیشتر از رنگ سفید مجاز است. مخصوصا در زمستان که نور آفتاب کمرمق و بیجان است رنگ سفید داخل خانه این کاهش را جبران میکند. تاثیر رنگ بر مغز و روان توسط دانشمندان عصبشناس تایید شده است و رنگهای گرم در اتاقی که رو به برف و یخبندان است احساس گرما ایجاد میکند.

kitchen decorationهمچنین چوب یا لوازم چوبی هم میتواند زمینهای یکدست را برای دکوراسیون فراهم کند. با انجام این کار شرایط استفاده از هر ترکیب رنگی را در خانه خواهید داشت. مثلا اگر یک سال رنگ بنفش ترند شود میتوانید با تغییر پردهها، روکش کوسن، گلدان و چند وسیلهی تزیینی ریز و درشت، دکوراسیون را تغییر دهید. وسایلی که در حال حاضر دارید را هم میتوانید با روشهای ارزان و سادهای به یکی از رنگهای زمینهای مشکی، سفید یا بژ تغییر دهید. ظاهر وسایل چوبی مثل کتابخانه، کمد و میز را با یک قوطی رنگ تغییر دهید. برای مبلها و صندلیها هم میتوانید روکش پارچهای جدید بدوزید تا رنگشان تغییر کند. برای تغییر رنگ کابینتها، یخچال و ماشین لباسشویی هم میتوانید از برچسبهای مخصوص استفاده کنید. این برچسبها به سایز درهای کابینت و ابعاد وسایل اصلی آشپزخانه آماده هستند یا میتوانید به کارگاههای چاپ بنر و ساخت نئون سفارش دهید تا برایتان در ابعاد مورد نظر آماده کنند.

اجرا و نصب کناف سقف پذیرایی آسان است.

kitchen decorationیکی از متریالهایی که به صورت خشک و بدون آب مورد استفاده قرار میگیرد، کناف است. در واقع کناف نسل پیشرفته گچ محسوب میشود و به صورت یک روکش بر روی صفحات گچی اجرا میشود. امروزه کناف برای طراحی سقف و دیوار فضاهایی مانند پذیرایی، راهرو، اتاقها و سایر قسمتهای خانه کاربرد دارد. سقفهای کاذب از جنس کناف به دو صورت ثابت و متحرک تقسیم بندی میشوند که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد. اجرا و نصب کناف سقف پذیرایی آسان است. سطوح مناسبی برای اجرای طرحهای ساده و دکوراتیو دارد. برای سبک کردن وزن ساختمانهای بلند و برجها، متریال مناسبی است. در مقابل زلزله مقاوم است و در مقابل حرارت، صوت و رطوبت عایق است. برای نصب هالوژن و نورهای مخفی در سقف و دیوار از کناف میتوان استفاده نمود. نصب کناف نیاز به ظرافت و تخصص دارد و باید توسط متخصص این کار انجام شود. کنافها باید مناسب با نوع فضا انتخاب شوند، برای مثال کنافی که عایق رطوبت است برای حمام و سرویس مناسب است.

منظور از وسایل هوشمند وسایلی نظیر مبل یا تخت خواب است که فضایی پنهان برای وسایل شما خواهند داشت. انعکاسی که آینه ایجاد میکند باعث میشود خانه شما بزرگتر به نظر برسد. علاوه بر این، آینه تاثیر زیادی در نور پردازی منزل نیز دارد. بنابراین برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک تا میتوانید از آینه استفاده کنید. مثلا یک آینه بزرگ در راهروی ورودی به دیوار بزنید یا از آینه های کوچک طرح دار به عنوان دکور استفاده کنید یا یک دیوار را با آینه تزیین کنید. بیشتر زمان ها کفش ها فضای زیادی از شما میگیرند؛ به ویژه اگر در ورودی خانه، فضای کافی برای یک جاکفشی مناسب و بزرگ نداشته باشید. اما شما همچنان میتوانید از فضای داخل کمد اتاق خوابتان بیشترین استفاده را ببرید. طبقه پایین کمد را به قفسه هایی برای قرار دادن کفش ها تبدیل کنید یا روی در کمد جایی برای آویختن لباس، کیف یا سایر لوازمتان در نظر بگیرید. شما میتوانید بدون اینکه فضای داخل کمدتان شلوغ شده و نظم خود را از دست بدهد، استفاده بیشتری از آن ببرید.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationهمین نکته ساده می تواند به بهبود روان شما کمک کند. تغییر دکوراسیون در منزل همزمان با تغییر فصل، تغییر خلق و خو، ایجاد تنوع، اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده و… اتفاق می افتد. حتی ممکن است شامل تغییر کل وسایل در منزل نباشد. می توانید با قرار دادن یک گلدان جدید و اکسسوری های کوچک، خارج کردن یک وسیله از منزل و حتی جابه جا کردن وسایل، دکوری جدید و با سلیقه خود برای منزل رقم بزنید. و با ایجاد تغییرات در رنگ ها و پارچه ها می توانید به سرعت تغییرات مثبتی در خود و مدل آشپزخانه بدون اپن اطرافیان ایجاد کنید. آشفتگی خانه می تواند روان شما را به هم بریزد. دربی ساکسبی (Darby Saxbe) استادیار روانشناسی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، میگوید: دیدن انبوهی از وسایل، مغز شما را بیش از حد تحریک میکند. همچنین بهم ریختگی و کثیفی خانه می تواند بسیار آزاردهنده باشد. از بین کارهایی که باید انجام دهید، تا استرس شما را کاهش دهد، این است که سریعا اقلام را سر جای خود قرار دهید.

نحوه جایگیری بخش های مختلف فضا در زیبایی خیلی اهمیت دارد . البته برای خانه های دست دومی که خریداری می شود، نمی توان این بخش بندی ها را انجام داد. چون از قبل توسط معمار و سازنده بخش بندی شده اند . در صورت نپسندیدن بخش های مختلف منزل تنها راه چاره بازسازی منازل است که مستلزم صرف هزینه های تعمیراتی است که امروزه با وجود تورم، این هزینه بسیار سنگین است. اما اگر فضای خالی و کافی در منزل خود دارید، می توانید با پارتیشن بندی توسط درب های چوبی یا شیشه ای متحرک فضای خالی را بخش بندی کنید. کف خانه یکی دیگر از فاکتورهای اساسی برای کسانی است که دوست ندارند کف خانه شان به طور کامل با فرش پوشانده شود . در این صورت می توان از سرامیک و یا پارکت برای زیبایی بیشتر کف استفاده نمود. انتخاب رنگ و طرح سرامیک یا پارکت کاملاً سلیقه ای است . در صورتی که شما طرح یا رنگ سرامیک یا پارکت کف خانه خود را نمی پسندید، می توانید به راحتی طرح مدنظر خود را جایگزین کنید .

kitchen decorationرنگهایی مثل خاکستری روشن، آبی روشن، یاسی، سبز و صورتی برای دیزاین آشپزخانه عروس بسیار مناسب هستند. اتاق خواب هر خانه، مکانی برای آرامش و رهایی از استرسهای روزانه است. پس نحوه چیدمان آن بسیار اهمیت دارد. به خصوص برای زوجهای جوان که اولین منزل مشترک خود را تجربه میکنند. این افراد باید از تمام قوانین و اصول دکوراسیون برای چیدمان اتاق خواب آگاه شوند و از آنها استفاده کنند. یکی از مهمترین نکاتی که در این زمینه باید مدنظر قرار داد، برقراری ارتباط مناسب بین عناصر مختلف اتاق است. در نظر گرفتن این شاخصها، به زیباتر و منحصر بهفرد نشان دادن اتاق، کمک زیادی میکند. در این مطلب از اکسون دکور نکاتی را در مورد نوع چیدمان خانه عروس بیان کردیم. همانطور که گفته شد، برای تزئین خانه یک زوج جوان باید فاکتورهای گوناگونی را مدنظر قرار داد. میتوانند تاثیر زیادی در زیبایی خانه عروس داشته باشند. قطعاً ارتباط این عناصر با یکدیگر، فضایی گرم و صمیمی و البته اصولی را فراهم خواهد کرد.

تعیین استایل کاملاً وابسته به سلیقه هر شخص است. هر استایلی که به آن علاقه دارید اعم از مدرن، سنتی، رسمی و… ، می توانید انتخاب کنید. بسیاری از مردم از سال ها قبل، استایل و مدل چیدمان خانه رویایی خود را در ذهن ساخته اند و از همان استفاده می کنند. تصور کنید یک کاناپه بسیار بزرگ را خریداری کرده اید و می خواهید آن را در اتاق با متراژ کم بگذارید. به نظر شما چنین چیدمانی صحیح است؟ طبیعتاً پاسخ منفی می باشد. قرارگیری کاناپه بزرگ می تواند فضا اتاق کوچک را کامل اشغال کند به طوری که رفت و آمد در آن سخت باشد. از طرفی جلوه نامطلوبی را هم ایجاد می کند. در خرید لوازم مختلف خانه باید ابتدا محل قرارگیری وسیله مثل اتاق ها را کاملاً اندازه گیری کنید. این اندازه گیری تنها به معنا به دست آوردن طول و عرض محل مورد نظر نیست بلکه باید به مواردی همچون ستون ها، شوفاژ و…

  • میزکار اتاق: ۵۰۰ هزار تومان هزینه چوب و متریال
  • سبک سنتی ایرانی
  • جمعآوری نمونههای تصویری
  • فرش: ۱.۵ میلیون تومان
  • میز جلومبلی: ۱۱۰ هزار تومان، نرخ قدیم
  • نورپردازی در طراحی دکوراسیون

kitchen decorationمشخص می کند که دکوراسیون منزل شما باید چگونه طراحی شود. مثلا اگر مبلمان منزل شما استیل و کلاسیک است. بهتر است نوع چیدمان هم سنتی و کلاسیک باشد. این مسئله ممکن است که از نظر بسیاری از افراد جزء موارد مربوط به دکوراسیون داخلی منزل نباشد. اما بهتر است بدانید حتی این موضوع هم در انتخاب لوازم منزل مناسب تاثیر گذار است. در مناطقی که دارای آب و هوای گرم وکویری هستند. معمولا معماری و ساخت خانه ها با شیوه خاصی انجام می شود. در نتیجه چیدمان و لوازمی که در دکوراسیون داخلی منزل هم استفاده می شود، متناسب با آن تغییر می کند. یا حتی نقاط شرجی و شمالی کشور نیز طراحی خاص خود را دارند. اما مسئله مهم تری در این میان وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید. در حال حاضر اکثر منازل به صورت آپارتمانی هستند که باعث می شود حساسیت و محدودیت هایی در این چیدمان وجود داشته باشد.

10 توضیح چرا شاید هنوز یک مبتدی در دکوراسیون خانه هستید

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فرش ورودی آپارتمان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی