مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

دستگاه تصفیه هوا چیست و هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

Air Purifierو در لحظه خرید، فریب زرق و برقهایی که کمکی به بهبود کیفیت هوا نمیکنند کالی ناب را نخورید. بهترین دستگاه تصفیه هوا در ایران کدام است؟ واقعیت این است که هیچ مرجع معتبری همه دستگاههای تصفیه هوای موجود در بازار ایران را مورد بررسی و ارزیابی قرار نداده و هیچ مقایسهای صورت نگرفته است تا بهترینهای بازار دستگاههای تصفیه هوا مشخص شود. همانطور که اشاره شد، برند IQ Air یکی از قدیمیترین تولیدکنندگان دستگاههای تصفیه هوا در دنیا است. اما محصولات این شرکت در بازار ایران به دلیل مسائل مختلف پیدا نمیشود. حتی در صورتی که بتوانید آن را پیدا کنید، احتمالا باید هزینه بسیار زیادی را صرف خرید آن کنید. در این میان، تولیدکنندگان داخلی درحال تولید محصولات باکیفیتی هستند. به طور مثال شرکت تولیدکننده دستگاه تصفیه هوای نوجان، به عنوان یک تولیدکننده ایرانی، عنوان میکند که در تلاش برای تولید محصولی باکیفیت و قابل رقابت با برندهای گران قیمت خارجی است.

  1. فیلتر کربن فعال (برای جذب بو)
  2. فیلترهای یو وی
  3. امکان تصفیه هوا با قابلیت 360 درجه
  4. نصب بهترین نوع فیلتر هپا در سیستم
  5. حالت اتوماتیک دستگاه به همراه سنسور تشخیص آلودگی هوا
  6. حذف ذرات تا 0.01 میکرون
  7. طریقه تمیز کردن سطح خارجی تصفیه هوا ال جی
  8. فیلتر هپا: حذف ریزگردها، ویروسها و بوی سیگار از فضا

Air Purifierسرعت کم دستگاه تصفیه هوا در محیط هایی مانند اتاق خواب کودک و محیط های ساکت مانند کتابخانه یا بیمارستان مناسب می باشد. سرعت متوسط آن نیز در محیط های اداری، دفاتر کار، سالن های جلسات و کنفرانس ها کاربرد دارد. با استفاده از تایمر زمان دار تصفیه هوا سی کی پیور YS-384 ACX می توان تصفیه هوا را در چهار حالت 1 ساعت، 2، 4 و 8 ساعت تنظیم کرد. بنابر این بعد از هر یک از زمان های مشخص شده دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. این دستگاه تصفیه هوا دارای یک کنترل از راه دور برای کنترل عملکرد حالت های مختلف می باشد. هم چنین دارای تایمر و نشانگری است که زمان تعویض فیلترها را مشخص می کند. دستگاه تصفیه هوا سی کی پیور YS-384 ACXمی تواند تا 2000 ساعت کار کند و پس از آن چراغ LED مربوطه به حالت چشمک زن در آمده تا زمان تعویض فیلترهای را یادآوری کند.

تصفیه هوا شیائمی

Air Purifierبرای اطمینان بیشتر در دستگاه های تصفیه هوا بیمارستانی ، معمولا از یک لامپ UVC استفاده می شود تا پاتوژنهای سطح فیلترها و تا حد خیلی کمی پاتوژن های موجود در هوا از بین بروند. البته حتما باید هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا دقت شود که این لامپ در محدوده طول موج مشخص و بدون تولید گاز ازن باشد تا عوارضی ایجاد نکند. بهترین دستگاه تصفیه هوا بیمارستانی، علاوه بر اینکه دارای فیلتراسیون های مختلف، نظیر هپا14، فیلتر کربن و فیلتر سیمی می باشد؛ راکتور پلاسمایی نیز دارد. تمام هوا باید از این راکتور که دارای یک میدان الکترومغناطیسی هست عبور کند. در این راکتور تمام پاتوژن های موجود در هوا بر خلاف لامپ UV با سرعت بسیار بالا تخریب و غیرفعال می شوند. باتوجه به اینکه از دستگاه تصفیه هوای بیمارستانی پنتا، یونهای پلاسمایی خارج می شود، امکان ضدعفونی تمام هوا و سطوحی که دارای بار آلودگی میکروبی و ویروسی هستند را داراست. دستگاه تصفیه هوا بیمارستانی ساخت شرکت پنتا با تکنولوژی پلاسمای سرد این قابلیت را دارد که تمام هوای محیط اطراف خود را از انواع میکروب، ویروس، باکتری و قارچ پاکسازی نماید.

عملکرد تنظیم تایمر کاربرد آن را آسان تر کرده است به طوری که کاربر می تواند به راحتی دستگاه را تا 8 ساعت روی حالت تایمر قرار دهد و در تایم خاص مد نظر دستگاه به طور خودکار خاموش شود. محصول با کیفیت برند امریک ایر امریکا مونتاژ شده در تایوان که کارائی بسیار بالایی در تصفیه و پاکسازی فضای محدود تا 64 متر مربع را دارد. آنچه این دستگاه تصفیه را در فهرست بهترین دستگاه تصفیه هوا قرار می دهد، امکانات و قابلیت های جانبی در کنار قیمت مناسب آن است. این دستگاه تمامی فیلتر های استاندارد تصفیه هوا را دارا بوده و در کنار امکاناتی از قبیل اشعه UV و قابلیت یونازیسیون، تمامی قابلیت های یک دستگاه تصفیه هوای کامل را داراست. دستگاه تصفیه هوا امریک ایر مدل K01A دارای موتور قدرتمند و کم صدا با قابلیت تنظیم سرعت فن در سه حالت و تنظیم حالت عملکرد درشب است. تفاوت دستگاه تصفیه هوا و دستگاه تهویه هوا چیست ؟

جنگ علیه تصفیه هوا

صدایی که دستگاه های تصفیه هوا می توانند تولید کنند با امواج اقیانوس یا بادهای آرام بالای یک کوه مقایسه شده است که به نظر برخی از افراد آنقدر آرامش آور است که می توانند به خواب بروند. خط آخر: هوای تمیز که دستگاه های تصفیه هوا تولید می کنند می توانند افراد را برای استراحت و خواب شبانه آرام آماده کنند. اگر خانه خود را عایق بندی ، مهر و موم یا پلمپ کرده اید ، به این منظور که در زمستان از خنک شدن منزل خود جلوگیری کنید، شما در آلاینده های هوای خانه محبوس شده اید. دستگاه های تصفیه هوا می توانند به گردش اکسیژن در خانه کمک کنند و بسته به میزان تحویل هوا دستگاه تصفیه هوا (ADR) ، یک واحد می تواند هوا را در یک اتاق حداکثر ۶ بار در ساعت گردش دهد. برای بهبود گردش هوا بدون دستگاه تصفیه هوا ، مجبورید پنجره ها و درها را تا جایی که می توانید باز نگه دارید ، که همیشه قابل قبول نیست و فن های خروجی را در آشپزخانه دستگاه تصفیه هوای شیائومی air purifier 4 pro و حمام بچرخانید. یک تومور بدخیم است که در اثر الیاف آزبست استنشاقی ایجاد می شود و در پوشش داخلی ریه ها ، شکم یا قلب ایجاد می شود. علائم می تواند شامل تنگی نفس و درد قفسه سینه باشد.

Air Purifierدر این بخش به محیط های مختلفی میپردازیم که بهتر است در آن ها از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنیم. همچنین به ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه هوا در این محیط ها اشاره خواهیم کرد. محیط منزل باید به گونه ای باشد که آرامش افراد را به صورت کامل محیا کند و سلامت فرد در فضای آن حفظ شود. در این روز که آلودگی هوا رو به افزایش است، تصفیه هوای منزل گزینه ای مناسب برای در امان ماندن از آلودگی های محیط بیرون است. استفاده از دستگاه تصفیه هوا به خصوص برای افرادی که مدت زمان طولانی در منزل هستند ضروری تر است. بسیاری از ما ساعت های طولانی در روز را پشت میز کار خود سپری میکنیم. کار کردن نیازمند انرژی و تمرکز است. این دستگاه با تصفیه هوا و فراهم نمودن مقدار کافی از اکسیژن به افراد کمک میکند تا انرژی خود را در طول روز حفظ کنند و نهایتا بازدهی بالاتری داشته باشند.

Air Purifierدر نتیجه ذرات نانو پس از تولید به وسیله مولد به همراه جریان هوا در محیط پراکنده می گردد. لازم به ذکر است که وجود فیلتر نانو با وجود مزایایی که به همراه دارد سبب افزایش قیمت تصاعدی تصفیه کننده های هوای مجهز به این فیلتر گردیده است. چنین دستگاه هایی قادر خواهند بود بطور موثرتری هوا را تصفیه نمایند و با دور و سرعت کمتر فن و سر و صدای کمتر (به دلیل ابعاد مناسب فیلترها) می توانند هوای پاک را در اختیار شما قرار دهند. بنابراین اگر مایلید که دستگاه انتخابی شما با صدا و دور موتور کمتری کار کند، از دستگاه های تصفیه کننده هوا که دارای ابعاد بزرگتر و مساحت فیلتر بیشتری می باشند استفاده نمائید. 1. پس از خرید و تحویل دستگاه تصفیه هوا کافی است آن را از جعبه خارج نموده و در محل مناسب قرار دهید و دوشاخه دستگاه تصفیه هوا را وارد پریز برق نمایید. دستگاه تصفیه هوا یکی از مهم ترین نکات در بهره برداری صحیح از دستگاه تصفیه هوا، توجه به زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه هوا می باشد.

اگر با مشکلاتی مانند بیماری آسم یا حساسیتهای فصلی مواجه هستید، بهترین گزینه برای بهبود شرایط شما، دستگاه تصفیه هوا است. توانایی ایجاد بیماریهای مختلفی از برونشیت گرفته تا تومورهای سرطانی را دارند. دستگاه تصفیه هوا عوارض ناشی از این عوامل را به شکل قابل توجهی کاهش میدهد. دارد. دستگاههای تصفیه هوا یکی از ضروریترین وسایل در شهرهای بزرگ و صنعتی جهت حذف آلودگی و افزایش کیفیت هوایی هستند که ما تنفس میکنیم. با استفاده از این دستگاه کودکان و سالمندان که سیستم ایمنی آسیبپذیرتری دارند، شرایط مطلوبی برای تنفس خواهند داشت. دستگاه تصفیه هوا توانایی مطلوبی در از بین بردن باکتری، ویروس و قارچهای موجود در هوا دارد. دستگاههای تصفیه هوا به واسطه فیلترهایی که در طراحی آنها به کار رفته، ذرات معلق موجود در هوا را به تصفیه هوا شیائومی 3h خود جذب میکنند. از آنجا که این دستگاه در کاهش عوامل آلرژیزا نقش دارد، به همان نسبت مشکلات تنفسی نیز بهبود پیدا میکنند.

تصفیه هوا: تکنیک Google

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا برای مراکز بزرگ: از این دستگاه برای مراکز تجاری و اداره ها دانشگاه ها و سایر مراکزی که دارای فضاهای بزرگ هستند استفاده می شود. دستگاه تصفیه هوا برای اماکن متوسط و خانگی: این دستگاه ها برای مغازه ها منازل و کارگاه های کوچک کاربرد دارد و می تواند هوای محیط های متوسط را تصفیه کند. دستگاه تصفیه هوای خودرویی: بعد از منزل و محل کار یکی دیگر از محل هایی که شما زمان بیشتری در آن قرار دارید، خودرو می باشد. فضای داخل خودرو هم مانند هر جای دیگر از آلودگی هوا به دور نیست و برای حفظ سلامت خود می بایست از دستگاه های تصفیه هوای داخل خودرو استفاده کنید. متراژ محیط: به متراژ محیط توجه کنید و با توجه به محیطی که قرار است استفاده نمایید دستگاه تصفیه هوا را انتخاب کنید. برای منزل می خواهید یا مجتمع تجاری بزرگ، برای اتاق کودک می خواهید یا اتومبیل.

Air Purifierدستگاه های تصفیه هوایی که صدای آن ها از 40 دسی بل کمتر باشد را می توان به عنوان دستگاه کم صدا مشخص کرده و دستگاهی که کمتر از 30 دسی بل باشد تقریباً بی صدا است. دستگاه تصفیه هوا چیست ؟ عمدتا انواع دستگاه تصفیه هوا با رویکرد تصفیه هوای موجود در محیط با جذب آلاینده ها و بهسازی کیفیت هوای موجود در فضا از بروز آلرژی ، بیماری های مزمن تنفسی، انتشار آلودگی های خطرناک محیطی، بیماری های واگیردار و … جلوگیری می کند و با تاثیر مثبت و مستقیم بر وضعیت هوا در محیط های بسته بهبود کیفیت زندگی را به ارمغان می آورد. در لیست فوق سعی شده است بدون هیچگونه اغماضی محصولات مورد بررسی قرار گیرند. در این لیست چندین فاکتور از قبیل قیمت، امکانات جانبی، کیفیت ساخت، بازدهی و کارکرد، صدا و مهم تر از همه بازخورد مشتریان موثر بوده است. به طور کلی تصمیم گیری جهت خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا باید بر اساس مقدار بودجه در نظر گرفته شده و کیفیت ساخت محصول باشد.

  1. دارای تایمر
  2. مجهز بودن به لامپ UV
  3. از گردش هوا مطمئن شود
  4. کمک به خواب بهتر
  5. ذرات گرده μm (5 ـ 100)

Air Purifierاین باعث افتخار هر ایرانی است که شاهد تولید و عرضه ی محصولات ایرانی با کیفیت باشد. دستگاه تصفیه هوا پارس خزر یکی از کارخانه هایی می باشد که این محصول کاربردی را برای اولین بار در کشورمان تولید نمود. شرکت تهران دما انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه هوا شیائومی را عرضه میکند. این برند کالاهای بسیار با کیفیت و ارزنده ای را تولید ارائه می نماید، به همین خاطر توانسته است محصولات خود را در ایران نیز محبوب کند. تصفیه هوا شیائومی به خوبی گرد و غبار را فیلتر می کند و این دستگاه حسگرهای بسیار قدرتمتدی دارد و به راحتی ذرات آلوده ی ۳ میکرون را نیز شناسایی می کند. تصفیه هوا شیائومی میتواند گرد و غبار،موی حیوانات خانگی و ذرات بزرگ تر موجود در محیط ها را به راحتی از بین ببرد. یکی از کالاهایی که به تازگی جزء خریدهای مردم شده است، دستگاه تصفیه هوا برای خودرو می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی