مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

دریافت بهترین لپ تاپ

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۰ ق.ظ | | ۰ نظر

دریافت بهترین لپ تاپ

laptopاین کار برای پاسخگویی به افزایش هزینههای لجستیکی و سایر هزینهها در نیمه دوم سال گذشته میلادی صورت گرفت. چین به دلیل شیوع کووید-۱۹ بهطور متناوب مراکز جمعیتی گستردهای را قرنطینه میکرد. این کار به تولید لوازم مصرفی الکترونیکی در صنایع لپ تاپ ضربه میزد. زیرا اکثر تولیدکنندگان لپ تاپ ها یا در چین مستقر هستند یا به قطعات تولیدی این کشور نیاز دارند. از سوی دیگر، تهاجم روسیه به اوکراین نیز روند رو به افزایش قیمت مواد خام و هزینههای انرژی در زمان قبل از آغاز جنگ را تشدید کرد. این کار، کمبودهایی را به ترکیب بازار اضافه کرد و طوفانی کامل را در زنجیرههای تامین ایجاد نمود. بنابراین تحلیل قیمت لپ تاپ در بازه زمانی ماه جون تا دسامبر سال ۲۰۲۲، روندی صعودی را نشان میدهد. لپ تاپ های نسل دوازدهم جدیدترین سری محصولاتی هستند که با پردازندههای مرکزی اینتل عرضه میشوند. پردازندههای نسل دوازدهم در آغاز سال ۲۰۲۲ به جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ، نوتبوکهای خلاقانه و ایستگاههای کاری وارد شدند.

  • گرافیک یکپارچه
  • موبایل و تبلت
  • ارزان قیمت
  • تعداد ترد و هستههای پردازنده: ۴ ترد / ۴ هسته

laptopاین شرکت تایوانی بیش از سه دهه پیش فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون سری جدید لپتاپهای خود را با طراحی عالی و بهترین امکانات و قیمت مناسب در دسترس کاربران قرار داده است. اگر به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید، می توانید سری K و N ارائه شده توسط asus را بررسی کنید. کمپانی چینی لنوو در چند سال گذشته سعی کرده برای کاربرانی که بودجه محدودی داشته و قصد خرید لپ تاپ با کیفیت مناسب را دارند، محصولات خود را روانه سرفیس لپ تاپ بازار کند. بسیاری از کاربرانی که نیاز خیلی تخصصی به خرید لپتاپ ندارند و قصد خرید گزینه ای میانرده را در ذهن دارند، با برند لنوو آشنایی کامل خواهند داشت. این برند چینی که در هنگ کنگ مشغول به فعالیت است کار خود را از سال ۱۹۸۴ آغاز کرده و به عنوان برند محبوب در زمینه تولید لپ تاپ های میان رده شناخته می شود.

تاریخچه مخفی رایانه

laptopپیشرفت روزافزون علم و فناوری باعث شده که شیوه انجام امور مختلف همچون خرید، پرداخت قبوض، رزرو بلیط، هتل، هماهنگی ویزیت پزشک و هزاران کار روزمره دیگر لپ تاپ استوک دل تغییر کند. در حال حاضر تمامی این امور در بستر اینترنت و از داخل منزل انجام پذیر هستند و می توانند در عین فراهم نمودن راحتی افراد باعث صرفه جویی در زمان و هزینه آنها نیز شوند. اما برخی افراد در استفاده از این تکنولوژی نیز همچون هر فناوری دیگری، سوء استفاده را بر استفاده صحیح ترجیح می دهند و از این رو ممکن است به دلیل ارتکاب جرم در این حوزه متحمل مجازات شوند. یکی از این جرائم، سرقت رایانه ای است که در این متن به بررسی آن خواهیم پرداخت. در حالت کلی سرقت از جمله جرایمی محسوب می شود که علیه اموال غیر انجام می پذیرد. اما همانطور که گفتیم در حال حاضر ابزار انجام این جرم تغییر کرده و رایانه به وسیله ای برای ارتکاب جرم سرقت تبدیل شده است. همانطور که در بالا خواندید سرقت رایانه ای با ربودن اطلاعات سروکار دارد که با سرقت به شیوه سنتی که افراد آن را غالبا با ربودن اموال غیر می شناسند متفاوت است. آیا سرقت رایانه ای تنها در مورد ربودن اطلاعات دارای ارزش مالی جرم محسوب می شود؟ اما روش دیگری جز این نیز برای ارتکاب جرم سرقت رایانه ای وجود دارد و آن سرقت از طریق فیشینگ است. فیشینگ زمانی اتفاق می افتد که فرد سارق به عنوان مثال برای سرقت اطلاعات بانکی یک شخص، صفحه جعلی درگاه بانکی ایجاد کند و به هنگام خرید اینترنتی اطلاعات او را برباید.

به این ترتیب می تواند تبدیل به تبلت شود.

کدام لپتاپی را سراغ داریم که از مک بوک های فلزی اپل شیک تر باشند؟ در خوشبینانه ترین حالت موارد محدودی به ذهنمان می رسد. اما اچ پی با معرفی لپتاپ چرمی اسپکتر فولیو طراحی متفاوتی را ارائه داده است. این لپتاپ ظاهری شبیه به کیف های کاری چرمی دارد، به نمایشگری 13.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 با پنل IPS مجهز شده و از نوع تبدیل پذیر یا هیبریدی است. به این ترتیب می تواند تبدیل به تبلت شود. اچ پی اسپکتر فولیو 1.4 کیلوگرم وزن دارد و از مک بوک پرو سنگین تر است اما همچنان توانایی رقابت با دیگر لپتاپ های هم رده خود را دارد. چرم تنها موردی نیست که اسپکتر فولیو را از رقبا متمایز می کند. اچ پی برای اولین بار در لپتاپ ها از پردازنده های دو هسته ای نسل هشتم سری Y اینتل بهره برده است. این پردازنده امکان طراحی بی نیاز از فن خنک کننده را فراهم کرده است. علاوه بر این اچ پی با اینتل همکاری کرده تا مادربورد این محصول 20 درصد نسبت به نمونه های مشابه کوچکتر باشد.

این اطلاعات به سادگی ممکن است شما را به تغییر می‌رساند کامپیوتر تکنیک}

laptopنرم افزار کامپیوتر به مجموعه ای از دستورالعمل ها یا برنامه هایی گفته می شود که به سیستم کامپیوتری دستور می دهد تا بر اساس آن دستور کار کند. نرم افزار سیستمی (System Software): کار نرم افزار سیستمی برقراری ارتباط بین اجزای سخت افزاری است تا کاربر بتواند با کامپیوتر تعامل داشته باشد. این نوع نرم افزارها برای عملکرد صحیح کامپیوتر ضروری هستند. نرم افزارهای سیستمی برای اجرای برنامه های جداگانه یا ابزارهای سودمند در کامپیوتر، رابطی فراهم می کنند. سیستم عامل ها (Operating systems)، درایورها (drivers)، نرم افزارهای کاربردی (utility software) و فریمورها (firmware) نمونه های رایجی از نرم افزارهای سیستمی هستند. نرم افزار کاربردی (Application Software): نرم افزار کاربردی برای کمک به کاربران در انجام کارهای خاصی مثل گشت و گذار آنلاین، تنظیم زنگ هشدار، گوش دادن به موسیقی، پخش فیلم، طراحی عکس، ویرایش و غیره طراحی شده است. این نوع نرم افزار اکثرا در فرانت اند (frontend) اجرا می شود و به کاربر امکان می دهد تا روی آنها کار کند.

لپ تاپ: استراتژی Google

این شرکت برای هر استفادهای لپ تاپ ام اس آی منحصر به فردی را در نظر گرفته تا پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. قیمت بالای لپتاپهای گیمینگ ام اس آی با توجه به طراحی زیبا در کنار کانفیگ قوی منطقی به نظر میرسد. این برند نیازی به معرفی ندارد. لپتاپهای این برند با استفاده از خدمات پشتیبان مورد اعتماد و سیستم عامل کاربرپسند از مخاطبان و طرفداران زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. سیستم عامل این لپتاپها مکینتاش است که در مقایسه با سیستم عاملهای دیگر برندها خطاهای کمتری را از آن شاهد بودیم. تفاوت بین مدلهای مختلف دسته لپ تاپ اپل طوری است که همه ساله میتوانیم شاهد تکنولوژی جدید و جذابی در آنها باشیم. خاص بودن برند اپل و قرار گرفتن در کلاس گجتهای لاکچری با امکانات زیاد باعث بالا بودن قیمت آن میباشد. برند جذاب ریزر در سال 2005 با هدف ارائه محصولات گیمینگ به کاربران در آمریکا تاسیس شد. محصولات برند ریزر بسیار خاص و مورد پسند بسیاری از گیمرها هستند.

برای مثال، اگر لپتاپ را برای کارهای بسیار سنگین و دائمی میخواهید، بهتر است روی کیسهای قدرتمند PC و یا لپتاپهای گیمینگ فکر کنید. چرا که لپتاپهای معمولی از قدرت بالایی برای انجام دادن کارهای سنگین برخوردار نبوده و نمیتوانند عمر طولانی مدتی را برای باتریتان تضمین کنند. حالا ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که دقیقا منظور ما چه نوع کاربری است؟ فرض کنید، کار شما تولید محتوا، ترجمه، طراحی گرافیک و… است. شاید به ظاهر مانند کارهای مهندسی، چندان کار سنگینی با سیستمتان انجام ندهید اما همین که لپتاپتان دائما روشن باشد، نشانه خوبی برای باتریتان نخواهد بود. چرا که عمر کوتاه مدت باتری سریعا به اتمام رسیده و باید در طول روز چرخههای بیشتری را برای باتریتان استفاده کنید. چرخههای بیشتر معادل پایان سریع عمر باتری است. اما در مورد کیسهای PC که با برق مستقیم کار میکنند و یا لپتاپهای گیمینگ چنین چیزی صدق نمیکند. چرا که در این شرایط دیگر نیاز اتمام سریع عمر کوتاه مدت باتری و افزایش چرخههای باتریتان نخواهید شد.

  1. ظرفیت هارد 1TB HDD
  2. داشتن سخت افزار قوی
  3. مایکروسافت (MICROSOFT)
  4. در اختیار داشتن 5 درصد از سهم بازار جهانی لپ تاپ
  5. زیبایی شناسی چشم نواز

laptopاین صفحه نمایش ها در اکثر موارد IPS بوده که از کیفیت رنگ و زوایای دید مطلوبی برخوردار هستند. به همین دلیل این کامپیوترهای همه کاره را می توان برای امور مختلفی تهیه و استفاده کرد. همچنین در برخی از نسخه ها قابلیت لمس صفحه نیز موجود است که باعث می شود کار برای کودکان و افراد مسن تر راحت بوده و نیازی به موس و کیبورد پیدا نکنند. مقایسه آل این وان با پی سی (کامپیوتر دسکتاپ یا آل این وان؟)؛ آل این وان یا پی سی، کدام یک بهتر است؟ با کمی تحقیق، بسیاری از کاربران به این موضوع پی می برند که عملا آل این وان ها یا همان کامپیوتر های همه کاره به نوعی در دسته کامپیوتر های شخصی یا همان پی سی ها قرار می گیرند. به همین دلیل سوال بسیاری از کاربران این است که آیا خرید پی سی در بلند مدت به صرفه تر بوده یا خرید آل این وان ( کامپیوتر همه کاره ) گزینه به صرفه تر و اقتصادی است؟

رایانه - آیا این یک کلاهبرداری است؟

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد زد بوک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی