مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO

چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱ ب.ظ | | ۰ نظر

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO

xiaomi tvچنین صفحه ای تصویر غنی را با رنگ مشکی عمیق تولید می کند ، زیرا کنتراست بالایی دارد. سازنده ادعا می کند که طیف رنگی عالی (NTSC 108٪) وجود دارد و این کلید بازتولید رنگ با کیفیت بالا و توانایی سفارشی سازی تصویر برای تماشاگر خواهد بود. نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیون شیائومی دارای سیستم عامل Android با رابط کاربری PatchWall است که محتوای متناسب با علایق کاربر را ارائه می دهد (الگوریتم های آن شبیه الگوریتم های مورد استفاده است ، به عنوان مثال ، در YouTube). دستیار صوتی گوگل در این تلویزیون نیز باعث می شود تا به راحتی و تنها با صدای خودتا کانال عوض کنید. همچنین ، انتقال داده ها از دستگاه های تلفن همراه (Miracast) اجرا می شود. شما می توانید به راحتی و بدون هبچ گونه کابلی گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپتان را به تلویزیون متصل کنید. مدتی است که شاهد همکاری بین برند سامسونگ و تولید کننده اصلیشیائومی در چین هستیم. اکنون ، پس از عرضه تلویزیون هوشمند جدید از شیائومی ، مشخص است که این همکاری قوی تر از همیشه است. در ابتدای سال 2020 ، همه در مورد این واقعیت صحبت می کردند که شیائومی از پنل های QLED در محصولات آینده استفاده می کند و در آخر این اتفاق افتاد. تلویزیون های QLED شیائومی هم اکنون جزو پر طرفدار ترین مدل تلویزیون ها است که طرفداران بیشتری دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO دارای قیمتی مناسب نسبت به رقبا و ویژگی های کم نظیر از تکنولوژی های روز است.برای اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره بهتر از مشاوران حرفه ای کوروش استور بهره جویید.

 

البته میتوان این کیفیت تلویزیونهای شیائومی را در مقایسه با قیمت مناسب و معقول آن نیز که با قیمتهای چند برابری سامسونگ قابل مقایسه نمیباشد، در نظر کلی مثبت تلقی کرد. ضخامت تلویزیونهای شیائومی نیز ظریف و باریک بوده و قاب دور آلومینیوم براق آن، طراحی منحصربفرد و خاصی را ایجاد کرده است. در واقع به صورت دقیق میتوان گفت که ضخامت لبههای نمایشگر تلویزیونهای شیائومی از پایین ۲ سانتیمتر و از طرفین ۱ سانتیمتر بوده که این امر حس مثبتی در کیفیت برتر ظاهری دستگاه به مخاطبان القا میکند. سیستم عامل اندروید تلویزیونهای شیائومی، امکان نصب انواع برنامههای مورد علاقه شما را بر روی دستگاه فراهم خواهد کرد. از این رو میتوانید به راحتی با استفاده از آیتم Google Assistant جدیدترین و بروزترین محتواها، بازیهای آنلاین، موسیقی و انواع برنامههای زنده اینترنت را تماشا کرده و سرگرم شوید. وجود دو پایه فلزی جهت پایداری دستگاه بر روی میز بسیار مناسب بوده و نگرانی بابت تکان و ضربه به دستگاه را کاملاً از بین برده است.

پشت دستگاه دو دسته درگاه را میبینیم.

حتی با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی تلویزیون، پایهها نیز پلاستیکی هستند. البته بهنظر میرسد که مقاومت پایهها برای تحمل وزن دستگاه کافیست اما پایههای فلزی میتوانست اطمینان بیشتری به خریدار بدهد. پشت دستگاه یا یک صفحه فلزی پوشانده اما پوشش مدارهای الکترونیکی و درگاهها نیز پلاستیکی است. محل اتصال پایه استاندارد VESA در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر برای نصب تلویزیون روی دیوار در پشت دستگاه دیده میشود. ضخامت کلی تلویزیون بدون پایه حدود ۹ سانتیمتر است ولی اگر بخواهید تلویزیون را روی میز قرار دهید به حداقل پهنای ۲۸.۵ سانتیمتر نیاز دارید. وضعیت تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 از نظر امکانات ارتباطی کاملاً استاندارد است. پشت دستگاه دو دسته درگاه را میبینیم. دسته اول شامل ورودی آنتن و گیرنده دیجیتال، ورودی تصویر کامپوزیت، خروجی صدای اپتیکال و درگاه شبکه هستند که رو به پایین قرار گرفتهاند. در لبه سمت چپ نیز دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI و خروجی هدفون حضور دارند. تلویزیون اقتصادی شیائومی به ارتباط بلوتوث ۵.۰ و وایفای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی نیز مجهز شده است.

وقتی در مورد بررسی تلویزیونها صحبت میکنیم، همه منتظر رسیدن به بخش اصلی یعنی نمایشگر آن هستند. تلویزیون 65 اینچی P1E شیائومی همانطور که از نامش مشخص است، دارای نمایشگر 65 اینچی بوده و به همین دلیل برای محیطهای متوسط و بزرگ بسیار خوب و مناسب است. اما چه ویژگیها و قابلیتهایی در این بخش محصول گنجانده شده است؟ پنل نمایشگر تلویزیون حاضر، از نوع PVA بوده و رزولوشن 4K را ارائه میدهد. این یعنی بالاترین حد کیفیت را با نمایشگر تلویزیون جدید شیائومی مشاهده خواهید کرد. زاویه دید 178 درجهای این محصول نشانگر این موضوع است که در زوایای مختلفی که نسبت به نمایشگر این دستگاه قرار بگیرید، همچنان امکان دیدن تصاویر با کیفیت بالا را خواهید داشت. از دیگر مشخصات نمایشگر محصول حاضر هم میتوان به نرخ نوسازی 60 هرتزی آن اشاره کنیم. این میزان به اندازه تلویزیونهای رده بالا بازار بالا نیست؛ اما در عمل شاهد عملکرد خوبی نیز در این بخش هستیم.

پنل این تلویزیون از زاویه دید گسترده ای برخوردار است.

xiaomi tvبرای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است 4A به سیستم صوتی صدای دالبی مجهز می باشد که صدایی با کیفتی را ارائه می دهد. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به درگاههای USB و HDMI مجهز شده است . تلویزیون 4A از سری محصولات شرکت شیائومی است که با صفحه 55 اینچی و با کیفیت 4K به بازار ارائه شده است. که در صفحهای تخت نمایش داده میشود. رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب بوده و تصویری مناسب را به نمایش میگذارد. پنل این تلویزیون از زاویه دید گسترده ای برخوردار است. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است؛ به این ترتیب می توان اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را روی این تلویزون نصب کرد و در اینترنت به جستوجو پرداخت. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است 4A به سیستم صوتی صدای دالبی مجهز می باشد که صدایی با کیفتی را ارائه می دهد. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به درگاههای USB و HDMI مجهز شده است .

سرعت این انتقال می تواند به 18Gbps برسد.

xiaomi tvEDR می باشد و راه دوم WiFi است. Mi Box از وای فای 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی می کند. اما برای اتصال به تلویزیون تنها به یک کابل HDMI نیاز است تا اطلاعات را با حداکثر سرعت انتقال یابند. پورت HDMI این پخش کننده در قسمت پشتن آن قرار دارد. همچنین در کنار این پورت، یک پورت USB 2.0 نیز وجود دارند که می تواند از آن ها نیز برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. Mi Box از HDMI2.0a نیز پشتیبانی می کند که راهی بسیار سریع تر و با کیفیت تر از موارد بالا برای انتقال تصاویر و صوت می باشد. سرعت این انتقال می تواند به 18Gbps برسد. بنابراین می باکس برای تماشای فایل های 4K Ultra HD و HDR آماده خواهد بود. Mi Box 3 در مجموع از 4 هسته پردازشی Amlogic S905 بهره می برد. حافظه RAM دستگاه 2 گیگابایت DDR3 و حافظه داخلی آن 8 گیگابایت eMMC5.0 می باشد.

  • دستیار صوتی گوگل
  • فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • خراب شدن ریموت کنترل

در حالی که تلویزیونهای 60 اینچ 65 اینچ و 70 اینچ و 75 اینچ برای هال و پذیرایی پیشنهاد می شود . البته تی وی های کوچک 32 اینچ و 40 اینچ نیز با سایز جمع و جوری که دارد؛ برای اتاق خواب انتخاب خوبی است . با توجه به اینکه اکثر برندهای بازار مثلا سامسونگ با سیستم عامل تایزن و ال جی با سیستم عامل وب او اس خود در بازار تلویزیون های کار خود را ادامه می دهد ؛ اندرویدی بودن سیستم عامل شیائومی به خودی خود مزیت محسوب می شود و هر چند در این بازار برندهایی همچون فیلیپس و سونی نیز اندروییدی هستند اما برای این برند نو پا شروع خوبی است . از طرفی نیز تنوع در مدلهای برندهای سامسونگ و ال جی مزیتی برای انها محسوب شده و بوده است چرا که تنوع برند در ان دسته ها چند برابر شیائومی است . اما شیائومی با 10 تا 12 مدل خود در حال افزایش تنوع و حمله به بازار رقبای خود است . جالبه بدانید که در ابتدا شیائومی با تکنولوژی 4k شروع به کار کرد اما با ظهور oled , qled ها شیائومی نیز دست به کار شده و برند qled خود را در سایز 75 اینچ تولید کرده است . و از طرفی نیز در یکی از بهترین برندها در تولید مانیتورهای گیمینگ 23 تا 34 اینچ می باشد.

  • سپس وارد حالت HDMI تلویزیون شوید
  • پردازش گرافیکی : Mali-450 MP3
  • با یک پارچه خشک و نرم شروع کنید
  • در بخش ساعت نسبت به ساعت حال حاضر، اعداد را وارد کنید

xiaomi tvEDR) به آسانی مکان خود را در فضا تشخیص میدهد و به شما اجازه میدهد تا دستگاه را از طریق حرکت دست کنترل کنید. حافظه رم موجود در آن 2 گیگابایت و امکان ذخیره سازی تا 8 گیگابایت با سرعت بالا را دارد. چرا باید Mi TV Box 3 در خانه داشته باشم؟ در واقع این محصول تولید شده تا از تلویزیون خود تنها برای دیدن برنامه های تلویزیونی استفاده نکنیم. Mi TV به تلویزیون شما متصل می شود و شما می توانید محتوای داخل گوشی هوشمند خود را بدون افت رزولوشن و حتی با کیفیتی بهتر در تلویزیون مشاهده کنید. برای مثلا می توانید فیلم ها و عکس هایی که در یک روز خاطره انگیز با گوشی خود گرفته اید را به همراه دوستان و خانواده، بسیار بزرگ تر از سایز صفحه نمایش گوشی ببنید و لذت ببرید. اما کارهای جذاب تری نیز برای انجام دادن به کمک Mi Box وجود دارند. با Mi Box می توان از دو طریق ارتباط برقرار کرد و متصل شد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نقد و بررسی تلویزیون شیائومی لطفا از صفحه ما بخواهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی