مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون ال جی

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۵:۴۵ ب.ظ | | ۰ نظر

تلویزیون ال جی

lg tvدر مقایسهای دیگر قیمت تلویزیون الجی ارزانتر از برندهایی همچون سونی و فیلیپس است که این را میتوان به وضوح در مدلهای مختلف دو برند مشاهده کرد. یکی از رقبای سرسخت ال جی، سامسونگ است. این دو برند خیلی شاخ به شاخ میشوند و در مورد قیمت تلویزیون هم اختلاف زیادی با هم ندارند البته در برخی مدلها ممکن است قیمت سامسونگ کمی پایینتر باشد. برای اطلاع از قیمت روز تلویزیون ال جی میتوانید به صفحه محصول مورد نظر مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش افرالند در تماس باشید. تلویزیون ال جی ساخت کجاست؟ ال جی قبلاً تلویزیون های خود را در کره تولید می کرد اما چند سالی است که این شرکت بنابر استراتژی های کاری و نیروی ارزانتر در برخی کشورها، مونتاژ محصولاتش را به اندونزی و مصر انتقال داده است. همگی قطعات ساخت ال جی الکترونیک هستند اما مونتاژ و سرهم کردن آن ها در کشورهایی همچون اندونزی و مصر انجام می شود. برای کمی جزئیات بیشتر لازم است بدانید که تلویزیون های اولد در اندونزی، تلویزیون های نانوسل در مصر و اندونزی، تلویزیون های ال ای دی در مصر تولید می شوند. اگر تمایل به خرید تلویزیون الجی دارید میتوانید به سادگی هرچه تمامتر محصول جدید منزلتان را از افرالند سفارش دهید. در بالای همین صفحه میتوانید جدیدترین تلویزیون های ال جی را مشاهده کنید و بررسی جامع و کارشناسانه هر کدام را بخوانید.

اگر مشغول تماشای فیلم یا پلتفرمهای اینترنتی هستید، احتمالا تصویری که مشاهده میکنید 24 فریم بر ثانیه پخش میشود. نرخ نوسازی تصویر اغلب تلویزیونهای معمولی بین 50 تا 60 هرتز است و برای تماشای فیلم و سریال کافی خواهد بود. اما بیشتر گیمرها از بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه هم شاکی هستند. اگر کنسول بازی نسل جدید مثل پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس دارید، میتوانید بازیها را با نرخ 120 فریم بر ثانیه اجرا کنید. اما اگر نرخ نوسازی تلویزیون کمتر از این باشد، تجربهی گیمینگ خوبی نخواهید داشت. تلویزیون های بالارده ال جی از 120 فریم بر ثانیه در بازیها پشتیبانی میکنند.کاهش تأخیر ورودی هم از دیگر اهداف سازندگان تلویزیون الجی بوده است. تأخیر ورودی به مدت زمانی میگویند که نمایشگر به فشار دادن دکمههای کنترلر واکنش نشان میدهد. یک تأخیر کوچک میتواند باعث از دست رفتن امتیاز یک مرحله از بازی شود و این چیزی نیست که گیمرها آن را تحمل کنند.

به همین علت تفاوت خاصی در قدرت شستشو مشاهده نمی گردد.

lg tvمعمولا در هنگام خرید جهیزیه یا خرید لوازم خانگی برای خانه جدید نیز، اولین وسیله ای که خریداری می شود، ماشین لباسشویی است. خوشبختانه برند ایرانی جی پلاس مدل های متنوعی از ماشین لباسشویی را به بازار عرضه کرده و همین باعث شده است که قیمت ماشین لباسشویی کمی متعادل شده و از رشد روز افزون آن جلوگیری شود. ماشین لباسشویی جی پلاس از لحاظ طراحی هیچ کمبودی از رقبای خارجی خود ندارد و محصولات آن بسیار جذاب و زیبا طراحی شده اند. موتوری که در ماشین لباسشویی جی پلاس استفاده می شود، غالبا همان موتور مورد استفاده در ماشین لباسشویی های خارجی مثل ال جی و سامسونگ است. به همین علت تفاوت خاصی در قدرت شستشو مشاهده نمی گردد. ویژگی های پیشرفته و برنامه های شستشوی متنوع نیز از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی جی پلاس هستند. یخچال فریزر وسیله ای است که نبودنش را در هیچ خانه ای نمی توان تصور کرد و عملاً زندگی بدون آن ممکن نیست.

علاوه بر این سیستم عامل از ضروری ترین قسمت های یک سیستم رایانه ای است. به همین دلیل شرکت الجی نیز برای محصولات خود سیستم عامل هایی را در نظر گرفته است. سیستم عامل تلویزیون های قدیمی شرکت الجی دارای نوع HP مبتنی بر لینوکس بودند، سپس بعد ها به نسخه بالاتر یعنی Webos ارتقاء پیدا کردند. امروزه از این سیستم عامل برای کلیه محصولات کمپانی ال جی استفاده می شود که جدیدترین انها از نسخه کامل شده ی Webos 3.5 بهره برده است. اما این نسخه چه برتری هایی را نسبت به بقیه نسخه ها ایجاد کرده است؟ دامنه فعالیت بیشتر در سطح گسترده تر یکی از قدرت های اصلی این نسخه است، به عبارتی دیگر شما می توانید برنامه های بیشتری را به وسیله ی این سیستم عامل اجرا کنید. همچنین سرعت پردازش داده ها به مراتب بالا تر از نسخه هایی از قبیل Webos 2.0 و Weboos 3.0 است. گیرنده DVB-T/T2: از مزایای فناوری DVB در تلویزیون های کمپانی ال جی نسبت به سیستم پخش تلویزیون آنالوگ می توان به قابلیت دریافت تصاویر تلویزیون در هنگام حرکت گیرنده اشاره نمود.

تلویزیون اولد الجی با امکانات گسترده گیمینگ عرضه شده و ویژگیهایی همچون VRR و نرخ نوسازی 120 هرتز با وضوح 4K دسترسیهایی عالی را برای گیمرها به همراه داشته است. در بخش نمایشگر ضخامت تلویزیون به حداقل رسیده و تنها در قسمت پایینتر که مربوط به قرارگیری درگاههای ارتباطی بوده ضخامت بدنه تا حدی با افزایش همراه خواهد بود. تلویزیون الجی 55 اینچ با ضخامت کم در بخش فریمهای اطراف نمایشگر همراه شده؛ به طوریکه ضخامت حاشیههای نمایشگر در کمترین حالت بوده و تقریباً نمایشگری بدون فریم را ایجاد کرده است. تلویزیون الجی 55CS6 با نوع پایه بسیار متمایزی عرضه شده که در مدلهای معمولی وجود ندارد. این پایه یک پایه تخت با حالت کمی شیبدار بوده که عرض نسبتاً زیادی داشته و بخش زیادی از نمایشگر را پوشش میدهد. به طور کلی پایه با متریال فلز تولید شده و استحکام بینظیری برای نگه داشتن نمایشگر دارد. تلویزیون 55CS6 دارای ضخامت بیشتری مربوط به پشت پایه بوده که با قابلیت جداسازی روکش امکان رد کردن انواع کابل مربوط به تلویزیون وجود دارد.

UHD را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید.

به لطف فرمت های چندگانه HDR، از جمله HDR10 و HLG، از فیلم های مورد علاقه خود با همان کیفیت اصلی لذت ببرید. راه اندازی سریع و آسان بازی. با حالت های بهینه شده برای انواع مختلف بازی، همه تنظیمات را در یک مکان تغییر دهید. فناوری HGiG پارامترهای تلویزیون و کیفیت تصویر را تشخیص می دهد، سپس گرافیک HDR را تنظیم می کند تا از تجربه بازی بهینه اطمینان حاصل کند. برای تجربه صدای فراگیر بی سیم واقعی، به راحتی بلندگوهای بلوتوث را متصل کنید. همه اقدامات غنی تر و واقعی تر به نظر می رسند و فضای مسابقه بزرگ را به اتاق نشیمن شما می آورند. یک مسابقه را از دست ندهید Sports Alert قبل، حین و بعد از مسابقات به شما هشدار می دهد. دیگر لازم نیست نگران از دست دادن رویدادهای بزرگ تیم های مورد علاقه خود باشید، حتی زمانی که در حال تماشای هر چیز دیگری هستید. UHD را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید. پانل و قاب باریک، همراه با طراحی پیچیده، هر فضای داخلی را بهبود می بخشد. پردازنده چهار هسته ای 4K. این پردازنده نویز در فیلم ها را حذف می کند و رنگ ها و کنتراست های زنده تری ایجاد می کند.

lg tvحالت حداقل، ملایم، حداکثر: با انتخاب گزینه ها از بالا به پایین میزان مصرف انرژی کمتر و تصویر نمایشگر کم نور تر خواهد بود. حالت نمایشگر خاموش: صفحه نمایشگر خاموش میشود و مانند رادیو تنها از صدای برنامه می توان استفاده کرد. ۳- حالت AV (AV Mode): 3 حالت از رنگ و صدا را به صورت خودکار تنظیم می کند. در حالت خاموش به تنظیم به حالت اولیه که به صورت دستی تنظیم شده است باز می گردد و در حالت سینما و بازی به صورت خودکار تنظیمات رنگ و صدا را انجام میدهد. ۴- ورودیها (Input): ورودیهای سیستم مانند: آنتن، HDMI ، USB و … را نشان می دهد و می توان ورودی مورد نظر را جهت نمایش انتخاب کرد. ۵- تلویزیون/رادیو (TV/RAD): انتخاب حالت تلویزیون آنالوگ، دیجیتال و یا رادیو. ۶- دکمه های ۰-۹: از این دکمه ها جهت تغییر کانال گیرنده، دادن شماره صفحه به گیرنده در حالت پیام نما و انتخاب حروف در حالاتی مانند استفاده از اینترنت و نامگذاری شبکه ها استفاده می شود.

قیمت تلویزیون ال جی

آوینتو با توجه به سابقه کاری دارای شرکت ثبت شده و معتبر از سال 93 است . اضافه بر نماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی آوینتو دارای نماد طلایی ساماندهی از وزارت ارشاد و ساماندهی رسانه های دیجیتال را دارا می باشد. اطلاعات خصوصی کاربران توسط مجوز SSL امنیت انتقال اطلاعات و رمز گذاری تضمین می شود. ، گواهینامه SSL را می توانید پیگیری کنید و اطلاعاتی درمورد راهنمای استفاده آن را مشاهده کنید . فروشگاه اینترنتی آوینتو به مشتری های خود امکان عوض کردن یا برگشت محصول تا 7 روز را مطابق شرایط ذکر شده می دهد . همچنین با خریداری هر محصول می توانید از خدمات و سرویس های خاص از جمله پرداخت در محل، تضمین کمترین قیمت، ارسال سریع و گارانتی اصالت کالا برخوردار شده و خرید اینترنتی مطمئنی را تجربه کنید . شماره های تماس رند ، یکی دیگر از فاکتور های دیگر اعتماد است که برای آنها هزینه بسیاری صرف شده و نشان از اعتماد و ماندگاری فروشگاه است .

میزان وضوح تصویرH: وضوح لبه کنتراست را در جهت افقی تنظیم می کند. رنگ: رنگ های نمایش داده شده در صفحه نمایش را به پایین یا بالا می برد. هرچه به 100 نزدیکتر باشد، رنگ عمیق تر می شود. بدون یک دیسک کالیبراسیون و یک فیلتر نوری (یا توانایی شکست خروجی قرمز و سبز تلویزیون) سخت است که بدانید آیا شما رنگ را درست انتخاب کردهایدیا نه. حتی اینکه یک برگ چقدر قیمت تلویزیون ال جی باید سبز باشد؟ به همین دلیل ، برای دستیابی به دقیق ترین تنظیمات رنگ ، یک دیسک کالیبراسیون توصیه می شود. ولی ما چند تا ترفند برای پیشنهاد داریم. ابتدا، بررسی کنید که ﺁیا تلویزیون شما تنظیم دمای رنگ را ارائه می دهد یا خیر. تنظیمات دمای رنگ معمولاً به صورت سرد یا گرم بیان می شوند. گرمترین تنظیماتی را که به عنوان نقطه شروع در دسترس دارید انتخاب کنید. از ﺁنجا صحنهای را بیابید که چهر ههای بسیاری در ﺁن باشد ، سپس مکث کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی