مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

با جوشها برای همیشه خداحافظی کنید!

چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱ ق.ظ | | ۰ نظر

۵ ماسک صورت خانگی برای جوش / با جوشها برای همیشه خداحافظی کنید

این ماسک میتواند چین و چروکهای پوست را از بین banehluxx ببرد. سپس پوستی زیبا و شفاف به شما تحویل میدهد. اگر زیاد جوش میزنید، این ماسک صورت برای جوش کاربرد دارد. ابتدا سفیده تخم مرغ را آنقدر هم بزنید تا سفید و یکدست و روی آن کف ایجاد شود. حالا نشاسته ذرت را به آن ماسک مو الوکسین 750میل (سوپرکراتینه و احیا مو- آلمان)-بانه لوکس اضافه کنید. مجدداً آن را به مدت چند دقیقه خوب هم بزنید. اگر این ماسک را با میکسر درست کنید بهتر است. حالا این ماسک صورت برای شفاف شدن پوست را در هفته دو بار استفاده کنید. ابتدا صورت خود را با آب و صابون بشویید تا چربی روی پوست شسته شود. حالا ماسک را به صورت یک دست در همه جای صورت بمالید. توجه داشته باشید وقتی ماسک خیس است فقط رطوبت آن را احساس میکنید. اما هر چه زمان میگذرد و ماسک به سمت خشک شدن پیش میرود، پوست شما کشیده میشود. حتی در دقایق آخر اگر خود را در آینه نگاه کنید ممکن است وحشتزده شوید.

اصول رنگ مو که از امروز می توانید بهره مند شوید

کرم صاف کننده و روشن کننده صورت دکتر ژیلا یکی از جدیدترین محصولات این برند است. این کرم با استفاده از موثرترین ترکیبات گیاهی از قبیل برگ درخت زیتون، عصاره شیرین بیان و شی باتر فرمولاسیون شده است. این کرم به طور موثری لکه ها و تیرگی های پوستی را کاهش داده و از ایجاد لک های جدید پیشگیری می کند. کرم فیس دوکس از دیگر کرم های موثر در زمینه صاف و روشن کردن پوست است که می تواند شما را به هدفتان برساند. با بررسی هایی که در زمینه نحوه کار این کرم انجام شده است، با استفاده مداوم و صحیح از این کرم شما بعد از گذشت یک هفته به وضوح می توانید روشن شدن پوست خود را مشاهده کنید. اما برای از بین بردن تیرگی ها و لک های صورت لازم است تا شما زمان بیشتری را صرف کنید. کرم فیس دوکس علاوه بر سفید و روشن کردن پوست حاوی ترکیبات موثری است که می تواند آسیب های ایجاد شده در اثر جای جوش، نور خورشید یا چین و چروک را نیز از بین ببرد. همچنین این سرم به علت دارا بودن ویتامین E قابلیت خوبی در پیشگیری از پیری زودرس دارد. به طور کلی آنتی اکسیدان ها و عصاره های گیاهی موجود در این محصول از طریق خنثی سازی رادیکال های آزاد و رطوبت رسانی موثر ظاهری سالم و شاداب را برای پوست به ارمغان می آورند. همانطور که متوجه شدید نمونه های مختلف کرم صاف کننده پوست صورت کاربردهای مختلفی داشته و هر کدام برای یک نوع از پوست مناسب هستند. به همین خاطر پیشنهاد می شود، به جای استفاده خودسرانه از کرم های روشن کننده و لایه بردار، حتماً با پزشک یا متخصص مربوطه در این زمینه مشورت کنید. زیرا گاهی انتخابی اشتباه به جای اینکه شما را به هدفتان برساند، ممکن است آسیب های بیشتری برای پوستتان ایجاد کند. و نکات مهم مراقبت از پوست که توسط متخصص پوست توصیه می شود، را جدی بگیرید.

  • شکلاتی 6 :20 میل
  • یخی کریستالی
  • آب ۲ لیوان
  • » ترمیم کنندهجلوگیری از موخوره
  • اشتباهی که اثر ماسک پوست صورت را کم میکند

زیبایی، گوهر گرانبهایی است که افراد پس از اینکه آن را از دست می دهند، متوجه ارزش آن می شوند و در صدد جبران برمی آیند. شکل صورت یک فرد به طور طبیعی در طول زندگی او تغییر می کند زیرا پیری می تواند منجر به کاهش چربی یا میزان عضله در اطراف صورت شود. فرم صورت نیز بسته به وزن فعلی بدن فرد و میزان عضله وی می تواند متفاوت باشد. همان طور که می دانید زیبایی صورت افراد به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین بر اثر اتفاقات مختلفی ممکن است زیبایی صورت خدشه دار شده یا از بین برود. از جمله اتفاقاتی که باعث خدشه دار شدن زیبایی پوست صورت می شود می توان به لاغر شدن صورت بر اثر کم کردن وزن، دیابت ، اختلالات هورمونی و … برخی از افراد ممکن است بخواهند صورت خود را چاق تر کنند تا ظاهری گردتر ، پرتر یا کامل تر در صورت خود داشته باشند.

ماسک ژلی، اثر تسکیندهنده و خنککننده برای انواع پوست خشک و حساس دارد. ماسکهای ژلی با کلاژن و آنتیاکسیدان غنی میشوند که به بهبود و ترمیم پوست کمک میکنند. اگر پوست شما به کمی TLC نیاز دارد، استفاده از ماسکهای ژلی روشی مناسب برای آبرسانی به پوست است. استفاده از این ماسکهای خنککننده پوست پس از یک جلسه تمرینی شدید یا آفتاب زیاد بسیار مناسب است. سعی کنید در طول شب بگذارید روی پوست صورت بماند تا روزبعد با پوستی نرم بیدار شوید. ماسکهای ژلی به دلیل ملایم و سبک بودن و همچنین سریع جذب شدن، برای انواع پوستهای حساس و کم آب در نظر گرفتهشده اند. موادی مانند خیار، چای سبز و نعناع معمولاً در این ماسکها یافت میشوند. استفاده از این ماسک، ضمن سفت کردن پوست، باعث آبرسانی و آرامش پوست میشود. ماسکهای ورقهای برای انواع پوست مناسب هستند. دقیقاً مانند آنچه در مراکز درمانی پوست انجام میدهند، شما نیز میتوانید زیر این نوع ماسکها، سرم هایالورونیک بزنید تا ماهیت انسدادی ماسک بتواند سرم ها را به عمق بیشتر پوست ببرد.

چهار راه‌ها برای حفظ رنگ مو شما بالا رفتن بدون سوزاندن روغن نیمه شب

این کرم حاوی عصاره کالاندولا، عصاره Ruscus، عصاره جو دوسر است و با داشتن ویتامین E، ویتامین B5 و ویتامین C به بازسازی پوست شما کمک زیادی خواهد کرد. این کرم با داشتن آمینو اسید، انواع فلاونوئید، ساپونین و الیگو پپتیدها سبب کاهش سوزشهای پوستی ناشی از عوامل محیطی مانند مواد شیمیایی، شویندههای قوی و غیراستاندارد، تاثیرات آلودگی هوا، گرما و سرمای هوا و آسیبهای مکانیکی و میکروبی میشود. این کرم پوست آسیب دیده را ترمیم کرده و جای جوش، آکنه و زخم را به مرور از بین میبرد. سوختگی پوست در اثر عوامل مختلف یکی از رایجترین آسیبهای پوستی است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیوفتد. ژل پس از سوختگی سی گل مدل آلوئه ورا همانطور که از نامش پیداست محصولی اختصاصی برای ترمیم و تسکین سوختگی پوست است. ماده اصلی بکار رفته در این محصول آلوئهورا است که یک ترمیم کننده التیام بخش فوقالعاده است. این ژل پوستهای سوخته را ترمیم کرده و علائمی همچون سوزش و خارش پوست بعد از سوختگی را تسکین میدهد و از تاول زدن پوست جلوگیری میکند.

کرم شب باید به عمق پوست نفوذ و به ترمیم آن کمک کند.

کرمهای صورت همچنین به عنوان یک سد محافظ برای پوست عمل میکنند. به دنبال محصولاتی باشید که غیر کومدونزا هستند؛ به این معنی که منافذ پوست را مسدود نکرده و باعث ایجاد جوش نمیشوند. تفاوت کرمهای روز و شب چیست؟ کرمهای روز و شب در کاری که قرار است برای پوست شما انجام دهند تفاوت دارند. کرم شب باید به عمق پوست نفوذ و به ترمیم آن کمک کند. در حالی که با استفاده از کرم روز از پوست خود در برابر عوامل خارجی محافظت میکنید. 30 یا بیشتر باشد. ویتامین C: این ویتامین پوست را روشن و رنگ آن را یکنواخت میکند، همچنین در محافظت از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش و اثر تخریبی آنها، موثر است. نکته مهم: به یاد داشته باشید که وجود درصد بالای ویتامین C (بالاتر از 10درصد) اثرات لایهبرداری دارد. بنابراین در صورت استفاده از این نوع کرمها در طول روز، به طور جدی استفاده از کرمهای ضد آفتاب و اجتناب از نور خورشید را در برنامهتان قرار دهید.

برای شرابی شدن موهایتان 300 سی سی دمکرده بابونه و یک قاشق سرکه یا آبلیمو را با شش قاشق غذاخوری حنا ترکیب کنید و یک ساعت بعد آبکشی کنید. برای شرابی شدن موهایتان شش قاشق غذاخوری حنا، آب شلغم که قبلا دم کشیده و خنک شده و دو قاشق غذاخوری قهوه و دو قاشق غذاخوری سرکه را ترکیب کنید و دو ساعت بعد از روی مویتان بشویید. برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی حنا، وسمه، روناس، آب آلبالو، قهوه و پوست پیاز قرمز را مخلوط کنید و به موهای خود بمالید و 2 ساعت بعد بشویید. برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی تیره یک قاشق چای خوری چای را در 200 میلی لیتر آب بجوشانید تا مقدار آن به نصف برسد سپس آن را صاف کنید تا چای از آن جدا شود. یک فنجان پودر حنا، یک قاشق چای خوری پودر انگور خشک شده، دو قاشق چای خوری روغن نارگیل (یا زیتون) و چای تزئینی را با هم مخلوط کنید و بگذارید یک شب در ظرفی آهنی بماند.

این روغن برای پوست های خشک و مستعد آکنه نیز مناسب است.

خیار در آبرسانی پوست خشک بسیار مؤثر است و به کاهش التهاب نیز کمک زیادی می کند. استفاده از خیار موجب کاهش تورم، قرمزی و خشکی پوست می شود. برای استفاده از خیار می توانید یک تکه از خیار را نصف کنید و روی پوست بمالید. یا اینکه خیار را به قطعات کوچک تقسیم کنید و روی پوستتان قرار دهید. در انتها بعد از چند دقیقه پوست را با آب خنک بشویید. روغن بادام شیرین یک روغن بی نظیر برای آبرسانی و نرم کردن پوست است. این روغن برای پوست های خشک و مستعد آکنه نیز مناسب است. امروزه از روغن بادام شیرین به دلیل وجود ویتامین E در بسیاری از نرم کننده ها، صد آفتاب ها و پاک کننده ها استفاده می شود. توجه داشته باشید که اگر به آجیل حساسیت دارید، نباید از این روغن روی پوست استفاده کنید. برای استفاده از روغن بادام باید مقداری روغن را روی پوست تمیز بزنید و خوب ماساژ دهید تا جذب شود.

اگر صبحها در پوست صورتتان احساس کشیدگی میکنید، به احتمال زیاد پوست خشکی دارید. پوستهای خشک کدر هستند، در زمستان پوسته پوسته میشوند و رد خنده و اخم، روی آنها میماند. مزیت پوست خشک استعداد کمتر آن در ایجاد جوش و آکنه است. نکته منفی این نوع پوست هم، چروک خوردن زودتر از موعد و از دست دادن شفافیت است. چرا پوست من خشک میشود؟ خشکی پوست معمولا در اثر وراثت، شرایط سخت آبوهوایی، بالا رفتن سن و تاثیر بعضی از داروها بهوجود میآید. تغذیه نامناسب هم نقش موثری در خشکی پوست دارد. چه ماسکی مناسب پوستهای خشک است؟ مناسبترین گزینه برای پوستهای خشک، آندسته از محصولات مراقبتی هستند که دارای ترکیبات آبرسان باشند. پوست شما علاوه بر رطوبت کافی، به میزان معینی از چربی هم نیاز دارد تا طراوت خود را حفظ کند. ماسکهایی که بر پایه روغنهایی مانند روغن نارگیل یا روغن آرگان ساخته میشوند، یکی از مناسبترین محصولات برای شما هستند.

  • نکاتی که در استفاده از شامپوی خشک باید آن ها را بدانید
  • خرید شامپو ضدریزش
  • درخشان کردن موها،
  • قابل استفاده برای موهای خشک
  • سفت کردن پوست

اگر از بروز تیرگیها، حلقههای کبودی و پف و ورم در اطراف چشمهای خود شکایت دارید، بهترین توصیه استفاده از کرم دور چشم مناسب با جنس پوستتان است. پوست اطراف چشمها در مقایسه با پوست سایر بخشهای صورت بافتی حساستر و نازکتر دارد. این ویژگی ضرورت استفاده از مرطوب کنندهها برای جلوگیری از خشکی و شکنندگی پوست دور چشم را افزایش میدهد. پوست به طور میانگین در بازههای زمانی یک ماهه سلولهای جدید را جایگزین سلولهای مرده میکند. سلولهای مردهای که در سطح پوست صورت تجمع یافتهاند باعث تیره و کدر شدن چهره میشوند و در این زمان لزوم لایه برداری پوست مشخص میشود. برای داشتن پوستی یکدست، روشن و لطیف باید علاوه بر ایجاد تغییراتی در سبک زندگی روزانه، استفاده از محصولات مراقبتی کارآمد و مرغوب را نیز در دستور کار قرار دهید. فهرستی از بهترین محصولات مراقبتی پوست که به شما برای داشتن پوست صاف و شفاف کمک میکنند در این مطلب معرفی شد. در هنگام انتخاب و خرید محصولات مورد نظر به کیفیت و اصالت برند تولید کننده و تطابق مواد تشکیل دهنده فرمولاسیون محصول با نوع نیازهای پوست خود توجه کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید شامپو لایف بدون سولفات ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی