مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

چگونه میتوان برنده شدن مشتریان و تأثیر فروش با دکوراسیون خانه

kitchen decorationبسیاری از افراد فقط از فضای کف خانه برای چیدمان و دکوراسیون استفاده میکنند، این در حالی است که دیوارها نیز فضای کافی برای وسایلی همچون قفسه کتاب یا قفسه شلف روی ستون لوازم خانگی دارند. حتی در اتاق هایی که در کنار دیوار نیز مبلمان چیده شده است، از طاقچههای چوبی برای قرار گرفتن وسایل تزیینی استفاده میکنند. دیوارها در دکوراسیون داخلی منزل کوچک نقش بسیار پر اهمیتی دارند. این را هم یادتان باشد که ضرورتی ندارد حتما از قفسه های گران قیمت استفاده کنید؛ بلکه با کمی خلاقیت خودتان هم میتوانید قفسه دیواری بسازید و دکور خانهتان را نو نوار کنید. یکی از مهمترین رازها و نکات دکوراسیون خانه کوچک این است که هرچه پرده را به سقف نزدیک تر بزنید، سقف خانه بلند تر به نظر میرسد. این نکته مهم را هنگام خرید پرده اتاق پذیرایی یا نصب پرده در نظر بگیرید. چرا که بزرگتر نشان دادن اتاق پذیرایی که جای پر رفت و آمدتری نسبت به سایر نقاط خانه است، از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

  1. ضمانت قیمت
  2. عملکرد و کارکرد
  3. در اتاق کار از رنگهای تند و طرحهای شلوغ اجتناب کنید
  4. میز جلومبلی: ۱۱۰ هزار تومان، نرخ قدیم
  5. کلوزت روم
  6. صندلی راک: ۴۲۰ هزار تومان، خرید از رشت
  7. امتیازات آشپزخانه های اوپن برای خانه های بچه دار

kitchen decorationالبته گفتن این نکته ضروری است که دکوراسیون داخلی برای هر پروژهای قابل تعریف است؛ چه خانه شما نوساز باشد و چه نیاز به بازسازی داشته باشد. در هر دو صورت میتوانید با توجه به نیازتان فضای داخلی را دکور کنید (در ادامه در مورد دکوراسیون داخلی در خانههای نوساز و بازسازی شده به دیوار راهرو ورودی تفکیک صحبت میکنیم). نیاز سنجی: اینکه هر خانوادهای سبک زندگی مخصوص خود را دارند و باید با توجه به این سبک؛ خانه مناسبی داشته باشند تا در آن احساس راحتی کنند. مثلا اگر زیاد اهل مهمانی دادن و دورهمی هستید، داشتن یک فضای پذیرایی بزرگ و مبلمان کافی اهمیت زیادی دارد. اگر تفریح بچهها در اولویت است، داشتن فضا و ابزار مناسب بازی، نیاز شما محسوب میشود. پس در مرحله اول ببینید هر کدام از اعضای خانواده چه عادتها، نیازها و سلیقهای دارند. انتخاب سبک: برای داشتن یک فضای یکپارچه که تمامی ریز فضاها هماهنگی خوبی باهم داشته باشند، بهتر است که سبک مشخصی را برای دکوراسیون خانه انتخاب کنید که در ادامه به تفصیل درباره این قسمت صحبت میکنیم.

  • لوازم دکوری خاص
  • مبلمان خراطی شده
  • مبل مدرن: ۳.۳ میلیون تومان
  • این فضا را هرگز بدون فرش رها نکنید
  • برای پنجره آشپزخانه از نیمپردههای نازک استفاده کنید
  • مایکروفر: ۱.۸ میلیون تومان

اگر به تازگی قصد تغییر دکوراسیون خانه یا محل کارتان را گرفتهاید، با این مقاله همراه باشید. در چنین مواقعی استفاده از یک برنامه دکوراسیون داخلی میتواند بسیار راهگشا و کمککننده باشد، هم برای پیشنمایش تغییراتی که میخواهید انجام دهید و هم اینکه با تماشای دکوراسیونهای داخلی دیگر، بهترین ایدهها را برای کارتان بگیرید. در مقالهای که مشغول خواندنش هستید چند برنامه دکوراسیون داخلی خوب خارجی و ایرانی را به شما معرفی میکنیم که حتما ارزش تجربه را دارند. پس تا پایان با ما همراه باشید. ضمنا تماشای ویدیویی که در همین رابطه برایتان ساختهایم را هم از دست ندهید. میخواهید خانه رویاهایتان را بسازید؟ برنامه دکوراسیون Room Planner رویایتان را طراحی میکند. به لطف این اپلیکیشن میتوانید از یک فضا، مثلا فضای خالی اتاق پذیرایی عکسی گرفته و سپس روی آن عکس با مدلهای سه بعدی اعمال تغییرات کنید. به عنوان مثال مبل و صندلی و کفپوش از برندهای مختلف روی آن قرار دهید و تغییر رنگها روی در و دیوار را با هم مقایسه کنید.

kitchen decorationدکوراسیون اتاق خواب باید با توجه به سلیقه شخصی افراد و هماهنگ با دیگر فضاهای خانه طراحی شود. تم دکوراسیون داخلی منزل بهتر است در بخشهای مختلف خانه نیز حفظ شود. برای مثال در دکوراسیون خانهای به سبک مدرن، دکوراسیون اتاق خواب هم مدرن طراحی شود. توجه داشته باشید که از تنالیتههای مختلف یک رنگ در بخشهای مختلف خانه استفاده کنید، با رنگها بازی کنید. برای حفظ هارمونی از متریال و تکستچرها کمک بگیرید. برای مثال اگر سبک روستیک را برای دکوراسیون منزل انتخاب کردهاید، روستیک بودن را در اتاق خواب، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی نیز به نمایش بگذارید. با انتخاب لوستر چوبی، ساعت دیواری یا میز تحریر چوبی روستیک و هر چیزی که فکر میکنید برای فضای مورد نظر مناسب است. چه خوشمان بیاید یا نه، ما مجبوریم ساعتهای زیادی از روز را در آشپزخانه سپری کنیم. طبخ غذا، تهیه مواد غذایی، آمادهسازی تنقلات، کیک و شیرینی و به طور کلی همه خوشمزهجات از دل این قلب تپنده خانه بیرون میآیند و مهمانیهایمان را به کاممان شیرینتر میکنند.

نظرسنجی: از دکوراسیون خانه چقدر خیلی درآمد دارید؟

kitchen decorationدر این مقاله بیش از 70 نمونه از زیباترین دکوراسیون داخلی منزل در ابعاد کوچک و نقلی را قرار داده ایم تا با دیدن آن ایده ای برای دکوراسیون منزل ایرانی بگیرید. ما در این مقاله بیش از 70 نمونه از زیباترین دکوراسیون داخلی منزل در ابعاد کوچک و نقلی را قرار داده ایم تا با دیدن آنها ایده ای برای چیدمان و دیزاین دکوراسیون جدید منزل ایرانی خود بگیرید. برای طراحی و اجرای هر یک از دکوراسیون های خانه های کوچک معرفی شده میتوانید با بساز و بچین در ارتباط باشید. ما دکوراسیون مد نظر شما را با بهترین کیفیت و متریال اجرا میکنیم. برای دیدن نمونه تصاویر تا انتهای مطلب همراه ما باشید. از رنگها روشن برای فضاهای کوچک استفاده کنید و تا حد ممکن از رنگهای تیره دوری کنید. از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید. تا حد امکان به نور طبیعی اجازه ورود بدهید و از نورهای مصنوعی برا دلبازتر دیده شدن فضا استفاده کنید. فضا را با استفاده از بافت و انواع اکسسوری شلوغ نکنید. سعی کنید دکوراسیون خانه کوچک را تا حد امکان تمیز و مرتب نگه دارید. در این مقاله نمونه تصاویری از دکوراسیون داخلی خانه های کوچک و نقلی را مشاهده کردید. شما از چه ایده ای خلاقانه ای برای چیدمان خانه ساده و شیک ایرانی خود استفاده کرده اید؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید. یا میتوانید تصاویر دکوراسیون منزل کوچک خود را برای ما در اینستاگرام بساز و بچین ارسال کنید.

kitchen decorationاگر دوست دارید فضای آشپزخانه شما بزرگ تر دیده شود از رنگ سفید استفاده کنید. انتخاب رنگ اتاق نشیمن یک مسئله بزرگ است. هنگام انتخاب بهترین رنگ برای اتاق نشیمن خود، باید به خاطر داشته باشید که این فضایی است که شما از مهمانان خود پذیرایی می کنید. البته، شما باید به دنبال یک طرح رنگی چشم نواز اما در عین حال آرامش بخش باشید. به گفته بسیاری از طراحان داخلی، رنگ سفید معروف ترین رنگ اتاق نشیمن سال است. اگرچه دیوارهای سفید در گذشته کسل کننده بوده اند، اما امروزه در سبک های مینیمال کاربرد فراوانی دارند. از آنجا که رنگ سفید همه کاره است، می تواند با طیف گسترده ای از سبک مبلمان و دیگر وسایل مطابقت داشته باشد. بنابراین، حتی اگر سبک طراحی داخلی شما با گذشت زمان تغییر کرد، دیگر نگران نقاشی مجدد دیوارهای خود نباشید. سفید رنگی بسیار جذاب است که در صورت انتخاب نور زرد می توانید آن را گرمتر کنید. هنگامی که آن را با نور سفید و لوازم جانبی تک رنگ ست می کنید، جذابیت آن بیشتر میشود. رنگ خاکستری یک ایده مدرن در سال 2021 است که باعث ایجاد سبکی مدرن و شیک میشود. این رنگ مناسب فضا سرویس های بهداشتی، اتاق خواب و نشیمن است. در نتیجه اولین چیزی که در دکوراسیون خانه مهم است، سلیقه و انتخاب شما است. با توجه به فضای موجود میتوانید از سبک ها، اکسسوری ها و رنگ های مختلف استفاده کنید. شما میتوانید هر قسمت از فضای خانه را به یک سبک متفاوت طراحی کنید.

kitchen decorationآنها به خوبی بافت سرد و یکنواخت دیوارها رو تغییر میدن و باعث میشن تا با یک فضای متنوع و جذاب روبرو بشید. حالا که با پرده ها و کاغذ دیواری و رنگ مناسب توانستیم سقف خانه را بلندتر جلوه دهیم و جذابیتی به دیوارهای خانه بدهیم، نوبت به نورپردازی خانه رسیده. نورپردازی مناسب باعث جذابیت بیشتر لوازم خانه میشود و نور مناسب و درست می تواند به شیکتر شدن خانه کمک کند. همیشه نور کم باعث تاریکی و کوچکتر نشان دادن فضای خانه میشود اما اگر نورپردازی به اندازه و درست باشد می تواند فضای خاصی را به دکوراسیون خانه شما دهد. همیشه مرتب بودن خانه باعث جذاب بنظر رسیدن فضای خانه میشود. برای مرتب بودن لوازم خانه لازم است تا میان لوازم خانه تعادل ایجاد نمیام. سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک به شما کمک میکند تا به راحتی تعادل را در لوازم چیدمان خانه خود ایجاد نماید. درسته که گفته شده که زیبایی در سادگیست اما همیشه این مسئله درست نیست و در هر دکوراسیونی صدق نمی کند.

Sins Of دکوراسیون خانه

چیدمان منازل کوچک معمولا کار سختی است؛ چرا که در این خانه ها فضای کافی برای تغییر دکوراسیون یا قرار دادن وسایل اضافی نخواهید داشت. همین موضوع سبب میشود در بسیاری از مواقع برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک به مشکل بخورید. در چنین مواقعی، استفاده از هر سانتی متر فضای خانه اهمیت پیدا میکند. شما باید بتوانید از یک خانه کوچک نهایت استفاده را ببرید. استفاده از راهکارهای زیر برای تبدیل کردن آپارتمان یا خانه کوچک شما به یک مکان مجلل، زیبا و جادار کمک می کند. پس اگر خانه کوچکی دارید و میخواهید تغییری در فضای آن بدهید، این مطلب آسمونی را مطالعه کنید. یکی از مهمترین نکات دکوراسیون خانه کوچک مرتب بودن آن است. علاوه بر این که مرتب بودن خانه یکی از اصول فنگ شویی است، این کار کمک خواهد کرد فضای بیشتری برای مانور دادن داشته باشید. به ویژه در خانه های کوچک، هر چه اتاق ها مرتب تر و خلوت تر باشند، فضای خانه شما بزرگتر به نظر خواهد رسید.

5 روش‌ها شما قادر خواهید بود توسعه خلاقیت خود را استفاده از دکوراسیون خانه

kitchen decorationیکی از رنگ هایی که هیچ گاه کهنه نمی شود رنگ سفید است. دکوراسیون خانه سفید می تواند محیطی شاداب را برای اعضای خانه ایجاد کند. در طراحی دکوراسیون داخلی ایده های جالبی برای استفاده از رنگ سفید وجود دارد که می تواند با قرار گرفتن در کنار رنگ های دیگر فضایی غیرقابل تصور خلق نماید. اگر دوست دارید دکوراسیون منزل خود را به رنگ سفید انتخاب کنید توصیه ما این است که برای پیدا کردن ایده، سراغ مجلات و وب سایت هایی که در زمینه طراحی دکوراسیون فعالیت دارند بروید. یکی از مشکلاتی که برای دکوراسیون های کوچک آپارتمانی وجود دارد، کمبود فضاست. ممکن است شما ایده ها و آرزوهای بسیاری برای دکوراسیون داخلی خانه خود داشته باشید اما نباید از مسئله کمبود فضا غافل گردید. افرادی که تازه زندگی مشترک خود را شروع کرده اند به دنبال آپارتمان های با متراژ کم، مثلا ۴۰ متری می گردند تا اگر شرایط مهیا باشد آن را خریداری نمایند و از دغدغه پرداخت اجاره خلاص شوند.

هفت نکته‌های توپ فرد در دکوراسیون خانه

اما قبل از اینکه شما هر یک از این کارها را انجام دهید به اطراف خود نگاه کنید. نگاهی انتقاد آمیز به دکوراسیون خانه کنونی خود بی اندازید. چه چیزهایی را در آن دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید و نمی پسندید؟ آیا از زیبایی دکوراسیون و معماری خود احساس رضایت می کنید؟ درباره ی راحتی و پارچه ها ، پرده ها و رنگ ها چطور؟ از این روش برای یادگیری استفاده کنید. هر چیزی را که دوست دارید در طراحی جدید هم تکرار کنید و هرچیزی را که دوست ندارید تکرار نکنید چون فقط برای شما جالب و آشنا هستند. لیست خواسته های خود ورودی آشپزخانه بدون اپن را بنویسید. در این لیست بدون در نظر گرفتن هزینه هر چیزی را که میخواهید بنویسید. سپس کارهایی که می توانید خودتان برا دکوراسیون منزل انجام دهید و کارهایی که همین حالا می توانید انجام دهید و در نهایت کارهایی که باید برای آنها صبر کنید را بنویسید. شروع به جمع آوری عکس هایی از اتاق هایی کنید که طراحی آن ها را دوست دارید ، در این صورت شما با این عکس ها به طراح خود کمک می کنید که خواسته و شخصیت شما را بهتر بشناسد.

kitchen decorationحتی اگر نورگیری پذیرایی با توجه به پنجره بزرگ آن کاملا عالی باشد، باز هم یک کاغذ دیواری خلوت یا اکسسوری کوچک تری از بوفه بزرگ ، می توانست تزیین مناسب تری محسوب شود. میز تلویزیون مدرن ، اکسسوری و دکوراتیو های ثابت و متحرک دیواری در بخش نشیمن ، با احترام به سلیقه صاحب خانه، ایده های نسبتا صحیح و متناسبی با دکوراسیون این منزل هستند. سقف این بخش از منزل شاید با یک طراحی ساده تر و نورپردازی های کمتر ، می توانست نمای جذاب و خلوت تری ایجاد کند. خانه سوم ما را که در تصاویر مشاهده می فرمایید، یک آپارتمان مسکونی به وسعت تقریبی ۱۲۰ متر مربع و دارای دو اتاق خواب واقع در شهر تهران می باشد. طرح معماری ساختمان ، به صورت یک پلان مستطیل شکل می باشد که در چیدمان مدل دکوراسیون خانه، در ابتدای آن فضای آشپزخانه ، در بخش میانی مبلمان نشیمن و در بخش انتها ست پذیرایی واقع شده است. میزغذاخوری در چیدمان این خانه مشاهده نمی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی