مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

توجه کنید می توان برای کم نمودن بار ایستایی و بی روح بودن فضا را با استفاده از چند قلم لوازم با رنگ های متضاد از بین برد. همچنین استفاده از یک رنگ براق نیز به ایجاد انرژی بیشتر در محیط کمک زیادی می کند.مجله مبلمان بست فرنیچر یکی از پر طرفدارترین نوع سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری استفاده از سبک دکوراسیون صنعتی است. این سبک که با انقلاب صنعتی در اروپا به صورت گسترده ای در میان علاقمندان به دکوراسیون داخلی رونق گرفت پر از انرژی و تحرک و هیجان است. تجهیزات اداری در این سبک بزرگ و حجیم بوده و کل فضا با لوازم زیبا با رنگ هایی تند و پر حرارت آکنده است. در این سبک می توان لوازم پر زرق و برق در نظام سرمایه داری را در هر قسمت از محیط به خوبی مشاهده نمود. در این سبک با استفاده از نور و رنگ، محیطی شاد و جذاب خلق نمود.

آرموار یک کمد فرانسوی است و روی آن بسیار تزئین شده و حکاکی شده است. رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی فرانسوی متفاوتند. در طراحی داخلی فرانسوی از رنگ های طلایی، آبی، قرمز، سبز استفاده می شود. در سبک فرانسوی از طرح گل و گیاه و برگ در قاب آینه و صندلی های چوبی بسیار استفاده می شود. میز و صندلی های یک منزل با طراحی داخلی فرانسوی بیشتر دارای لبه های دالبری شکل هستند تا لبه های صاف و مستقیم. در رنگ آمیزی دیوار و سقف یک منزل با طراحی داخلی فرانسوی ممکن است از رنگ های سفید و کمرنگ استفاده شود، ولی روی هم رفته از طرح و الگوهای گل دار (گل گلی) هم استفاده می شود. دکوراسیون داخلی فرانسوی برجسته، دلربا و شیک است. بر خلاف چیزی که اثر افراد فکر می کنند سبک فرانسوی متظاهر و خودنما نیست بلکه بسیار خاکی و همینطور مطبوع است. روشن، ساده، سفید و آبی خلاصه ای از سبک طراحی داخلی سوئدی است.

این آشپزخانهها در کنار سبک قدیمی و روستایی خود میتوانند کاملا مدرن و کاربردی هم باشند. گلها و گیاهان طبیعی نقش مهمی در گرمتر کردن فضای آشپزخانه دارند و بهتر است استفاده از آنها را جدی بگیرید. اگر آشپزخانه شما نور طبیعی خوبی دریافت میکند میتوانید از این فرصت استفاده کرده و فضایی گرم خلق کنید. در سبک صنعتی هیچ چیز پوشیده نیست و عناصر خام مثل فلز و سنگ و آجر و حتی لولهها و … را میتوان در بخشهای مختلف منزل مشاهده کرد. در این سبک فضا شبیه کارخانهها است اما باید با ترفندهایی در آن روح و زیبایی ایجاد شود. در سبک صنعتی به طور عمدی عناصر ساختاری فضا مثل تیرآهن و … به نمایش در میآیند. نورپردازی هم در این سبک، حالت صنعتی دارد و از لامپهای بزرگ و صنعتی برای این کار استفاده میشود. در سبک صنعتی تلاشی برای مخفی کردن تجهیزات و لولهها انجام نمیشود. اگرچه آشپزخانه همیشه یادآور رنگهای سفید و رنگهای فلزات و چوب است اما این به معنای آن نیست که نمیتوان از رنگها در دکوراسیون آشپزخانه کمک گرفت. در واقع سبک رنگارنگ هم یک سبک خاص است که میتواند فضای آشپزخانه را شاد و دلپذیر کند. برای رنگی کردن فضای آشپزخانه میتوان از یک رنگ غالب مثل آبی، سبز و … استفاده از عناصر رنگی مثل ظروف، منسوجات، میوهها و … هم به گرم شدن و رنگارنگ شدن فضا کمک میکند. رنگهای متضاد هم در کنار هم ترکیبی دلپذیر و چشمگیر به وجود میآورند. شما میتوانید به یک یا دو رنگ محدود نباشید و از تمام رنگها برای زیبایی فضای آشپزخانه کمک بگیرید. اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت میتوانید مقالات مشابه را در بخش سایر مقالات در مجله قرمز شاخه دکوراسیون داخلی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

طراحی داخلی ساختمان در زیبایی ساختمان اثر ویژهای داره. در واقع طراحی داخلی ساختمان نقش ویترین خونه رو داره که میتونه زیبایی رو به خونه بیاره. یعنی با دکوراسیون داخلی، انرژی و روح به خونه میاد. همونطور که گفتیم، طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان میتونه هر محیطی را جذابتر و زیباتر کنه. در ادامه 30 مدل طراحی داخلی نمایش داده میشه که میتونی از بین اونها ایده بگیری و بهترین انتخاب را برای خونهات داشته باشی و فضای خونه را زیباتر کنی. برای طراحی داخلی ساختمان، اولین موضوعی که اهمیت پیدا می کنه؛ هارمونی رنگ هاست. همیشه باید از طیف رنگی مناسب استفاده کرد. رنگ هایی که نزدیک به هم هستند؛ جذابیت بیشتری دارند. در طراحی داخلی ساختمان، بازی با رنگها هم نقش پر رنگی داره؛ مثلاً با وجود رنگهای خنثی یک رنگ گرم میتونه کلی انرژی به فضای خونه بیاره. وقنی از طیف رنگی خنثی مثل طوسی استفاده بشه یک رنگ گرم مثل زرد و یا نارنجی میتونه انرژی بخش باشه.

  • مبلمان استیل فرانسوی
  • مبل استیل
  • ریتولد (Rietveld Style)
  • تیرهایی با برش های ناهموار
  • دیوار برشی چیست؟
  • عدم تقارن اشیاء در آن
  • ست ناهارخوری ارغوان

از این قبیل سنگها برای نمای سنگ آنتیک پشت تلویزیون با تنوع رنگ بالا و امکان ست شدن با انواع دکوراسیون داخلی استفاده میشود. کاربرد سنگ آنتیک برای دیوار پشت تلویزیون تنها به این مورد ختم نشده و در موارد خاص و پیشرفته تر با ساخت انواع و مدلهای مختلف میز تلویزیون دیواری با سنگ آنتیک همراه است. میز تلویزیون دیواری با سنگ آنتیک وابسته به نوع تلویزیون بستگی داشته که میتواند ال سی دی، ال ای دی در ابعاد مختلف باشد. میزهای تلویزیون به دلیل قرار گرفتن در سالن منزل و جلب توجه افراد در دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردارند. امروزه استفاده از کناف، ام دی اف و دیگر متریالهای دکوراتیو در کنار سنگ آنتیک برای ساخت انواع میز تلویزیون رایج شده است. مدلهای خاصی از میز تلویزیون دیواری با سنگ آنتیک برای استفاده در طراحیهای داخلی مختلف ارائه میشود. علاوه بر کاربرد سنگ آنتیک پشت tv و تزیین دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک استفاده از این متریال در حالت طبیعی و مصنوعی برای ساخت میز تلویزیون یک ایده جذاب و خاص میباشد. ست کردن دیوار پشت تلویزیون با میز دیواری آنتیک تلویزیون از موارد پر کاربرد و منحصر به فرد در طراحی داخلی منزل است.

کابینت های چوبی یا مستقیما از چوب خالص تولید می شوند یا از مصنوعات چوب مانند ام د اف ساخته می شوند. این نوع از کابینت ها طرفداران زیادی دارند و هماهنگی زیادی با دکوراسیون داخلی خانه ایجاد می کنند. زیبایی این کابینت ها به قدری است که گاها می توانند به تنهایی بار جذابیت ظاهری دکوراسیون داخلی خانه را به دوش بکشند. این کابینت ها درواقع از مصنوعات چوب ساخته می شوند؛ یعنی از ورقه های چوبی مخصوص به عنوان مغزی و یک لایه روکش. تقریبا تمام کابینت هایی که از مصنوعات چوبی تولید می شوند همین ساختار را دارند؛ یعنی یک مغزی و روکش؛ اما طبیعتا در جنس این مغزی و روکش باهم فرق می کنند. مخصوصا در بخش روکش. بیشتر مغزی های انواع کابینت های چوبی از ورقه های چوبی ویژه ای به نام ام دی اف ساخته می شوند. اتاق خواب مستر استاندارد خود ورقه های ام دی اف آن قدر زیبایی و جذابیت دارند که به تنهایی می توانند عنصر بسیار خوبی برای ساختن کابینت باشند.

لوسترهایی که برای اتاق خواب دختران طراحی میشوند تنوع رنگ و طرح و سایز بالایی دارند که میتوان آنها را در اتاقهای کوچک و بزرگ نصب کرد. انتخاب لوستر اتاق خواب مناسب دغدغه بسیاری از بانوان و دختران خوش سلیقه است و با تنوع زیادی که در این المان دکوراتیو دیده میشود میتوان گفت که انتخاب گزینهای مناسب کمی گیج کننده است. معمولا دخترانی که بزرگسال هستند تمایل دارند یک فضای شیک و رمانتیک برای اتاق خوابشان ایجاد کنند که زمان ورود به اتاق خواب و استراحت آرامش بیشتری را جذب کنند. دخترانی که بزرگسال هستند معمولا میدانند که به دنبال چه نوع لوستری برای اتاق خوابشان هستند و انتخاب کمی راحتتر است. اصولا زمانی که لازم است برای اتاق خواب خود یک لوستری را انتخاب کنند بایستی که به طرح و سبک دکوراسیون اتاق خوابشان دقت کنند و لوستر انتخاب شده را متناسب با آن تهیه و خریداری کنند. لوستری که تهیه میشود علاوه بر نورپردازی مناسب لازم است که به اتاق دخترانه جلوه خاص و زیبایی ببخشد.

این مبل نیز با توجه به فرم راست و کشیدهای که دارد همراه با دستههای فرمدار گرد گونه، هم برای گوشه نشیمن و همچنین برای نقاط میانی فضای پذیرایی در دکوراسیون داخلی به عنوان نقطه عطف بسیار مناسب خواهد بود. این مدل گویی برای سربازهای جنگجهانی که بازوهای خود را در جنگ از دست دادهاند ساخته شده و به بیدست شهرت یافته است. این مبل در بین انواع مبل با دارا بودن دسته کوتاه یا محل قرارگیری دست، پایینتر از حد استاندارد و در عینحال بلند بودن پشتیهای پشت سر به مدل انگلیسی مشهور است. با توجه به ویژگیهای بیان شده این مبل از جمله مبلهای راحتی در دکوراسیون داخلی است و باتوجه به جنس پوشش و مدل آن میتواند در قسمتهای مختلف پذیرایی قرار گیرد. احساس نرمی و فرو رفتن در عمق یک بخش نرم، خستگی را از تن بیرون نموده و احساس آرامش خوبی با آدم القا می کند به خصوص اگر این مبلها به ماساژور نیز مجهز شده باشند.

راه ششم که دشوارترین راه برای این که بدانید چه رنگهایی با هم ست میشوند، استفاده از چهار رنگ مکمل در یک فضا است. استفاده از این ترکیب این است که از یک رنگ به عنوان زمینه و از دیگر رنگها به عنوان لهجه (رنگی متفاوت نسبت به رنگ اصلی و پس زمینه که به عنوان زینت) استفاده کنید. به عنوان مثال رنگهای سبز، نارنجی کم رنگ، قرمز و آبی چهار رنگ مکمل محسوب میشوند. ورودی آشپزخانه بدون اپن امروزه در “طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن” مبلمان جز وسایل ضروری است زیرا هم باعث زیبایی فضای سالن پذیرایی است و هم برای استراحت و راحتی ساکنین و مهمانان استفاده می شود. سعی کنید با توجه به فضای سالن پذیرایی مبلمان پذیرایی را از دو نوع کلاسیک و مدرن انتخاب کنید. زیرا استفاده تنها از یک مدل باعث بی روحی دکوراسیون می شود. بهتر است کیفیت پارچه و چوب مدل مبل پذیرایی بسیار بالا باشد. اگر فضای اتاق پذیرایی بزرگ است می توانید از دو دست مبلمان با هارمونی رنگ با یکدیگر استفاده کنید و این موضوع را در نظر داشته باشید که مبلمان غذا خوری با نیمکت و صندلی امسال بسیار ترند شده است.

دکوراسیون داخلی 2022 تا این زمان چالشهای بسیاری به همراه داشته است. اما به طور کلی میتوان گفت برای بخش پذیرایی و نشیمن طراحیها به سمت و سویی رفته که رنگهای خنثی و سادگی و در مواردی بازگشت به گذشته به چشم میخورد. یکی از نمونههای بازگشت به گذشته، استفاده از پارچه مخمل است. مخمل از پارچههایی است که برای کاربردهای متنوع مانند لباس همواره پرطرفدار بوده و از سالیان دور در چرخه دکوراسیون داخلی و در کاربردهایی چون پرده و مبلمان وجود داشته است. در حال حاضر با توجه به طراحیهای جذاب سراسر دنیا به نظر میرسد در دوره دوم محبوبیت آن هستیم و دلیل آن هم بسیار ساده است. نرم و لطیف بودن و بافت جذاب مخمل. برای مدتهای طولانی مبلمان روشن با وجود ظاهری جذاب در فضای نشیمن کمتر استفاده میشد. پارتیشن چیست؟ چرا که پرمصرفترین بخش خانه نشمین است و مبلمان آن بیشتر در معرض انواع آلودگیهاست. اما سالهاست به لطف پارچههای ضد لک و مقاوم در برابر هر نوع آلودگی، محدودیتی برای استفاه از آن وجود ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی