مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ خارجی

شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۱۱ ب.ظ | | ۰ نظر

چه لپ تاپی برای تحصیل خوبه؟ استفاده از لپ تاپ در سال های اخیر بدلیل دورکاری افزایش چشمگیری داشته است و تقریبا همه افراد در هر کار و رشته تحصیلی، نیاز به تهیه یک لپ تاپ مناسب دارند. به دلیل همه گیری ویروس کرونا، آموزش از راه دور و دورکاری بسیار فراگیر شده است و به همین دلیل، لیست بهترین لپ تاپ های دانشجویی بسیار مهم و کاربردی می باشد. انتخاب لپ تاپ مناسب یکی از مهم ترین مراحل خرید این محصول دیجیتال پر کاربرد است. این که بگوییم به برند توجه نکنید و فقط به مشخصات لپ تاپ دقت کنید طبیعتا کار هوشمندانه ای نیست، اما این سوال که برند مورد علاقه شما چه جایگاهی در بین رقبا دارد، سوال مهمی می تواند باشد که در پی پاسخ دادن به آن هستیم؟ انتخاب لپ تاپ مناسب طبیعتا شامل موارد گسترده ای است که می توانید در مطلب "راهنمای خرید لپ تاپ" در مورد آن مطالعه کنید ، اما برند همیشه جزو اساسی ترین و شاید اولین معیارهای انتخاب لپ تاپ بوده است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ خارجی

بهترین آموزشگاه فنی در تهران و ایران کدام است؟ دوره هایی وجود دارد که می توان آموزش تعمیرات لوازم خانگی را در آن یاد گرفت و پس از آن این شغل را ادامه داد. همانطور که می دانید امروزه مشاغل فنی مانند تعمیرات بردهای الکترونیکی، نصب پکیج دیواری، تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم خانگی و غیره در کشور از بازار کار عالی و پردرآمدی برخوردار می باشند. در قسمت های مختلفی از حوزه لوازم خانگی می توان فعالیت نمود. اخبار بازار - به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوازم خانگی یکی از مشاغلی است که از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان از طریق آن به درآمد زایی خوبی رسید. تولید انواع لوازم خانگی، فروش این وسایل و تعمیر آنها از جمله کارهایی است که در زمینه لوازم خانگی می توان وارد شد. بهترین محل برای نصب پکیج دیواری کجاست؟ لوازم خانگی یکی از مشاغلی است که از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان از طریق آن به درآمد زایی خوبی رسید.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ دانشجویی

تا به امروز نیز شباهت رابط کاربری فتوشاپ با سایر محصولات شرکت ادوبی حفظ شدهاست. فتوشاپ ۵٫۰ این مشکل را با قابل ویرایش کردن متنها حل کرد و این امر یک جهش بزرگ و رو به جلو برای فتوشاپ محسوب میشد. Adobe Photoshop 5.0 در ماه مه سال ۱۹۹۸ برای Mac و Windows بهطور همزمان منتشر شد؛ با تعدادی از ویژگیهای جدید از جمله متن قابل ویرایش، قابلیت چندین بار Undo کردن و سیستم مدیریت رنگ. قابلیت چندین بار Undo کردن، یکی دیگر از ویژگیهای قابل توجه و بسیار مفید فتوشاپ است که باعث میشد طراحان چندین بار به مراحل قبلی طراحی خود بازگردند. در تمام نسخههای قبلی فتوشاپ، امکان افزودن متن وجود داشت، اما به محض این که شما متن را مینوشتید، متن توسط نرمافزار Rasterize میشد که این اتفاق منجر به تار شدن متن میشد. به همین دلیل این متنها برای استفاده در منوی وبسایت، خبرنامه، روزنامه یا مجله مناسب نبودند. درباره لپ تاپ استوک اروپایی مطالعه کنید.

ندارید، لپتاپهای شخصی یا مشتریپسند برای شما طراحی شدهاند. مینی لپتاپ به لپتاپهایی کوچکتر از لپتاپ معمولی و بزرگتر و کاراتر از موبایل و تبلت گفته میشود. این لپتاپها عمر بسیار خوبی دارند و مستحکماند، عمر باتری آنها بالاتر است و رم و CPU قویتری دارند، حتی برای ارتقاء هم تعویض قطعات آن راحتتر است. اما اگر با لپتاپ خود کار خاصی دارید، برای مثال برنامهنویسی، گرافیک، تدوین، نقشهکشی و کارهایی که به امکانات سختافزاری بهتری نیاز دارند، لپ تاپ صنعتی یا همان بیزنسی را انتخاب کنید. ممکن است در ابتدا کمی بیشتر هزینه کنید، اما خیالتان راحت خواهد بود که لپتاپ شما تا سالها بدون مشکل برایتان کار خواهد کرد. مفهوم لپ تاپ لمسی در واقع بیشتر به یک تبلت با امکانات لپتاپ و کیبورد اکسترنال تبدیل شد. بیشتر برندهای اصلی ساخت و تولید لپتاپ، در کنار محصولات کلاسیک خود، لپتاپهای لمسی را هم تولید میکنند. این محصولات بهخاطر سهولت در استفاده در مدت زمان کوتاهی، طرفداران زیادی پیدا کردند. این لپتاپها همگی یک شکل نیستند مانند لپتاپهای عادی، خصوصیات، نقاط قوت و نقاط ضعف مختلفی دارند.

در غیر این صورت بازدهی آن به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

علت آن هم این است که اگر کارت گرافیک توان خنک کردن گرمای شدید را نداشته باشد، ممکن است کارت گرافیک دچار آسیب شود. بنابراین خنک کننده کارت گرافیک مسئول پایین آوردن، دمای GPU است. باید گفت کارت گرافیک مسئول تبدیل اطلاعات تصویر به سیگنال های نمایشگر است. اورکلاک کردن قدرت کارت گرافیک را بالاتر می برد و قطعا این ویژگی در بازی تاثیرگذار است. در غیر این صورت بازدهی آن به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. زیرا بعضی بازی ها سرعت بالایی دارند و به اورکلاک کردن نیازی ندارند، و البته اورکلاک زیاد هم طول عمر کارت گرافیک را کمتر خواهد کرد، پس در مواقعی که نیاز دارید کارت گرافیک را اورکلاک کنید. اگر شما کارت گرافیک نداشته باشید، قادر به دیدن تصویری روی نمایشگر خود نخواهید بود. توجه داشته باشید سرعت کلاک مهم است اما ضروری نیست. توان حرارتی یا TDP به مقدار گرمایی گفته میشود که تراشه یا سی پی یو، یا جی پی یو تولید می کند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ تهران

تبلت لنوو مدل TAB M7 یک تبلت ارزان قیمتست که با وجود سختافزار نه چندان قوی، باز هم ارزش خرید بالایی دارد. اگر نمیخواهید پول زیادی خرج کنید و دنبال یک تبلت ۸ اینچی و قوی برای وبگردی، تماشای یوتیوب و انجام کارهای ساده هستید، این مدل انتخاب جالبیست. اگرچه دوربینها و بلندگوهای آن چندان عالی نیستند، اما صفحه نمایش و عملکرد آن نسبت به قیمتش رضایت بخش است. اگر طرفدار برندهای ایرانی هستید، تبلت جی ال ایکس مدل F8 و مدل F8 پلاس نیز در این بازه قیمتی گزینههای مناسبی هستند و میتوان به عنوان بهترین تبلت جی ال ایکس از آنها یاد کرد. به لطف Android Go، این دستگاه هیچ نرمافزار غیرضروری نداشته و با قیمتی کاملاً اقتصادی، تقریباً هر قابلیتی که از دستگاهی در این کلاس انتظار دارید را ارائه میدهد. تبلت لنوو مدل “TAB M8 8505X” با توجه به قیمت مناسبش یک گزینه بسیار خوب برای خرید محسوب میشود. انتخاب آگاهانه سیستم مورد نیاز وارزون را دنبال کنید.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ فروشگاه

با اینکه بهاندازه لپتاپهای معمولی از محبوبیت برخوردار نیستند، اما طرفداران خاص خود را دارند. بهطور کلی نوتبوکها، اولترابوکها یا همان اولترا نوتبوکها سبکترین انواع لپتاپها هستند. این روزها آنقدر وسایل الکترونیکی متنوعی با ویژگیها و امکانات مختلف تولید میشوند که دیگر مرزبندی بین محصولات خیلی معنا ندارد. حمل لپتاپهای سنگین پس از مدتی طاقتفرسا میشود، به همین دلیل لپ تاپ سبک و انواع مختلف آن مورد توجه و علاقه کاربران قرار گرفتند. همچنین قطعات گرانتری هم دارند، اما در کل جزو شیکترین لپتاپها شناخته میشوند. شما میتوانید بسته به بودجه، کاربری و علایق خود یکی از انواع لپتاپهای سبک را انتخاب کنید. دقت کنید که بهعلت سبکی، قطعات ظریفی هم در آنها بهکار رفته است. بنابراین از لپتاپهای دیگر حساسترند و ممکن است با کوچکترین ضربهای صدمه ببینند. اگر دانشجو یا فریلنسر هستید، احتمالاً نیاز دارید لپتاپتان را با خود حمل کنید و به جاهای مختلفی ببرید. برای مثال در قیمت لپتاپهای لمسی محصولاتی وجود دارند که در رده مینی لپتاپ هم قرار میگیرند. لپ تاپ مینی را از نظر قیمتی نباید دست کم بگیرید، آنها هم به اندازه لپتاپها و گوشیهای موبایل در انواع اقتصادی، میانرده و لوکس تولید و عرضه میشوند. این لپتاپها از مینی لپتاپها تا اولترا نوتبوک یا اولترابوکها را در برمیگیرند و طیف وسیعی دارند.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سال"

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تنوع بالای گوشی های هوشمند، بخش سخت افزار و نرم افزار گوشی ها به یکی از گزینه های مهم در زمینه خرید موبایل تبدیل شده است. این دو سیستم عامل قدرتمند و پرطرفدار، در از صحنه به در کردن و کمرنگ کردن سهم بازار و فروش سیستم عامل های دیگر، استاد هستند. از سیستم عامل های مختلف گوشی های موبایل میتوان به iOS ،BlackBerry ،Bada ،Symbian ،windows phone ،Palm ،Tizen ، Java و Android اشاره کرد. هر کدام از این سیستم عامل ها، دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند که آن ها را با رقیبان خود متمایز می کنند. در حال حاضر سیستم عامل Android (اندروید) و سیستم عامل iOS (آی او اس) بزرگترین و مهمترین سیستم عامل های موبایلی هستند که در میان رقبا خود، یکه تاز میدان هستند. در همین راستا سیستم عامل گوشی های موبایل هم در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند و انتخاب را برای خریداران چالش برانگیز تر از پیش کرده اند.

برخی امکانات و ویژگی های این لپ تاپ، در واقع بستگی به نوع استفاده شما از آن دارد. برای مثال، فقط یک پورت USB دارد. با این حال در نسخه ی جدید، ظرفیت RAM و سرعت SSD، افزایش یافته است. زیرا سرعت آن، مناسب چنین کاربردی نیست. این محصول با قیمت 1299 دلار در بازار مشتریان شرکت اپل عرضه می شود. اما اگر شما نیاز داشته باشید که به طور همزمان، هم دستگاه را شارژ کنید و هم لپ تاپ را به هارد خارجی متصل کنید، این ممکن است جزء عیوب دستگاه به شمار آید. در 90 درصد موارد، یک پورتUSB برای لپ تاپ کافیست. اگر از این لپ تاپ برای ویرایش فیلم یا نصب بازی های متعدد استفاده می کنید، اگر چه جزو برترین لپ تاپ های 2017 است؛ اما باید گفت که نباید انتظار عملکرد بالایی از آن را داشته باشید. پردازشگر این دستگاه از نوع Koby Lake و 3 هسته ای است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی