مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فروشگاه لپ تاپ دست دوم ارزان

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴ ق.ظ | | ۰ نظر

فروشگاه لپ تاپ دست دوم ارزان

laptopلپ تاپ استوک ، لپ تاپ هایی هستند که فصل فروش آنها در کشور های خارجی به اتمام لپ تاپ dell precision رسیده است. به عبارت دیگر نمی توان لپ تاپی که تازه به بازار عرضه شده است را خریداری کرد. ممکن است در هنگام خرید نتوانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما قیمت پایین و مقرون به صرفه آن باعث می شود که این موضوع اهمیت خود را از دست بدهد. A می باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود. فروش این محصولات در استوک تاپ نیز با همین گرید ها انجام می شود. لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری بسیار خوبی دارند و دارای کمترین خط و خش هستند. مدت زمان کارکرد این لپ تاپ ها گاهی به کمتر از 6 ماه می رسد. این لپ تاپ ها دارای خط و خش جزئی بوده و قابل چشم پوشی هستند. نداشته و از لحاظ سخت افزاری هیچ ایرادی ندارند. قیمت کمتری دارد و به صرفه تر است. نداشته و با خط و خش همراه است. خرید لپ تاپ استوک با وجود مزایای خوبی از جمله قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و سخت افزار حرفه ای، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده کالا است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد ! در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است. با این حال قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار می باشد. این اصلی ترین دلیلی است که کاربران به سمت خرید لپ تاپ استوک کشیده می شوند.

  • ظاهر مدرن و زیبا
  • مناسب برای رندر و پردازشهای سنگین مهندسی و طراحی
  • نرم افزار حسابداری ویژه (حسابان)
  • کارت گرافیک
  • صنعت: صنعت الکترونیک
  • امکان استفاده به عنوان کیف مسافرت
  • قابلیت ارتقاء حافظه: دارد
  • درآمد سالانه: 2.5 میلیارد دلار

laptopلپ تاپ ها نیز به گونه ای طراحی شده اند که برای کار کردن به انرژی کمتری نیاز دارند که مناسب مصرف روزانه میباشد. ما برای دسته بندی این دستگاه ها معیارهای متفاوتی قائل شده ایم. انواع لپ تاپ را میتوان بر اساس معیارهای متفاوتی از جمله، اندازه، نوع کاربری و برند دسته بندی نماییم. این محصول نمونه ای از انواع لپتاپ در اندازه و وزن کوچک بوده که مناسب برای حمل و نقل روزانه است و قیمت پایین تر نسبت به سایر این دستگاه ها دارد. اندازه صفحه نمایشگر این محصول، 10-15 اینچ میباشد. از سال 2011 این نمونه وارد بازار دیجیتال شده است که بمحصولی میان تبلت و لپ تاپ قرار میگیرد. از ویژگی اصلی این محصول، قدرت پردازنده بالا و ضخامت کم است که باعث سبکی آن شده است. این محصول با توجه به اینکه برای آموزش استفاده خواهد شد، نیاز به پردازنده قوی نداشته و میتوانید از مدل های میان رده استفاده کنید تا قیمت مناسبی را داشته باشد.

  1. نوآوری: 7 از 10
  2. عدم تولید لپ تاپ های بادوام
  3. طراحی ظریفی ندارند چون باید کولینگ قوی داشته باشند
  4. لپ تاپ ایسوس Ryzen 7
  5. System را انتخاب کنید تا مشخصات نمایش داده شوند
  6. تعداد کارمندان: 256 هزار (2020)
  7. نت بوکها (NetBooks)
  8. صنعت: رایانه و تجهیزات جانبی آن

برای این دسته از افراد مهمترین موضوع امنیت و پایداری اطلاعات ذخیرهشده است به همین دلیل بیشتر تمایل به استفاده از دستگاههایی دارند که پارامترهای امنیتی گوناگونی همچون رمزنگاری، حسگر اثرانگشت و… را در خود جایدادهاند. لپتاپهای تجاری اغلب دارای قدرت حمل مناسبی هستند و دو سایز ۱۳.۳ و ۱۴.۱ اینچ برای آنها توصیه میشود. یکی از پرطرفدارترین و جذابترین گروههای لپتاپ، محصولات دسته گیم است که برای بازی و پردازشهای سنگین طراحیشدهاند. این گروه که قیمت بالایی (حدود ۵ میلیون تومان یا بیشتر) دارند معمولاً دارای اندازه و وزن بزرگی هستند که همین ویژگی موجب دشواری در جابهجایی آنها میشود. لپتاپهای گیمینگ، گرانترین گروه از لپتاپهای کاربردی هستند و دو ویژگی قدرت پردازش محاسباتی و گرافیکی در آنها موردتوجه قرار میگیرد. مهمترین ویژگیهای دستگاههای خانگی و مالتی مدیا که بیشتر برای مشاهده عکس و فیلم و پخش موسیقی مورداستفاده قرار میگیرند صفحهنمایش دستگاه است. صفحهنمایش این محصولات ازنظر دو ویژگی اندازه و کیفیت باید در حد قابل قبولی باشد. سایر ویژگیهای صفحهنمایش مانند سطح روشنایی و زاویه دید نیز دارای اهمیت هستند.

اولین مورد اندازه صفحه نمایش است.

هنگام بررسی گزینه ها، درنظرگرفتن ویژگی هایی متناسب با نیازهای شما ضروری است. برای کمک به درک بهتر شما در ادامه می بینیم که هنگام انتخاب لپ تاپ چه چیزی واقعا مهم است. اولین مورد اندازه صفحه نمایش است. انتخاب سیستم عامل نیز مهم است. که اکثر لپ تاپ های دارای سیستم عامل ویندوز و لپ تاپ های اپل مک بوک ها سیستم عامل MacOS را دارند. از نظر مشخصات هم، ابتدا باید با نوع پردازنده CPU و قابلیت های گرافیکی و سپس به RAM دستگاه توجه کرد. همچنین به حافظه های ذخیره سازی که دو نوع دیسک سخت HDD و حافظه های پرسرعت SSD هم است باید دقت کنید. فرم و ساختار فیزیکی لپ تاپ و راحتی استفاده از آن نیز بسیار مهم است. مثلا صفحه کلید و صفحه لمسی برای بعضی از حوزه های شغلی مثل برنامه نویسان باید در طولانی مدت تجربه خوبی برای کاربر داشته باشد.

در بازارهای اروپا و آمریکا، عبارت لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی اختصاص داده میشود که به هر دلیلی فروش نرفته اند و در انبار فروشگاه های بزرگ باقی مانده اند. بنابراین این فروشگاه ها بنا به دلایلی همچون عدم پرداخت مالیات مجدد، تخلیه ی انبار و نیز افزایش نقدینگی برای خرید کالاهای جدید، محصولات خود را در حراج و با قیمتی پایین تر به فروش میرسانند. بنابراین اینکه در ایران به لپ تاپ های دست دوم لپ تاپ استوک میگویند اشتباه است. استوک در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره شده در انبار است. اما در زبان فارسی به معنای کالای دست دوم شناخته میشود. به همین دلیل، همیشه تصور ما این است که کالا دست دوم با نام استوک شناخته میشود. اما نکتهای که باید بدانید این است که همیشه اجناس استوک عموماً دستدوم یا کارکرده نیست. بسیاری از شرکتهای بزرگ اروپایی و آمریکایی از روش خاصی برای جلب توجه استفاده میکنند.

همه چیز شما آرزو می‌کردید درباره کامپیوتر و بودند ترسیدند بپرسند

laptopRazer یک ویژگی منحصر به فرد برای لپ تاپ ها ارائه می دهد. لپ تاپ ها با بهترین گرافیک روی صفحه نمایش عالی عرضه می شوند که دارای جدیدترین فناوری موجود در سیستم است. این لپ تاپ ها به دلیل گرافیک بدون نقص و تجربه بازی شگفت انگیزشان، محبوب هستند. Razer شرکتی نیست که دستگاه هایی را برای استفاده عمومی تولید کند. در عوض، این برند لپتاپهای مخصوص بازی را با اندازه های مختلف صفحه نمایش می سازد. Razer جامعه پشتیبانی مناسب و گسترده ای را برای تعامل کاربران ارائه می دهد. به غیر از این در صورت بروز مشکلات گسترده، می توانید از طریق کانال های آنلاین، مکالمات تلفنی و ایمیل با تکنسین های آنها ارتباط برقرار کنید. این برند از طریق شریک خدمات خود در مهندسی Acro به الزامات خدمات فیزیکی توجه می کند. لازم به ذکر است که گارانتی یک ساله ارائه شده تمام عیوب ساخت را پوشش می دهد.

ایشان کارشناسی خود را در سال ۱۳۵۴ از دانشکدهٔ مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد خود را در سال ۱۳۵۶ از دانشکدهٔ برق و علوم کامپیوتر دانشگاه برکلی در کالیفرنیا اخذ کرد. در سال ۱۳۵۸ به عنوان مربی در دانشکدهٔ ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف استخدام شد. در سال ۱۳۶۳ جهت ادامهٔ تحصیل به آمریکا رفت و در سال ۱۳۶۸ دکتری خود را از دانشکدهٔ علوم کامپیوتر دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا گرفت. همان سال به ایران برگشت و به عنوان استادیار دانشکدهٔ تازه تأسیس مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف کار خود را دنبال کرد و سمتهایی چون ریاست دانشکده، معاونت تحصیلات تکمیلی و مدیر گروه نرمافزار دانشکده را عهدهدار بود. او در سال ۱۳۷۹ به سمت دانشیاری و در سال ۱۳۸۴ به مرتبه استادی در این دانشکده ارتقاء یافت و اکنون نیز در این دانشکده تدریس میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر محمد قدسی به این لینک از ویکی پدیا مراجعه کنید.

G3 15 نقطه ورود لپتاپ دل به دنیای لپتاپ های گیمینگ بود.

فناوری Nvidia GeForce RTX در لپتاپهای لنوو به ارائه عملکرد فوقالعاده سریع و در عین حال کم نویز کمک میکند. همچنین گرافیک آن با هوش مصنوعی بهبود یافته است تا تصاویر با کیفیتتری را در طول بازی ارائه دهد. طراحی این سیستم به گونهای است که دمای داخل دستگاه را در محدوده مناسب نگه میدارد و به شما کمک میکند تا بدون نگرانی از داغ شدن بیش از حد دستگاه خود، بازی را برای مدت طولانی ادامه دهید. G3 15 نقطه ورود لپتاپ دل به دنیای لپتاپهای گیمینگ بود. این مدل گام به گام از G5 15 به مدلهای بالاتر ارتقا یافت. لپتاپهای G3 و G5 مدلهای پایینتری در این سری هستند و برخی از ویژگی های آنها همپوشانی دارند. اساساً میتوانید با استفاده از G3 به همان پیکربندی و عملکرد مشابه G5، اما با قیمت کمتر دست پیدا کنید. بدنه فلزی G7 باعث میشود یک حس برتری نسبت به G5 داشته باشید. صفحه کلید آن برای بازی طراحی بهتری دارد.

laptopاین پردازندهها تنها حاوی ۴ عمل اصلی و اعمال منطقی ریاضی و مقایسهای به علاوه چند دستور بیاهمیت دیگر میباشند. هرچند ذکر این نکته ضروری است که دستورها پیچیده نیز از ترکیب تعدادی دستور ساده تشکیل شدهاند و برای پیادهسازی این دستورها در معماریهای مختلف از پیادهسازی سختافزاری (معماری CISC) و پیادهسازی نرمافزاری (معماری RISC) استفاده میشود. این امکان را به رایانه میدهد تا اطلاعات را وارد یا خارج کنند. دستورالعملها در داخل رایانه به صورت اعداد مشخص شدهاند - مثلاً کد دستور العمل (copy instruction) برابر ۰۰۱ میتواند باشد. مجموعه معین دستورالعملهای تعریف شده که توسط یک رایانه ویژه پشتیبانی میشود را زبان ماشین مینامند. در واقعیت، اشخاص معمولاً به زبان ماشین دستورالعمل نمینویسند بلکه بیشتر به نوعی از انواع سطح بالای زبانهای برنامهنویسی، برنامهنویسی میکنند تا سپس توسط برنامه ویژهای (تفسیرگرها (interpreters) یا همگردانها (Compilers) به دستورالعمل ویژه ماشین تبدیل گردد. در رایانههای معاصر واحد محاسبه و منطق را به همراه واحد کنترل در یک مدار مجتمع که واحد پردازشی مرکزی (CPU) نامیده میشود، جمع نمودهاند.

laptopهر سه گزینه موجود عالی هستند و نمی توان خیلی به آنها ایراد گرفت بهتر است ببینید دقیقا خودتان چه چیزی می خواهید و استفاده شما چیست؟ حالا به شما دو مدلی را معرفی میکنم که جز بهترین مدل لپ تاپ می باشند و عملا برای هر کاری مناسب هستند. پردازنده مرکزی intel core i7 10510u سرعت پردازش بسیار بالایی دارد و دیگر خبری از کندی و هنگ کردن نیست. پردازنده گرافیکی این مدل نیز Nvidia mx250 gddr5 می باشد که این لپ تاپ را مناسب پردازش بازی های سنگین کرده است. رم آن 16 گیگابایت می باشد اما ddr3 بودن آن می تواند کمی مشکل ساز باشد. حافظه داخلی آن نیز یک ترابایت ssd می باشد. قطعا لپ تاپی با این مشخصات برای بسیاری از کارهای پردازشی و گیمینگ مناسب می باشد و شما از تا سالها از شر خرید لپ تاپ جدید و هنگ کردن و کند شدن راحت می کند.

هر چقدر که یک باتری چرخههای کمتری را تجربه کند، به همان اندازه عمر بلند مدتش، طولانیتر خواهد بود. پس اگر شرایطی برایتان پیش آمد که میان چند گزینه برای خرید مردد ماندید، سعی کنید حتما گزینهای را انتخاب نمایید که عمر کوتاه مدت باتریاش بیشتر از همه است. در این شرایط، میتوانید در طولانی مدت، باتری بادوامتری داشته باشید و از شارژدهی عالی لپتاپتان هم نهایت لذت را ببرید. با این که در بالا راجع به یک عمر مشخص برای باتری لپتاپ ایسوس صحبت کردیم، اما ماجرا فقط به اینجا ختم نمیشود. پاسخ به سوال لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد، بستگی به موارد متعددی دارد. یکی از این موارد بحث سختافزار است. اگرچه اشاره کردیم لپتاپهای ایسوس معمولا بین 3 تا 5 سال عمر دارند، اما آیا مدلهای دیگر میتوانند عمر بیشتری داشته باشند؟ بدون شک، بله. چرا که حتی برخی لپتاپها پس از 10 سال کارکرد هم، فاسد نشدهاند و همچنان سالم هستند. به نظر شما دلیل این موضوع چه چیزی میتواند باشد؟

لپ تاپ ربع ساعت یک روز برای توسعه کسب و کار آنلاین شما

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لپ تاپ استوک وب سایت خود باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی