مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بهترین لپتاپ گیمینگ و گرافیک کدام است؟

شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۳۶ ق.ظ | | ۰ نظر

تاریخچه کامپیوتر- از ابتدا تا به امروز

laptopاین دستگاه برای حل جدول های اعداد مانند جداول لگاریتم قیمت لپ تاپ i5 بود. ماشین تحلیلی توسط Charles Babbage در سال ۱۸۳۰ ساخته شد.این یک کامپیوتر مکانیکی بود که از کارتهای پانچ به عنوان ورودی استفاده می کرد. در سال ۱۹۶۴ اجزا الکترونیکی به نام مدارها(circuits) برای شمارش ساخته شد و جایگزین چرخ دنده ها و سایر قطعات مکانیکی شد. در هر نسل،مدارها نسبت به مدارهای قبلی کوچکتر شد و در نتیجه باعث افزایش قدرت،سرعت و حافظه رایانه ها شد . در زیر پنج نسل از رایانه ها را شرح خواهیم داد. کامپیوترهای نسل اول کند،گران و بزرگ بودند.در این رایانه ها از لامپ های خلاء به عنوان اجزای اصلی پردازنده و حافظه استفاده شده است. این رایانه ها عمدتا به سیستم عامل و کارتهای پانچ بستگی داشتند و از نوار مغناطیسی و نوار کاغذی به عنوان دستگاه های ورودی و خروجی در این دستگاه ها استفاده می شد. عصر رایانه های ترانزیستور بود.این رایانه ها از ترانزیستور استفاده می کردند و در نتیجه باعث کاهش قیمت و کوچک تر شدن و افزایش سرعت کامپیوتر ها شد. در این نسل،هسته های مغناطیسی به عنوان حافظه اولیه ودیسک مغناطیسی و نوار ها به عنوان ذخیره ثانویه مورد استفاده قرار گرفتند و از زبان برنامه نویسی اسمبلی و پاسکال در این نسل از رایانه ها استفاده شده است. رایانه های نسل سوم به جای ترانزیستور از مدارهای یکپارچه (IC) اسفاده کردند.یک IC می تواند تعداد زیادی ترانزیستور را بسته بندی کرده و باعث افزایش قدرت کامپیوتر و کاهش قیمت ان شود . در نتیجه رایانه ها قابل اطمینان تر،کارامدتر و از نظر اندازه کوچکتر شدند.رایانه های این نسل از پردازش از راه دور،time-sharing, آبیدر استوک multi programming در سیستم عامل ها پشتیبانی می کردند و از زبان های برنامه نویسی سطح بالا مانند پاسکال و FORTRON استفاده می کردند. در مقیاس بسیار بزرگ استفاده کردند.تراشه ای که حاوی میلیون ها ترانزیستور و سایر عناصر مدار بود. ، C ، DBASE نیز در این نسل استفاده شد.

  • کالیبره کردن رنگ مانیتور | روش ها و مزایای آن
  • گرایش هوش مصنوعی و رباتیکز = کد رشته (یا ضریب) دوم
  • حجم کم
  • Nvidia GeForce 1000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce GTX 1650)
  • ایا CPU و گرافیک قابل ارتقا هستند؟
  • امکان گرفتن اپلای و تحصیل در خارج از کشور

laptopبهترین پلیر برای کامپیوتر امکان پخش فیلمها و ترانههای مختلف را با بالاترین کیفیت ممکن فراهم میکند. همچنین اغلب مدیا پلیر های ویندوز، امکان شخصیسازی را نیز در اختیار کاربران قرار میدهند. متداولترین راه لذت بردن از فیلمها، سریالها، انیمهها و سایر فایلهای ویدیویی، پلیر کامپیوتر است. به هیچ وجه نباید تاثیر پلیر ویندوز مناسب را در کیفیت پخش فایلهای ویدیویی دست کم گرفت. با ما همراه باشید تا با شماری از نامزدهای کسب لقب بهترین نرم افزار پخش موزیک و ویدیو برای ویندوز آشنا شویم. کاربران مختلف، انتظارات متفاوتی از بهترین مدیا پلیر ویندوز دارند. بوده و برخی قصد یافتن یک موزیک پلیر کامپیوتر قابل اعتماد را دارند. در این میان، برنامههایی وجود دارند که عمده انتظارات کاربران را پوشش میدهند. در ادامه سعی میکنیم با بهترین ویدیو پلیر کامپیوتر آشنا شویم. هرگاه حرف از بهترین پلیرهای ویندوز 2022 به میان میآید، ناخودآگاه نام VLC Media Player در ذهن کاربر تداعی میشود. اما دلیل این همه محبوبیت چیست؟

لپ تاپ: آن را ساده نگه دارید (و احمقانه)

laptopالبته بحث تامین کالا نیز یکی از مسائل حیاتی است که آی تی سیتی سعی کرده تا با رفع آن به شکل موثر در بازار فعالیت کرده و به کاربران بهترین خدمات را ارائه کند. مشخصات لپتاپ با بررسی دقیق و کارشناسی، یکی از مزیت های فروشگاه آی تی سیتی است. در بحث مشخصات لپتاپ به صورت کلی پردازنده های این دستگاه ها از دو نوع اینتل یا ای ام دی بوده و تنها شرکت اپل و مایکروسافت چیپ های مخصوص به خود را در محصولات خود ارائه می کنند. همچنین در بحث پردازنده گرافیکی نیز ای ام دی و انویدیا پرچمداران این صنعت بوده و برای دستگاه های متنوعی کارت ها گرافیک خود را عرضه کرده اند. فروش ویژه laptop با بهترین شرایط یکی از خدماتی است که آی تی سیتی سعی در ارائه آن به کاربران دارد. لپ تاپ ۲۰۲۲ با جدیدترین مشخصات فنی یکی از افتخارات مجموعه آی تی سیتی است. لپ تاپ 2022 در بحث مشخصات فنی نیز با مدل های قبلی تفاوت های چشمگیری پیدا کرده است. همچنین حضور کارت های گرافیک سری سه هزار RTX و سری شش هزار رادئون ساخت ای ام دی نیز از دیگر نکات قابل توجه در این محصولات است که بسیار خوب ارزیابی می شود.

مهندسی کامپیوتر نیز برای برنامه نویسی و مهندسی سخت افزار برای ایجاد دستگاههای هوشمند مورد نیاز است. پیشبینی میشود که درآمد صنعت VR / AR به میزان ۹.۹ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۲ باشد. در اثبات این جمله این نکته قابل تامل است که در سال گذشته شاهد افزایش ۹۳ درصدی تقاضای شغلی برای AR و VR بودهایم. بسیاری تصور میکنند که واقعیت مجازی فقط یک سیستم برای تجربهی بازی است در حالی که VR علاوه بر بازی، در معماری، ارتش و دفاع و آموزش غوغا به پا کرده است. مدرک در زمینهی علوم کامپیوتر یا مهندسی کامپیوتر برای هر کسی که بخواهد وارد این صنعت شود ارزشمند خواهد بود. آیا فعالیتهای تکمیلی داریم؟ رشته مهندسی کامپیوتر یکی از پرشاخهترین رشتهها در مشاغل و تحقیقات است. فعالیتهای تکمیلی زیادی وجود دارند که علاوه بر جذابیت ذاتی، مورد نیاز جامعهی امروزی نیز هستند و همین موجب شده است تا به تازگی در برخی دانشگاهها بهعنوان رشتهی تحصیلی یا دروس اختیاری تدریس شوند.

در ادامه نیز بهترین بازی های مسابقه ای کامپیوتر 2021 و 2020 را که تا کنون منتشر شدهاند معرفی خواهیم کرد. انتخاب بهترین بازی ماشین برای pc در سال 2022 کار نسبتا دشواری بوده زیرا در این زمینه گزینه های بسیاری عرضه شده اند که این مورد سبب رقابت شدید در این عرصه شده است. براساس آنچه که شما نیاز داشته اید لیستی از برترین بازی ماشین مسابقه ای برای لپتاپ را برایتان فراهم نموده ایم. Forza Horizon 5 را میتوان یکی از گرافیکی ترین بازی های ماشینی برای کامپیوتر دانست که در ساخت آن شرکت ایکس باکس هزینه گزافی را پرداخت نموده تا از این بابت گیمرها با ویژگی های بسیاری همراه باشند. در طول سال های اخیر کمتر بازی بوده که توانسته به این اندازه گرافیکی و خیره کننده باشد که اگر از دوست داران بازی های مسابقه ای باشید حتما نام این بازی را در لیست های بسیاری شنیده اید. فورزا هورایزن 5 در سال 2021 عرضه شده اما با این اوصاف توانسته نام خود را در میان بهترین بازی های مسابقه ای کامپیوتر 2022 جای دهد.

laptopفرصتهای شغلی و تحصیلی بسیار خوبی (چه در داخل کشور و چه در خارج از آن) برای دانشجویان رشتهی معماری کامپیوتر وجود دارد. افراد شاغل در این گرایش با مهندسین برق و سایر گرایشهای کامپیوتر بیشترین تعامل را دارند. در گرایش رایانش امن یا امنیت اطلاعات، هدف این است که ذخیره، تبدیل، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن انجام شود و از انجام فعالیتهای غیر مجاز ممانعت به عمل آید. اصلاح روشهای فعلی و تولید روشهای جدید و موثر برای تامین امنیت سیستمهای پردازش اطلاعات از سایر اهداف این گرایش است. اهمیت بالای امنیت اطلاعات در دنیای امروزی موجب شده تا این گرایش به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشتهها در دانشگاههای معتبر دنیا تبدیل شود. چراکه رشته امنیت شبکه از بازار کار گسترده و متنوعی برخوردار میباشد. بازار کار رشته مهندسی کامپیوتر چگونه است؟ از آنجایی که برنامههای کاربردی بیشماری وجود دارند، تقاضا برای مهندسی کامپیوتر زیاد است و گزینههای شغلی زیادی برای کسانی که میخواهند وارد این حرفه شوند وجود دارد.

laptopبرای دانلود قویترین ویدیو پلیر برای کامپیوتر ویندوز 7 و سایر سیستم عاملها، از لینک زیر استفاده کنید. یکی دیگر از پلیر های معروف که میتوانید برای دانلود ویدیو پلیر برای کامپیوتر درنظر داشته باشید، PotPlayer است. این پلیر کامپیوتر توسط یک شرکت کرهای به نام Kakao طراحی و ساخته شده است. پلیر فیلم مورد بحث از ویژگیها و مشخصات خوبی بهره میبرد. این پلیر ویندوز از آپشنهای شخصیسازی بسیاری پشتیبانی کرده و به کاربر این اجازه را میدهد که محیط برنامه را متناسب با نوع نیاز خود بچیند. برنامه PotPlayer به لطف بهرهمندی از تکنیکهایی نظیر CUDA ،QuickSync و DXVA قادر است عملکردی عالی را از خود به نمایش بگذارد. به همین دلیل است که این پلیر را به عنوان دومین پلیر برتر کامپیوتر در این فهرست آوردهایم. شاید در مقایسه با VLC Media Player، برنامه PotPlayer از شهرت کمتری برخوردار باشد اما به جرات میتوان گفت که این پلیر ویندوز جزو بهترین مدیا پلیر های ویندوز است. به عنوان مثال PotPlayer فرمتهای MP4/FLV/AVI/MKV که بسیار رایج هستند را به خوبی پوشش میدهد.

اولین نفری باشید که کارشناسان درباره لپ تاپ چه می گویند

laptopمدل گرانتر دارای پردازنده هشت هستهای است و از معماری اینتل استفاده میکند. در این لپ تاپ چهار پورت تاندربولت هم استفاده شده است. فناوری تاچ بار، در مک بوک پرو استفاده شده و با خرید لپ تاپ اپل میتوانید از صفحه لمسی آن برای نرم افزارهای مختلف خود استفاده کنید. اتصال سیمی که در مک بوک پرو استفاده شده است، دارای پورت تاندربولت همراه با سازگاری USB-C بوده و میتواند برای اتصال دستگاههای دیگر کاربرد داشته باشد. سرعت لپ تاپ اپل مک بوک پرو بسیار بالا است و رتبه اول را در بین لپ تاپهای اپل کسب میکند. اگر این قدرت پردازشی برای کار شما مناسب است، میتوانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، مدلهایی هستند که در نوامبر سال ۲۰۲۰ روانه بازار شدهاند و در وقع نسخه به روزرسانی شده M1 اپل هستند. تراشه M1 سرعت بسیار خوبی دارد و دو لپ تاپ جدید، واقع سریعتر از مدلهای ۱۷۹۹ دلاری و ۱۹۹۹ دلاری هستند که مبتنی بر اینتل ارائه شده بودند.

laptopبزا طرف با چشمای کاملا باز و متحیر گفته : « ینی چی مدلش چیه ؟ خوب ایسوسه دیگه » ! برای تشخیص مدل لپ تاپ چنتا راه وجود داره که خدمت تون عرض می کنم ولی ای کسانی که نمی دونید مدل لپ تاپ تون چیه ! جون مادرتون ! شما رو به روح رفتگانت تون همین الان با استفاده از یکی از این روش های زیر مدل لپ تاپ تون رو پیدا کنید و به خاطر بسپرید ! پشت همه لپ تاپ ها یک برچسب ( معمولا ) مشکی چسبونده شده که نام برند لپ تاپ با فونت بزرگ روش نوشته شده . این اطلاعات برای مواقع ضروری کار راه بندازه و کافیه ! برنامه System Information یه برنامه جمع و جوره که اطلاعات بسیار دقیقی و در اختیار تون میذاره . ■ ابتدا وارد منیوی Start بشید بعد به قسمت Accessories و بعد پوشه System Tools حالا از منیوی باز شده روی گزینه System Information کلیک کنید .

  • پشتیبانی از ویدیوهای 4K
  • لپتاپ گیمینگ و گرافیک
  • لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟
  • طراح و توسعه دهنده وب
  • UNIVAC 1108
  • گرایش شبکههای کامپیوتری = کد رشتهی سوم

فرضا دانشجویان رشته گرافیک یک دسته از این افراد هستند. به هر شکل پردازنده در پردازش ها و رندرینگ ها و کار های پردازشی نقش مسقیم و موثری دارد. اگر شما در یوتیوب و آپارت استریمر های متفاوت را دیده باشید احتمالا در ذهن خود این ایده را دارید که اکثر گیمر های حرفه ای از PC برای بازی کردن استفاده میکنند. اما این ذهنیت تا حدی اشتباه است؛ اگر شما قصد دارید در کنار انجام کار های خود کمی هم به بازی کردن بپردازید، لپ تاپ های گیمینگ بسیار برای شما مناسب تر هستند. ضمن اینکه لپ تاپ نسبت به کامپیوتر قابلیت حمل نقل را دارد. شما میتوانید هر گاه که خواستید لپ تاپ خود را بردارید و به مکان های مختلفی بروید و در آنجا مشغول به بازی شوید. اتهام اصلی که به سوی لپ تاپ های گیمینگ نشانه رفته است «قیمت بالاتر و بحث خنک سازی» است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با abidarstok.com وب سایت خود باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی