مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بهترین لپ تاپ قدرتمند

شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۰۹ ب.ظ | | ۰ نظر

هر چیزی که از تراشه M1 اپل استفاده میکند قطعاً عملکرد سریع و قدرتمند آن تضمین شده خواهد بود. با خرید این دستگاه شما همان لپ تاپ قدرتمند XPS 13 را با قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت در اختیار خواهید داشت. اما نکته بارز و جالب توجه در مورد این مدل مک بوک ایر عملکرد باتری آن است که با بیش از 14 ساعت دوام در طول روز به یکی از بی رقیبترین دستگاههای بازار تبدیل شده است. XPS 13 2-in-1 بدون شک بهترین مارک لپ تاپ ۲۰۲۲ در دسته لپتاپ های 2-in-1 است. در کنار اینها اگر قیمت زیر 1000 دلار این لپتاپ را لحاظ کنیم قطعاً بهترین برند لپ تاپ 2022 در بازار خواهد بود. هوشمندی کمپانی دل در استفاده از XPS 13 به عنوان قوی ترین لپ تاپ ۲۰۲۲ این شرکت به عنوان طرحی برای XPS 13 2-in-1 بسیار ستودنی است. مک بوک ایر به لطف این پردازنده به یکی از سریعترین نوت بوکهای موجود در بازار تبدیل شده و با توجه به قیمت بهترین مارک لپ تاپ 2022 کمپانی اپل است.آیا شما بهترین لپ تاپ برای حسابداری را می‌شناسید؟ 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ جهان 2021

گوشی های اس20 اولترا، هوآوی پی 40 پرو پلاس ، وانپلاس 8 پرو و شیائومی می 10 پرو دارای صفحه نمایش هایی از این نوع هستند. جدیدترین راهکار برای یکدست بودن صفحه نمایش این است که دوربین سلفی را در قطعه ای مکانیکی و در دل گوشی جای دادمی دهند. در نوع دیگری از طراحی های قسمت دوربین، دوربین سلفی در بریدگی قطره مانندی نزدیک به اسپیکر صدا قرار می گیرد. پاسخ این سوال را باید در دوربین های سلفی بالا جهنده یا پاپ آپ پیدا کرد. گوشی های شیائومی می نوت 10 پرو، هوآوی پی 30 پرو و LG V60 در این دسته جای می گیرند. به این دسته از صفحه نمایش ها، صفحه نمایش دارای ناچ و یا قطره می گویند. سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که پس دوربین سلفی در کجا قرار می گیرد؟ اما آخرین و جذابترین بخش از صفحه نمایش ها، به صفحه نمایش های تمام صفحه و بدون هیچ بریدگی یا حفره اختصاص دارد.

اندازه ی نمایشگر، 3/13 اینچ و از نوع QHD است.

از جمله خصوصیات دیگر لپ تاپ؛ ضمانت طولانی مدت، عمر بالای باتری، طراحی زیبا و چشم نواز، سرعت بالا، امنیت بالا و گرافیت عالی است. شرکت دل، لپ تاپ های متعددی با این نام به بازار عرضه کرده است که اخیرا دو مدل از آن ها جزو برترین لپ تاپ های 2017 به شمار آمدند. مدت ها پیش از این که سامسونگ و اپل، کار ساخت تلفن های هوشمند مسطح را آغاز کنند، در تلاش بودند تا در محصولات خود، از نمایشگرهای کاملاٌ مسطح استفاده کند. شما می توانید با هزینه کم از لپتاپ های ارزان قیمت 2017 استفاده کنید اما این لپ تاپ ها معایبی هم دارند که می توان از آن ها چشم پوشی کرد . پردازشگر این لپ تاپ نیز از نوع Koby lake است که در کنار وزن و ضخامت کم، یک وسیه ی ایده آل برای استفاده بشمار می آید. اندازه ی نمایشگر، 3/13 اینچ و از نوع QHD است. اگرچه در این دسته بندی ASUS جایی نداشت اما مجله اینترنتی ماه شما را به مطالعه مقاله ای در مورد ASUS Zenbook s 2018 دعوت می کند تا اطلاعات کاملی کسب کنید. همچنین کارشناس ما بر این باور است که برترین لپ تاپ های 2017 در کنار مزایای خوبی که دارند با قیمت های مناسبی به بازار عرضه شده اند. عملکرد این مدل به گونه ای است که هم برای کاربردهای اداری و هم به عنوان یک ابزار بازی، مناسب است. بهترین لپ تاپ برای تریدر چه ویژگی هایی دارد؟

همراه با ابزار Healing Brush، ابزار Patch نیز اضافه شد که کاربران به کمک آن، از براشهای اختصاصی خودشان استفاده میکردند. شاید یکی از مهمترین تغییرات در Adobe Photoshop 7.0 بهینهسازی برنامه برای Mac OSX بود. نسخه ۷ فتوشاپ معروفترین نسخه فتوشاپ بود. یک پچ (نسخه ۷٫۰٫۱) در اوت ۲۰۰۲ منتشر شد که قابلیت سازگاری با Camera RAW را داشت. این مشکل در نسخه ۷٫۰ حل شد. قبلاً، کاربران مک در هنگام کار با فتوشاپ در OSX با این مشکل روبرو میشدند که برنامه به صورت ناگهانی بسته میشد. از نسخهٔ ابتدایی تولید نرمافزار فتوشاپ یعنی ۰٫۸۷ در سال ۱۹۸۹ برای یک سیستم عامل مکینتاش تا ورژن ۷ نرمافزار فتوشاپ در سال ۲۰۰۲ شامل دوره تولید نرمافزار فتوشاپ قبل از گروه ادوبی کریتیو سوئیت (Creative Suits (CS)) میشود. تمامی نرمافزارهای شرکت ادوبی با نام CS (Creative Suits) از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۲ منتشر شدند. در این دوره قابلیتهای زیادی در قالب هر بار بروز رسانی نسخههای جدید در این نرمافزار شکل گرفته و در نهایت با موارد زیر به دورهٔ تکمیلی و پایانی خود در این نوع ورژنها رسیدهاست.

در مه سال ۲۰۱۱، Adobe Creative Suite 5.5 (CS5.5) به همراه ورژنهای جدیدتر برخی از برنامهها، عرضه شد. همچنین ۳۰ ویژگی و بهبودهای جدیدتری به CS5 اضافه شد که شامل راست کردن خودکار تصویر، ابزار Crop با قانون یک سوم، Color Pickup و ذخیره کردن یک تصویر ۱۶ بیتی به عنوان JPEG است. CS5 Extended شامل تمام ویژگیهای CS5 به علاوه ویژگیهای سه بعدی و ویرایش ویدئو است. از ابزار جدید Shadow Catcher میتوان برای بهبود اشکال سه بعدی استفاده کرد. CS5 ابزارهای جدید نظیر Content Aware Fill, Refine Edge, Mixer Brush, Bristle Tips و Puppet Warp را معرفی کرد. ورژن فتوشاپ ۱۲٫۱ آن با نسخه آپدیت شده فتوشاپ CS5 ورژن ۱۲٫۰٫۴ یکسان است، به جز قیمت اشتراک جدید که در ورژن CS.5 معرفی شد. یک ویژگی دیگر شامل Adobe Mini Bridge است که جستجو و مدیریت بهتر پروندهها را فراهم میکند. یک Material Library جدید اضافه شد که گزینههای بیشتری مانند کروم، شیشه و چوب پنبه دارد.

بسیاری بر این باور هستند که با خرید مک بوک پرو، تا مدتها نیازی به خرید جدید نخواهید داشت. پس اگر با دیدن عکس لپ تاپ اپل دلتان به تب و تاب میافتد و میخواهید این برند را داشته باشید، باید خودتان را برای پرداخت قیمت بالای آن آماده کنید. آیا خرید مک بوک ایر برای شما مناسب خواهد بود؟ به همین خاطر است که حتی با قیمت لب تاب اپل، باز هم خرید لپتاپ اپل توجیح اقتصادی دارد. در این بخش بهترین لپ تاپ اپل را به شما معرفی میکنیم. قطعاً قیمت مک بوک ایر و قیمت mac pro با هم تفاوت دارند. اگر قصد خرید لپ تاپ آیفون یا همان مک بوک اپل را داشته باشید، باید بدانید که بهترین مدل مک بوک چیست؟ لپ تاپ ایفون با تمام این قیمتهای گران، همیشه فروش عالی دارد. یا اینکه باید به سراغ خرید مک مینی بروید؟ خب پس کدام یک مناسبتر است؟

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ دل

بحران پیرامون اوکراین وابستگی اروپا به روسیه برای تامین بخش زیادی از گاز طبیعی را بارز کرده است. صادرات LNG به اروپا ماه میلادی گذشته حدود ۳۰ دلار به ازای هر میلیون واحد حرارتی بریتیش (mmBtu) معامله شد. این روزها به قدری حضور تلویزیون در خانه­ها پر رنگ شده که دیگر آن را جزئی از خانواده خود می­دانیم. با توجه به اینکه برندهای مختلفی مانند سونی و ال جی در فروشگاه­ها وجود دارد، تصمیم گیری در مورد اینکه تلویزیون سونی بخریم یا ال جی، شاید کمی دشوار باشد. به همین دلیل سعی می­کنیم تلویزیونی را انتخاب کنیم که بهترین کیفیت و مناسب­ترین اندازه را داشته باشد. به همین دلیل سایت خانه سونی در این مقاله با مقایسه تلویزیون سونی با ال جی اطلاعاتی به شما ارائه می­دهد تا با استفاده از آن بتوانید تصمیم نهایی را برای خرید مناسب­ترین تلویزیون بگیرید. اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی تلویزیون ۴۹ اینچ ال جی مدل 49LJ52700GI Full HD حوالی ۱۵میلیون تومان معامله میشود. اما اینکه برنامه­های تلویزیونی از چه دستگاهی پخش شود، اهمیت زیادی دارد. تلویزیون سونی بخریم یا ال جی؟

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ قدرتمند

چند روش دیگر وجود دارد که می توانید برای تامین شارژ لپ تاپ خود امتحان کنید. لپتاپ اداری به دستهای از لپتاپها گفته میشود که کاربری عمومی دارند. راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا قیمت ۳میلیون تومان در بازار ایران۱۴۰۰؛ عجیب اما واقعی! بهطور کلی لپتاپهای اداری، سبک و قابل حمل هستند و از حیث عملکرد و کارایی در ردهی میانرده و پایینرده قرار میگیرند. قیمت لپ تاپ اداری و خانگی رابطه مستقیم با امکانات آن دارد و حقیقتا برای بسیاری از کاربریهای عادی کافی است. در طراحی لپتاپ اداری و خانگی سعی بر آن است تا محصول نهایی زیبا، سبک و شکیل باشد. پیکربندی این نوع لپتاپ با توجه به هدف استفاده میتواند تا حدودی متنوع باشد. روش اول : استفاده از کابل USB-C 1- لپ تاپ خود را از نظر سخت افزار سازگار بررسی کنید. لپتاپ خانگی نیز در همین دسته قرار میگیرد؛ اما اگر قصد انجام امور طراحی یا بازی کردن را دارید، این دسته از لپتاپها پیشنهاد نمیشوند. نقد و بررسی لپ تاپ asus rog strix g513

اما طی چند سال گذشته و با ورود برندهای نوظهور، این روند به کلی تغییر کرده است. معتبرترین و صاحب نام ترین شرکت در حوزه محافظ صفحه Corning نام دارد و احتمالا شما هم تاکنون اسم محصولات این شرکت یعنی Gorilla Glass را شنیده اید. به طوری که تقریبا 90 درصد برندهای گوشی سازی از ترکیب شیشه و فلز برای گوشی های خود بهره می برند. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند همانطور که در گذشته از محافظ صفحه برای نمایشگر گوشی بهره می بردند، این بار هم برای حل کردن این مشکل، در بخش شیشه ای پشت گوشی، از محافظ استفاده می کنند. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی شاهد پیدایش گوشی های تا شدنی هستیم. آخرین محصول این کمپانی Corning Gorilla Glass 6 نام دارد. ایده ای که شاید تا چند سال پیش بیشتر شبیه به داستانهای علمی تخیلی بود، امروز به واقعیت بدل گردیده است. البته شاید این موضوع در ذهن شما شکل بگیرد که شیشه مقاومت کمتری نسبت به فلز دارد و ممکن است در برخوردهای کوچک با اجسام و یا سقوط روی زمین به راحتی شکسته شود!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی