مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

دستگاه مبدل تلویزیون هوشمند Mi TV Stick شیائومی

پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲ ق.ظ | | ۰ نظر

دستگاه مبدل تلویزیون هوشمند Mi TV Stick شیائومی

این سیستم عامل به کاربر این دسترسی را می دهد تا بتواند از دستورات صوتی برای تلویزیون استفاده کند و به راحتی به تمام قسمتهای آن دسترسی داشته باشد. با داشتن حافظه داخلی 8 گیگا بایتی کاربر می تواند اقدام به نصب برنامه های متنوعی کرده و یا قسمتی از موزیک و فیلم دلخواهتان را در آن ذخیره کنید. از سوی دیگر، می توانید به وب و اینترنت با ساتفاده از مروگر داخلی دسترسی داشته باشد و بتوانید از ویژگی های آن استفاده کنید. کاربر می تواند به شبکه های Netflix و You Tube به صورت کامل دسترسی داشته باشد و با این دستگاه از تماشای آنها لذت ببرد. این سیستم عامل دارای یک روش پویا برای یافتن محتوا است و میتواند کارایی یکChrome Castرا داشته باشد و محتوای موبایل اندرویدی شما را روی یک نمایشگر بزرگ که همان تلویزیون است نمایش بدهد. همانطور که در ابتدا گفته شد تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S دارای بلندگوهای قدرتمندیست که در مجموع از توان خروجی 16 وات برخوردار است.

  • رابط کاربری گوگل تی وی
  • دو درگاه USB
  • نمایشگر UHD 4K
  • سرویس های اینترنت
  • جای نامناسب پورتها

xiaomi tvتلویزیون 2019 شیائومی 4X از سیستم عامل اندروید 9 پشتیبانی میکند. اندروید یک سیستم عامل محبوب بین کاربران است و امکانات متنوعی را در دسترس قرار میدهد. همچنین این سیستم عامل نسبت به سایر سیستم عامل ها امکانات هوشمند بیشتری را ارائه میدهد. این تلویزیون دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است و شما می توانید بسیاری از برنامه های اندرویدی را از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر 4 هسته ای 64 بیتی مجهز نموده است و وظیفه پردازش های مختلف مربوط به سیستم عامل این تلویزیون را به عهده دارد. این پردازشگر در کنار 2 گیگابایت رم به خوبی از پس اجرای برنامه ها و عملیات مختلف مربوط به سیستم عامل بر می آید. Xiaomi تلویزیون هوشمند 4X را به رابط کاربری یا پلتفرم PatchWall مجهز کرده است. تنها بخشی از برنامه ها هستند که از طریق PatchWall در دسترس شما قرار میگیرند.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

تی وی باکس شیائومی Mi Box S به شما کمک می کند تا تلویزیون خود را به یک دستگاه هوشمند اندرویدی تبدیل کنید. شیاومی از Mi Box S، به عنوان ارتقا دهنده قابلیت های تلویزیون شما به منظور ایجاد یک خانه هوشمند با کمترین هزینه ممکن یاد کرده است. با استفاده از این گجت هوشمند شما می توانید به سادگی برنامه های مختلف را بر روی تلویزیون خود نصب کرده و از قابلیت های آن ها و هزاران محتوای د حال پخش استفاده کنید. همچنین می توانید به سادگی نیز کیفیت تصویر تلویزیون را به 4K ارتقا دهید که قابلیت بی نظیری محسوب می شود. پردازنده 4 هسته ای تعبیه شده در این تی وی باکس نیز سرعت بی نظیری را در اختیار کاربر قرار میدهد. شیاومی یک کنترل نیز برای Mi Box S در نظر گرفته است که امکان کنترل تمامی قابلیت های تلویزیون شما را از راه دور به سادگی فراهم می آورد. نسخه بلوتوث تعبیه شده برای دستگاه تی وی باکس شیاومی 4.1 می باشد که می تواند قابلیت های بی نظیری از دنیای تکنولوژی را در تلویزیون ساده شما ایجاد کند.

اینکه تلویزیون بتواند نور پس زمینه را برای تضاد بهتر نقاط تاریک و روشن کنترل کند اهمیت خاصی دارد؛ شیائومی MAX 86 به فناوری Full-Array Local dimming مجهز است. این فناوری منحصربهفرد، نور و سایه را در نمایشگر بزرگ تلویزیون و در چندین ناحیه مختلف کنترل میکند تا تصاویر را با لایههای بیشتر رندر کند. فناوری لوکال دایمینگ با کنترل پیشرفته نور پس زمینه میزان کنتراست تصاویر را افزایش میدهد این در حالیست که اکثر تلویزیونهای LED معمولی از آن استفاده نمیکنند. طیف رنگ (Color gamut) یکی دیگر از مواردی است که کیفیت تصویر تلویزیون را تحت تاثیر قرار میدهد. پشتیبانی طیف رنگی گستردهتر در تلویزیون به معنای ایجاد تصاویری با جلوه طبیعی و واقع گرایانهتر است. در حال حاضر استاندارد رایج رنگی که بر اساس آن نحوه نمایش رنگ در تلویزیون ارزیابی میشود، DCI-P3 میباشد. Xiaomi TV Max 86 تا 90 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش میدهد و میتواند رنگهای دقیق را همانطور که کارگردان فیلم در نظر داشته است، ارائه کند.

xiaomi tvتلویزیونهای میان ردهای همانند Nano80 یا UN7340 اشاره کرد. تلویزیون برند LG در سریهای نانو از تکنولوژی NanoCell کمک می گیرند. تکنولوژی نانوسل موجب شده به جای اینکه منبع تولید نور فقط لامپ پشت پنل باشد، خود پیکسلها نیز نور تولید کنند. در این شرایط سرعت انتقال و رفرش تصاویر بسیار سریع انجام میشود. تصاویر بدون لرزش و بسیار درخشانتر از قبل خواهد بود و حتی در بازیها و تصاویر سریع و هیجانی نیز لرزشی در تصاویر مشاهده نمیکنید. ال جی در تلویزیونهای OLED بیشترین سطح از تکنولوژی را ایجاد کرده است. OELD ها در سالهای قبل نیز بسیار موفق بودهاند اما در سال 2020 به اوج تکامل رسیدهاند. تلویزیون OLED 2020 به راحتی گوی رقابت را از سایرین ربوده و یکه و تنها در صدر قرار گرفته است. یکی از برترین تلویزیونهای اولد 2020 مدل LG OLED TV CX است که به عنوان نمونه در این مقاله مورد بحث قرار میگیرد. 2160 پیکسل بهره گرفته است. اولد ال جی مدل 2020 سری CX از فناوری 4K و HDR10 Pro و HGIG به منظور افزایش سرعت و حذف نویز تصویر کمک گرفته است.

قیمت تلویزیون شیائومی دارایی: google.com (وب‌سایت)

آخ آخ برند شیائومی..! بهترین برند چینی حاضر دنیا. برندی که با نام اپل ارزان قیمت هم شناخته میشود. این برند در اصل برای رقابت با مارکهای بزرگ چهان ازجمله اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی و غیره پا به عرصه تکنولوژی گذاشت. این برند با نام شائومی خوانده میشود و شیائومی نوشته قیمت تلویزیون شیائومی 4s میشود. Xiaomi یا نام اختصاری MI در عرض چند سال چنان پیشترفت کرد که چشم جهانیان را به خود خیره کرد. این برند نام آشنا چینی برخلا دیگر محصولات چینی، اصلا بُنجل و به درد نخور نیست. بلکه شما با خرید محصولات این برند سود زیادی در خردی به جیب زدهاید. بطور مثال شما بجای هزینه 5X برای خرید گوشی اپل یا سامسونگ میتوانید همان گوشی با مشخصات فنی مشخص را با قیمت X با برند Xiaomi خریداری نمایید. این شرکت ابتدا با تولید گوشی کار خود را آغاز نمود؛ ولی خیلی زود تمام قطعات گوشی خود را شخصیسازی کرد و همه رو خودش توسعه و تولید کرد.

تلویزیون شیاومی

تلویزیون MAX 86 با مدل نامبر کامل L86M7-ESME از سری ساخت 2022 شرکت شیائومی با امکانات و قابلیتهای پیشرفته در اختیار کاربران جهانی قرار میگیرد. این تلویزیون با نمایشگر فوق العاده بزرگ 86 اینچی برای تجربهی سینما در خانه طراحی شده است و به همین جهت شیائومی عنوان “Max” را به آن بخشیده است. تصاویر با وضوح 4K UHD در نمایشگر تلویزیون با جزئیات فوق العادهای قابل نمایش هستند. با پوشش دهی 90 درصدی فضای رنگی DCI-P3 در این تلویزیون میتوان بیننده تصاویری طبیعی و واقع گرایانه بود. این تلویزیون 86 اینچ شیائومی با پشتیبانی فناوری Dolby Vision IQ، تجربه بصری عالی را محیطهایی با شرایط نوری مختلف به ارمغان میآورد. مدل MAX 86 با برخورداری از پنل 120 هرتز حتی گزینهای فوق العاده برای علاقهمندان به بازی با کنسولهای نسل جدید است. در ساختار این تلویزیون دو بلندگوی صوتی گنجانده شده است که وظیفهی تولید 30 وات صدا را برعهده دارند.

طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است. با خرید تلویزیونهای این کمپانی میتوانید لذت تماشای فیلم و سریال با یک صفحه نمایش بدون حاشیه را تجربه کنید. تلویزیونهای این کمپانی در پخش پردازنده حرف زیادی برای گفتن دارند. استفاده از یک پردازنده قدرتمند در این تلویزیون سبب شده که تصاویر با جزئیات بالا نمایش داده شوند. به همین علت کمپانی شیائومی در تولید محصولات خود از پردازنده 4 هستهای Cortex A57 در مدل 64 بیتی استفاده کرده است. در کنار این پردازنده قدرتمند، این کمپانی از پردازنده گرافیکی Maly نیز بهره میگیرد. پردازنده گرافیکی قوی محصولات این کمپانی موجب گردیده که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کنید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون سامسونگ را بخوانید. کمپانی شیائومی در تولید تلویزیونها از قابلیتهای پیشرفته و تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده است.

این رابط در بالای سیستم عامل اندروید قرار دارد و تقریبا با تمام سرویس های استریمی ادغام می شود تا محتواهای فوقالعاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد. این رویکرد یکپارچه که هم با سرویس های استریم و هم با تلویزیون های ماهواره ای سنتی کار می کند؛ سطحی از پیشنهادها را ارائه می دهد. ویژگی مورد علاقه شما در PatchWall باید universal search باشد. با 24 سرویس استریم داخلی؛ شما می توانید دقیقا آنچه که نیاز دارید را پیدا کنید. با سیستم عامل Android 10 می توانید به بیش از 700000 فیلم و نمایش دست پیدا کنید و بیش از 5000 برنامه را دانلود کنید. پشتیبانی از کروم کست داخلی و Miracast برای پخش محتوا از گوشی همراه به تلویزیون هم فراهم شده است. حالا می توانید در یک صفحه نمایش بزرگتر عکس های خود را مشاهده کنید؛ بازی های خود را اجرا کنید؛ فیلم های مورد علاقه تان را تماشا کنید و حتی موسیقی های خود را گوش کنید.

  • انتخاب نوع تلویزیون شیائومی
  • کاربری خانگی و عمومی
  • لگ و باگ در رابط کاربری به خاطر رم محدود
  • کیفیت ساخت متوسط در قیاس با سونی
  • برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید
  • وزن: ۲۱.۳ کیلوگرم
  • نرم افزار Android tv
  • تصاویر درخشان و با روشنایی عالی

xiaomi tvتلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME با همان نگاه اول، قدرت و کیفیت خود را به خوبی به نمایش میگذارد. در همین بخش نیز نام برند شیائومی به انگلیسی درج شده است. اما تلویزیون روی دو پایه دوشاخه استوار شده است. طراحی این دو پایه نیز به شکل جالب و چشمنوازی انجام شده است و وظیفه تحمل وزن تلویزیون در هنگام قرار گرفتن روی سطوح صاف را همین پایهها بر عهده دارند. در خصوص سایر مشخصات ظاهری این تلویزیون هوشمند 65 اینچی شیائومی از سری P1 نیز باید بگوییم که طبق اعلام شیائومی، طول و ارتفاع و ضخامت این دستگاه به ترتیب 146، 84 و 8.6 میلیمتر اندازهگیری شده است. همچنین وزن کلی محصول نیز حدود 18.4 کیلوگرم به نظر میرسد. در مجموع طراحی و کیفیت ساخت این تلویزیون جدید هوشمند سال 2022 میلادی، در حد مطلوبی برآورد میشود و بعید است کسی از دیدن آن ابراز نارضایتی کند!

تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی