مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله اینترنتی خانواده اقتصادی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

دلایل روشن نشدن جارو شارژی

سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷ ب.ظ | | ۰ نظر

دلایل روشن نشدن جارو شارژی

جاروشارژییکی دیگر از مواردی که می تواند علت روشن نشدن جارو شارژی باشد، شارژ نشدن باتری این دستگاه خرید جارو شارژی شیائومی است. در صورتی که دستگاه شما شارژ نشود، انرژی لازم برای روشن شدن را نخواهد داشت. اما چه دلایلی می توانند مانع از شارژ شدن دستگاه شما شوند. خراب بودن پریز برق مانع از رسیدن برق به دستگاه و در نتجیه شارژ نشدن جارو شارژی خواهد شد که باید مورد بررسی قرار گیرد. یکی از دلایلی که مانع از شارژ شدن جارو شارژی می باشد، خراب شدن پریز برق است که از آن برای اتصال جارو شارژی به برق استفاده می کنید. برای اینکه پریز برق را تست کنید ابتدا می توانید از فازمتر استفاده کنید. در صورتی که فازمتر در اختیار نداشتید می توانید با یک وسیله برقی دیگر پریز را تست کنید در صورتی که مشکلی نداشت و دستگاه برقی شما روشن شد احتمالا ایران در جای دیگری است. همچنین خراب بودن آدابتور دستگاه و سیم شارژری که دستگاه را با آن به آدابتور وصل می کنید نیز می تواند دلیلی بر شارژ نشدن باتری جارو شارژی شما باشد.

  • قابلیت جذب مایعات: ندارد
  • خرابی از بین رفتن باتری دستگاه
  • کثیفی فیلتر
  • لوازم یدکی و سری های جاروشارژی
  • تمیزکردن مکان هایی با دسترسی سخت
  • عمر مفید موتور: ۵۰۰ ساعت
  • نوع باتری: نیکل هیدرید
  • نوع باتری: لیتیومی

جارو شارژیجارو های شارژی را می توان چند درجه بالاتر از جارو های برقی دانست. این جارو ها به راحتی و در هر مکانی بدون نیاز به محاسبه ی طول سیم برق و مکان پریز در اختیار شما هستند. پس در این قسمت می توانید به قدرت و میزان پاک کنندگی توجه کنید. در ادامه قصد داریم تا جارو شارژی شیائومی مدل G10 را به شما معرفی کنیم. جارویی که علاوه بر طراحی بسیار خوب و شارژدهی فوق العاده از قدرت بسیار خوب و مطلوبی در کنار سری های مختلف برای عملکرد های مختلف در اختیارتان قرار میدهد. در نگاه اول نسبت به این جارو شما دسته ی آن و مخزن و موتور که در محفظه ای قرار دارند و همچنین مخزن باتری را مشاهده می کنید. این قسمت اصلی ترین قطعات محصول است . در ادامه می توانید سری های مختلفی را به آن اضافه کنید تا بهترین عملکرد را با توجه به نیاز های خود در اختیار بگیرید.

حقایق کمی شناخته شده درباره جارو شارژی - و چرا اهمیت دارند

پیش از آنکه به ادامه این بخش از مطلب بپردازیم، لازم است تا یک نکته مهم در رابطه با قیمت محصولات موجود در بازار را زیر ذرهبین ببریم. توجه کنید که نباید کاربرد و کیفیت محصولات را با قیمت آنها ارزیابی کنید؛ برای مثال، یک جارو شارژی بسیار گرانقیمت، لزوماً بادوام و با کیفیت نیست و همچنین، نمیتوان از جارو شارژیهای ارزانقیمت، انتظار کارایی بالا داشت. پیش از بررسی قیمت محصولات موجود در بازار، لازم است تمامی خصوصیات و قابلیتهای ویژه آنها را از پیش در نظر بگیرید و نیازهای خود را با آنها در مقام مقایسه قرار دهید. سرانجام و در نهایت، بودجه خود را با قیمت محصول مورد نظر مقایسه کنید تا بدانید که آیا این انتخاب، مقرونبهصرفه است یا خیر. البته توصیه ما به شما این است که بودجه خود را با توجه به قابلیتهای محصول مورد نظر که میتوانند نیازهای شما را برطرف کنند، تعیین کنید.

xiaomi trucleanجاروشارژی های هوشمند دارای دهانه متحرک هستند که با روشن شدن جارو، به طور خودکار در خط افقی و به چپ و راست حرکت میکنند. این مدل ها مجهز به یک لامپ اخطاردهنده هستند که در صورت وجود اضافات قرمز و درصورت پاک و تمیز شدن آن ها سبز می شود. حدود قیمت جارو شارژی ها از 200 هزار تومان شروع شده و تا 2 میلیون ادامه دارد. از برندهای معتبر این جاروها می توان به بوش، فیلیپس، بلک اند در و پارس خزر اشاره داشت. نکته دیگر درمورد خرید جاروهای شارژی، توجه به حجم مخزن و ابعاد دهانه مکنده است که هر دوی این عوامل به موارد استفاده و نوع آن ها بستگی دارد. بعضی از مدل ها دارای دسته های بلند برای استفاده از جارو بدون نیاز به خم شدن هستند که این موضوع می تواند برای جلوگیزی از کمر درد مناسب باشد. قابل شستشو و تمیز شدن فیلتر جارو از ویژگی های مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. قابلیت نصب بر روی دیوار نیز از جمله امکانات اضافی است که می تواند استفاده از جارو را برای شما آسان تر نماید. قابلیت تنظیم قدرت که توسط یه کلید انجام می شود برای تغییر میزان مکندگی دستگاه در شرایط مختلف بوده که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه خواهد شد. بنابراین می توانید این مورد را هم بررسی نمایید.

سیستم عامل بصری پیشرفته از یک صفحه نمایش رنگی TFT استفاده می کند. در نتیجه به شما امکان می دهد به راحتی اطلاعاتی مانند حالت فعلی، وضعیت باتری و موارد دیگر را مشاهده کنید. وضوح صفحه نمایش در سطح تلفن همراه یک تجربه بصری فوق العاده و در عین حال کنترل عالی ارائه می دهد. اجازه دهید فناوری مراقب کارهای خانه شما باشد. برس کف هوشمند به طور خودکار مواد مختلف کفپوش را تشخیص می دهد و سرعت آن را متناسب با آن تنظیم می کند. این ویژگی به طور قابل توجهی عمر باتری را با کاهش زمان صرف شده غیرضروری در حالت های انرژی بالاتر افزایش می دهد. 65 دقیقه عمر باتری فوق العاده طولانی برای جارو شارژی شیائومی مدل G10 در نظر گرفتند. باتری آن 3000 میلی آمپری با ظرفیت بالا می باشد. باتری پر ظرفیت و کارآمد با عمر باتری تا 65 دقیقه به راحتی نیازهای خانه های بزرگتر را برآورده می کند.

درعوض، به سادگی روی دکمه «قفل» ضربه بزنید تا عملیات ادامه دار باشد. می توانید دوباره روی آن ضربه بزنید تا قفل باز شود. این کار انگشتان شما را آزاد می کند و خرابی دکمه را در اثر استفاده مکرر به حداقل می رساند. با این طراحی با گره خوردن موها خداحافظی کنید . دنده های V شکل روی بدنه برس قطر بیشتری را ایجاد می کند که تعداد دفعات چرخش مو را کاهش می دهد. موهای روی سطح دنده ها در عوض به سمت نازل مکش مرکزی حرکت می کنند و به طور موثر از گره خوردن مو جلوگیری می کنند. قدرت مکش موتور پرچمدار جارو شارژی شیائومی مدل G10 ، پرسرعت و 125000 دور در دقیقه می باشد که نسبت به نسخه های پیشین ارتقا یافته است. این جارو قدرت مکش قوی را ارائه می کند و در عین حال عملکرد عالی و تجربه تمیزکاری بی سابقه ای را ارائه می دهد. وضعیت تمیز کردن را در یک نگاه بررسی کنید .

6 چیزهایی که درباره جارو شارژی نمی‌دانستید

جاروشارژیجارو شارژی میتواند برای تمیز کردن فضاهای کوچک بسیار کاربردی باشد. حدود قیمت جارو شارژی ها از 200 هزار تومان شروع شده و تا 2 میلیون ادامه دارد. از برندهای معتبر این جاروها می توان به بوش، فیلیپس، بلک اند در و پارس خزر اشاره داشت. نکته دیگر درمورد خرید جاروهای شارژی، توجه به حجم مخزن و ابعاد دهانه مکنده است که هر دوی این عوامل به موارد استفاده و نوع آن ها بستگی دارد. بعضی از مدل ها دارای دسته های بلند برای استفاده از جارو بدون نیاز به خم شدن هستند که این موضوع می تواند برای جلوگیزی از کمر درد مناسب باشد. قابل شستشو و تمیز شدن فیلتر جارو از ویژگی های مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. قابلیت نصب بر روی دیوار نیز از جمله امکانات اضافی است که می تواند استفاده از جارو را برای شما آسان تر نماید. قابلیت تنظیم قدرت که توسط یه کلید انجام می شود برای تغییر میزان مکندگی دستگاه در شرایط مختلف بوده که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه خواهد شد. بنابراین می توانید این مورد را هم بررسی نمایید.1. قیمت: ۱,۲۵۱,۰۰۰ تومانبیشتر بخوانید:معرفی ۱۰ تا از بهترین جاروبرقی های موجود در بازارچنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

xiaomi trucleanدر مدلهای ارزانتر مجبور میشوید زودبهزود دستگاه را شارژ کنید و این زمان شارژ، ممکن است طولانیتر باشد. مدلهای که از باتریهای قابل تعویض استفاده میکنند تا ۶۰ دقیقه نیز کار میکنند اما هزینه تعویض باتریهای آن در بلندمدت ممکن است برای شما زیاد باشد. مثلاً اگر در خانه فرشهای زیادی دارند، جارو برای مکش گردوغبار و ذرات از روی آن به قدرت بیشتری نیاز دارد درنتیجه باتری آن زود از کار میافتد. به همین دلیل اگر میخواهید بهسرعت خانه را تمیز کنید ممکن است چند مرتبه مجبور به تخلیه گردوغبارها شده و به همین دلیل زمان بیشتری صرف تمیزکاری خانه شود. البته اگر مخزن آن را خالی نکنید و فیلترها پر از گردوغبار باشند ممکن است بهمرور سرعت و قدرت جارو شارژی شما کم شده و کارایی خود را از دست بدهد. علاوه بر این افرادی که مستعد آلرژی هستند بهتر است از این جارو شارژیها با ظرفیت محدود، استفاده نکنند تا مرتب در معرض گردوغبار در هنگام تخلیه مخزن آن نباشند.

این مدل از جاروهای شارژی که به جاروی عصایی و پارویی شهرت دارند، توسط جریان برق به کار افتاده و سطوح مورد نظر شما را تمیز میکنند. بعضی از این جاروهای دستهبلند به صورت دستی نیز قابلیت استفاده داشته و شما میتوانید از هر دو کاربرد این دستگاه بهترین استفاده را داشته باشید. استفاده از جارو شارژی کار چندان دشواری نبوده و تنها کافی است دستگاه از شارژ کافی برای عملکرد بهتر برخوردار باشد. برای این منظور یک پایه شارژ برای این محصولات تعبیه شده که با قرار گرفتن جارو بر روی آن، دستگاه شارژ شده و قابلیت استفاده پیدا میکند. نیروی باتریهایی که درون جاروی شارژی قرار میگیرد، جایگزین جریان برق خواهد بود. انواع جارو شارژی به صورت تک منظوره و چند منظوره طراحی میشوند. معمولا کاربرد دستگاههای چند منظوره بیشتر بوده و متقاضیان بیشتری نیز دارند. این دستگاهها در کنار تمیز کردن سطوح از گرد و غبار، توانایی پاک کردن و مکش قطرات آب را نیز دارند.

  • جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J
  • نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه
  • جارو شارژی سایا مدل HVC-414
  • کیفیت فیلتر جاروشارزی

جارو شارژی همانطور که از نامش پیداست بدون اتصال مستقیم به برق، بدون سیم و توسط باتری کار می کند. باتوجه به وجود مدل های متنوع در بازار، شاید انتخاب جارو متناسب با کارایی مد نظر شما سخت باشد. قبل از هرچیزی باید بدانیم جارو شارژی در سه نوع دستی، عصایی (عمودی)، تلفیقی از دستی و عصایی در بازار جارو شارژی Xiaomi موجود است. وزن کمتر و ابعاد کوچکتری دارد، به همین دلیل جابه جایی آن آسان تر است و برای تمیز کردن گوشه های دیوار، نقاط کور خانه و ماشین مناسب است. وزن بیشتری دارد و دارای یک دسته بلند است که می تواند کف را به طور کامل تمیز کند. این نوع جارو برای افرادی که نمی خواهند زیاد خم شوند مناسب است. هم در بازار موجود است که این روزها طرفدار زیادی پیدا کرده است و در دو حالت می شود از آن استفاده کرد. از اولین مواردی که هر فردی هنگام خرید جارو به آن توجه دارد، میزان قدرت و سرعت مکش دستگاه است.

رد صورتی که دستگاه را در حالت Energy Saving قرار دهید، جارو به مدت 60 دقیقه میتواند ابعادی معادل 380 متر را تمیز کند. جارو شارژی بوش با امکانات مختلف و طراحی زیبا محصولی فوقالعاده کاربردی برای تمیز کردن منزل است. این محصول با استفاده از باتری و به صورت بیسیم راه اندازی میشود. میزان شارژدهی باتری در صورت شارژ کامل 44 دقیقه بوده و با وجود نشانگر روی دستگاه میتوانید زمان خالی شدن باتری را مشاهده کنید. این جارو مجهز به موتوری با قدرت 20 وات است. تعویض تعبیه شده بر روی دستگاه، تمیامی گرد و غبار و آلودگیها جذب شده و به بیرون از محیط جارو نشت نمی کند. جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1425 محصولی با کیفیت عالی برای تمیز کردن نقاط مختلف خانه است. این جارو دارای یک موتور 32 وات بوده و با استفاده از یک باتری با ولتاژ 14.4 ولت راه اندازی میشود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت kalinab.com.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی